Изпарителя ми замръзва./решено/-задръстен изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 06 ное 2008 9:50


Когато караш на бензин,изпарителя загрява ли нормално?Ако грее нормално на бензин а на газ ти прави номера може да ти е спукана мембраната на високото налягане в изпарителя(но тогава ще ти надува в казанчето,ще ти духа антифриза и ще загрява двигателя). Ако и на бензин не подгрява изпарителя значи имаш запушване (случвало ми се е от боклуци в охладителната с-ма се затапва на коляното на изпарителя)




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Чет 06 ное 2008 19:38


На мене така ми правше и се оказа някаква люспа от отливката в единия тройник. Така нямаше необходимия дебит на водата. След отстраняването всичко си стана ОК.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 ное 2008 22:39


При мен също замръзва и не мога да го хвана... като цяло колата на празен ход доста загрява, парно няма, обезвъздушавал съм я многократно, но ефект няма, антифриз си има на максимума, като я вкарам в обороти идва парното , изпарителя се стопля... нови радиатори на парното и двигателя, нов термостат оригинален от Юнитрейд... съмнява ме водната помпа вече :)


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 07 ное 2008 21:48


Задръстен изпарител. :shock Гледам и не вярвам! Излезна едно такова кафяво като ...паста. mhihi Благодарско за помоща ви! Мислех да снимам да видите мизерията, ама се отказах, защото темата щеше да стане "18+" :lol: Не мога да си обясня от къде дойде тази гнусня? Моля обяснете ми за "последователното и успоредното" свързване на изпарителя.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 07 ное 2008 22:11


Утре в тоя студ и мен ме чака тази процедура. Ще гледам дали няма запушвания, че на другите парното в сравнение с моето е сауна.... :lol:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 07 ное 2008 23:35


тръба написа:Задръстен изпарител. :shock Гледам и не вярвам! Излезна едно такова кафяво като ...паста. mhihi Благодарско за помоща ви! Мислех да снимам да видите мизерията, ама се отказах, защото темата щеше да стане "18+" :lol: Не мога да си обясня от къде дойде тази гнусня? Моля обяснете ми за "последователното и успоредното" свързване на изпарителя.


Tова на бързо скицирах. :wink:

Изображение


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 08 ное 2008 0:42


Май схванах. Аз съм вързан към двата маркуча на парното, т.е. паралелно. При последователното свързване се използва само единият маркуч на парното. Така ли е? Какви са предимствата и недостатъците на двата метода? Нещо ми подсказва, че последователното връзване е по-добро?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 08 ное 2008 0:45


тръба написа:Май схванах. Аз съм вързан към двата маркуча на парното, т.е. паралелно. При последователното свързване се използва само единият маркуч на парното. Така ли е? Какви са предимствата и недостатъците на двата метода? Нещо ми подсказва, че последователното връзване е по-добро?


100 човека 100 мнения.
От моята практика за мен е най-добре последователният начин.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 08 ное 2008 1:27


Аз съм на мнение, че паралелното връзване е по-добро, инженерите на повечето лидери в производството на АГУ също!!! :lol: :twisted: :lol:


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Нед 16 ное 2008 23:24


тръба написа:
i.e.i написа:Високо монтиран изпарител?
Ей това ме съмнява и мен. Освен това и маркучите не ми харесват как са прекарани-(ей така са "U"). Тъкмо си мислех да ги скъся и от парното към изпарителя да добият такъв вид - " \ ".

Задължително ги скъси!!!


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 17 ное 2008 19:41


VANKO57 написа:
тръба написа:
i.e.i написа:Високо монтиран изпарител?
Ей това ме съмнява и мен. Освен това и маркучите не ми харесват как са прекарани-(ей така са "U"). Тъкмо си мислех да ги скъся и от парното към изпарителя да добият такъв вид - " \ ".

Задължително ги скъси!!!
:да: Направил съм го. :wink:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 18 ное 2008 22:07


Пак взе да прави номера. ИЗНЕРВИХ СЕ! Вгледах се точно как е свързана водната система и установих, че е направено супер некадърно. Измислих си мой начин. Изкормих всичко и на ново, по моя метод. Ей сега всичко е точно и съм сигурен, че няма да имам проблеми. Аз дето си нямам (нямах) хал-хабер от газови инсталации се справих по-добре от уж професионалист. Баси "майсторите"!


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Чет 20 ное 2008 23:13


Добре дошъл в клуба

Това че някой работи нещо не означава че разбира

В България обикновенно хората работят това което не разбират


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 21 ное 2008 0:42


The_Machine написа:Аз съм на мнение, че паралелното връзване е по-добро, инженерите на повечето лидери в производството на АГУ също!!! :lol: :twisted: :lol:
Така е машинке освем това ако се запуши изпарителя и е вързан последователно сещаш се какво става..... :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта