Колеги някой може ли да помогне.
Дисплея на климатроника мига около 20 секунди и всички цифри се показват.След това дисплея започва да работи нормалн,но климатроника не.Пускам го на максимално топло,но духа хладно.Трабите на компресора заскрежават и няма парно.Мисля,че смесва въздуха вав полза на студеното.Като изключа компресора от захранването духа много топло.Ходих на компютарна диагностика и показа грeшка (Температурен датчик арматурно табло 0311) тарсиха го тоя датчик,но неможаха да го намерят и аз си останах сас проблема.
Молбата ми е някой дали знае каде се намира този датчик или как мога да го оправя.
Благодаря предварително!
Климатроник passat B4
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
датчиците са:
за слънце-на капака на колонката пред шофьора, ако пече на таблото да пуска повече студ (подозирам него)
за външна темп.-във въздухозаборника за външен въздух, откъм мотора, под пластмасите, под кутията за филтъра някъде там. служи ако външната темп. е много ниска-да не пуска компресора-опасност от обледяване на кондензатора.
за температурата в купето (него подозирам повече)-намира се на капачката на диагностичната букса над ключа на запалването, комбиниран е с малко вентилаторче, което се грижи да осигурява поток на въздуха през този термистор, за да може той да следи максимално точно вътрешната температура.
има и датчик в кутиите на изпарителя, който обаче се грижи единствено изпарителя да не се обледява и чат-пат спира компресора за да размръзне изпарителя.
за други датчици по таблото аз поне не знам-а и не мога да намеря особено приложение на такива...
за слънце-на капака на колонката пред шофьора, ако пече на таблото да пуска повече студ (подозирам него)
за външна темп.-във въздухозаборника за външен въздух, откъм мотора, под пластмасите, под кутията за филтъра някъде там. служи ако външната темп. е много ниска-да не пуска компресора-опасност от обледяване на кондензатора.
за температурата в купето (него подозирам повече)-намира се на капачката на диагностичната букса над ключа на запалването, комбиниран е с малко вентилаторче, което се грижи да осигурява поток на въздуха през този термистор, за да може той да следи максимално точно вътрешната температура.
има и датчик в кутиите на изпарителя, който обаче се грижи единствено изпарителя да не се обледява и чат-пат спира компресора за да размръзне изпарителя.
за други датчици по таблото аз поне не знам-а и не мога да намеря особено приложение на такива...

Да добавя нещо по темата.Имах същия проблем като колегата.Днес си взех колата от майстора-оказа се счупена ос на клапата,оттам блокирало и изгоряло електромоторче,оттам 430 лв. и вече имам парно.На печелившите честито!Вкъщи топлото ми излиза по-евтино,ама карай.
Колата ми е Пасат 1,9 TDI 1996 г.,климатроникът е оригинален.
Да попитам-откъде да си купя крушки за дисплея на климатроника-разбрах че са 6 волта и са свързани последователно.Сложих 12 волтови,но едва светят.
Колата ми е Пасат 1,9 TDI 1996 г.,климатроникът е оригинален.
Да попитам-откъде да си купя крушки за дисплея на климатроника-разбрах че са 6 волта и са свързани последователно.Сложих 12 волтови,но едва светят.
- kostadinov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
крушки
Крушки имаше в юнитреид към 6 лв.парчето.даи кординати на майстора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
aleks написа:Да добавя нещо по темата.Имах същия проблем като колегата.Днес си взех колата от майстора-оказа се счупена ос на клапата,оттам блокирало и изгоряло електромоторче,оттам 430 лв. и вече имам парно.На печелившите честито!Вкъщи топлото ми излиза по-евтино,ама карай.
Колата ми е Пасат 1,9 TDI 1996 г.,климатроникът е оригинален.
Да попитам-откъде да си купя крушки за дисплея на климатроника-разбрах че са 6 волта и са свързани последователно.Сложих 12 волтови,но едва светят.
Аз реших проблема с един резитор и един светодиод от запалка за 1.5лв общо

Крушките са с вградени лупи и няма да свършат работа обикновенни дори две 12-волтови.
Оригинални не съм и търсил въобще откакто ми продадоха в Авто Хит оригинални за осветление на уредите на таблото за по 12лв на брой а после ги видях в един магазин Автомания за по 1.2 на бройка

По повод топлото ето тук пише точните грешки и как се прави диарностика :
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=17
Виж какъв точно му е проблема и пиши пък ние ще ти кажем къде да го търсиш.
Успех!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Климатроник passat B4
здравей-какво то4но излезе на проблема с климатроника на Пасата ти??И аз съм с такъв проблем,има хладна струя,а температурата е на НI(max)и всеки вдига ръце,не знаят какво е........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта