горивен филтър-смяна?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бафти и филтъро,бафти и чудото,моя го смених преди 5 хил км.Беше оригиналния,а сигурно колата е на над 200 хил км...
И разбира се ме кефят мненията тип "оригинален от VW дилър,или МАНН за 40 леа...филтрони...боклуци...".Всичките филтри са еднакви.И китайски от 5 лева върши същата работа.То всичко е китайско.
Уверявам ви,че по-голям проблем се получва при цедката преди помпата в резервоара - обикновено цедката е цялата в кал и като се задръсти,нито редовната смяна на филтъра,нито зареждането от елитни бензостанции ще ви спаси.Само цялостна промивка с водичка на резервоара.
И разбира се ме кефят мненията тип "оригинален от VW дилър,или МАНН за 40 леа...филтрони...боклуци...".Всичките филтри са еднакви.И китайски от 5 лева върши същата работа.То всичко е китайско.
Уверявам ви,че по-голям проблем се получва при цедката преди помпата в резервоара - обикновено цедката е цялата в кал и като се задръсти,нито редовната смяна на филтъра,нито зареждането от елитни бензостанции ще ви спаси.Само цялостна промивка с водичка на резервоара.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
според фирмите производители ,когато колата е все още в гаранция ,се води ,че самата фирма е собственик на тази кола и ако нещо и се случи ,тя трябва да се бърка в джоба и да я прави.нормално е в такъв случаи да дават предписания за смяна на някои детаили -консумативи по скоро-в ,по кратък срок, за да си вържат гащите.колкото по дълъг е периода на гаранция, толкова са, по на далавера защото даденият автомобил трябва да се обслужва в техен сервиз .
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
По принцип горивен филтър се сменя веднъж- на две смени на ангренажен ремък-т.е. ако смениш 2 ремъка на по 50 хил. км , трябва да смениш един филтър на 100 хил км.
Съвсем друг е въпроса , ако купуваш кола на старо ,която при всички случаи е на поне 200 хил км. и горивният филтър никога от излизането от завода не е сменян.
Съвсем друг е въпроса , ако купуваш кола на старо ,която при всички случаи е на поне 200 хил км. и горивният филтър никога от излизането от завода не е сменян.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dead man написа:rosen79 написа:На служебната кола(елантра)всеки път, когато ходя за смяна на масло ми сменяват всички видове филтри демек на 10000 км.И това се прави в сервиза на вносителя.
И аз така правя и ти препоръчвам същото....
Да ама там парите не ме бъркат.Не ги вадя от джоба си,защото цялата операция беше 750лв
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта