Климатроник passat B4

Техническа и сервизна информация за Passat
sasheee
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Климатроник passat B4

Мнениеот sasheee » Чет 30 окт 2008 21:10


Колеги някой може ли да помогне.
Дисплея на климатроника мига около 20 секунди и всички цифри се показват.След това дисплея започва да работи нормалн,но климатроника не.Пускам го на максимално топло,но духа хладно.Трабите на компресора заскрежават и няма парно.Мисля,че смесва въздуха вав полза на студеното.Като изключа компресора от захранването духа много топло.Ходих на компютарна диагностика и показа грeшка (Температурен датчик арматурно табло 0311) тарсиха го тоя датчик,но неможаха да го намерят и аз си останах сас проблема.
Молбата ми е някой дали знае каде се намира този датчик или как мога да го оправя.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 30 окт 2008 21:17


Няма и да го намериш. Той е под таблото при самия радиатор.


sasheee
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheee » Чет 30 окт 2008 21:37


Два часа търсиха и ништо


sasheee
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheee » Чет 30 окт 2008 21:48


Andonov знаеш ли как мога да стигна до него.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 30 окт 2008 23:25


датчиците са:
за слънце-на капака на колонката пред шофьора, ако пече на таблото да пуска повече студ (подозирам него)

за външна темп.-във въздухозаборника за външен въздух, откъм мотора, под пластмасите, под кутията за филтъра някъде там. служи ако външната темп. е много ниска-да не пуска компресора-опасност от обледяване на кондензатора.

за температурата в купето (него подозирам повече)-намира се на капачката на диагностичната букса над ключа на запалването, комбиниран е с малко вентилаторче, което се грижи да осигурява поток на въздуха през този термистор, за да може той да следи максимално точно вътрешната температура.

има и датчик в кутиите на изпарителя, който обаче се грижи единствено изпарителя да не се обледява и чат-пат спира компресора за да размръзне изпарителя.

за други датчици по таблото аз поне не знам-а и не мога да намеря особено приложение на такива... :roll:


sasheee
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheee » Пет 31 окт 2008 21:06


Този датчик със моторчето работи,явно е друг,но не мога да го открия ще търся тези които ми посочи дано да ги открия.Затова вав сервиза са ми казали,че незнаят къде се намират и немогат да ми изчистят грешката. Трябва си бая разглобяване.Не им се бачка.
Благодаря за вниманието!


aleks
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aleks » Пет 21 ное 2008 19:45


Да добавя нещо по темата.Имах същия проблем като колегата.Днес си взех колата от майстора-оказа се счупена ос на клапата,оттам блокирало и изгоряло електромоторче,оттам 430 лв. и вече имам парно.На печелившите честито!Вкъщи топлото ми излиза по-евтино,ама карай.
Колата ми е Пасат 1,9 TDI 1996 г.,климатроникът е оригинален.
Да попитам-откъде да си купя крушки за дисплея на климатроника-разбрах че са 6 волта и са свързани последователно.Сложих 12 волтови,но едва светят.


Потребителски аватар
kostadinov
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

крушки

Мнениеот kostadinov » Пон 24 ное 2008 13:39


Крушки имаше в юнитреид към 6 лв.парчето.даи кординати на майстора


aleks
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aleks » Пон 24 ное 2008 17:11


Майсторът се казва Валентин Велинов, тел. 0889110227. Сервизът се намира на ул. Васил Петлешков 1, под моста Чавдар.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 24 ное 2008 20:03


aleks написа:Да добавя нещо по темата.Имах същия проблем като колегата.Днес си взех колата от майстора-оказа се счупена ос на клапата,оттам блокирало и изгоряло електромоторче,оттам 430 лв. и вече имам парно.На печелившите честито!Вкъщи топлото ми излиза по-евтино,ама карай.
Колата ми е Пасат 1,9 TDI 1996 г.,климатроникът е оригинален.
Да попитам-откъде да си купя крушки за дисплея на климатроника-разбрах че са 6 волта и са свързани последователно.Сложих 12 волтови,но едва светят.

Аз реших проблема с един резитор и един светодиод от запалка за 1.5лв общо :) Светодиода е вечен а свети доста ярко и даже му увеличавах резистора няколко пъти за да свети нормално дипслея..и даже не грее и няма да награвя пластмасите.
Крушките са с вградени лупи и няма да свършат работа обикновенни дори две 12-волтови.
Оригинални не съм и търсил въобще откакто ми продадоха в Авто Хит оригинални за осветление на уредите на таблото за по 12лв на брой а после ги видях в един магазин Автомания за по 1.2 на бройка :)
По повод топлото ето тук пише точните грешки и как се прави диарностика :
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=17
Виж какъв точно му е проблема и пиши пък ние ще ти кажем къде да го търсиш.
Успех!


aleks
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aleks » Вто 25 ное 2008 19:59


Проблем вече нямам, парното работи с пълна сила след ремонта. Относно светодиодчето от запалка-щом го сложих и гръмна, чак балона се стопи. Явно 12 в. са му много. Кажи стойността на резистора да не губя време с проби. Благодаря!


daristoian
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Климатроник passat B4

Мнениеот daristoian » Пон 14 ное 2011 21:03


здравей-какво то4но излезе на проблема с климатроника на Пасата ти??И аз съм с такъв проблем,има хладна струя,а температурата е на НI(max)и всеки вдига ръце,не знаят какво е........



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта