Иде зима, провери си алтернатора!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Токът на покой, дето черпят разните му електроники из автомобила, също е враг на акумулатора, ако надвишава 50мa. има проблем, на практика с хубава аларма и CD, трябва да е 20-30ма максимум.
Това се мери с амперметър, при неработещ автомобил , включена аларма след като е изминало времето за преходните процеси.
Лоши консуматори са евтини CD-та, релета на прекъсване на запалване - неправилно свързани, плафони на интериорно осветление и много други.
Проверете и това като сте почнали .
Това се мери с амперметър, при неработещ автомобил , включена аларма след като е изминало времето за преходните процеси.
Лоши консуматори са евтини CD-та, релета на прекъсване на запалване - неправилно свързани, плафони на интериорно осветление и много други.
Проверете и това като сте почнали .
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
milmar написа:venll-vr написа:Замерих и моя алтернатор - 14,9-май че е множко? Нека по-знаещите да се изкажат!!!
Множко е , но имай предвид че евтините мултицети лъжат доста ... . Измери и с друг !
При това напрежение , след 1 час каране акумулатора ще закипи .
По принцип си има мултицети за автомобили в конрад...около 60-70 лв. са ...а тези където са по 7-8 лв. например на автомобил с вибрационен реле регулатор не могат да отчетат напрежение....
Ето ги моите...
Има и нещо друго,особено при старите автомобили.Преди 20 и повече
години никой не е предвидил,че някой ще си слага радио 10А,усилвател
20А ,реутани вместо крушки на фаровете,лампички и ел.нагреватели.
Като се добави повишеното съпротивление на старите кабели,букси и др.контакти просто алтернатора не се справя.
години никой не е предвидил,че някой ще си слага радио 10А,усилвател
20А ,реутани вместо крушки на фаровете,лампички и ел.нагреватели.
Като се добави повишеното съпротивление на старите кабели,букси и др.контакти просто алтернатора не се справя.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
nsviper написа:Колеги имам Голф 1 и си взех преди 2 месеца акумулатор,но вчера дзвера не искаше да запали и трябваше да ми дават ток.Отидох на сервиз и ми казаха,че ми е спукана тази планка.Ако някой знае къде да намеря такава планка или къде да я оправа моля да сподели.Мерси предварително.
Много добра кола .
Кажи сега каква е тази планка ?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
nsviper написа:еми нямам си и на идея..просто като отидох при тези за акумулатора..и трябваше да ми натегнат ремъка и човека като легна отдолу и ми каза че ми се е спукала планката на алтренатора.
Най-вероятно е една щанга/планка/ чрез която се застопорява генератора на положение в което ремъка е нормално натегнат . На някоя морга може да си намериш .
Възможно е това да е проблема , но не знам ... допускам че има и някакъв ел. проблем . Чак толкова ли беше хлабав ремъка , свирука ли като запалиш . То ако е така , не бива да караш колата , защото ако ремъка буксува много няма да върти добре и "водната" помпа . Не е невъзможно да прегрееш двигателя и на сред зима в такъв случай .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта