n
- marto_pepa
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
n
Последна промяна от marto_pepa на Сря 06 яну 2010 11:50, променено общо 2 пъти.
- marto_pepa
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:57, променено общо 1 път.
- marto_pepa
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:58, променено общо 1 път.
- marto_pepa
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:58, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Хайде да се върнете малко в началото и да започнете размислите малко по-правилно. Ако всеки само пише каквото му дойде на ум или каквото е чул някъде но не е разбрал, няма как да стигнете до решение на проблема.
1. Какъв ти е разхода на гориво?
2. Как се държи колата като я запалиш сутрин на студено и след като се затопли мотора?
3. Ако я загасиш в момент когато мотора не е загрял, примерно е стигнал около 40гадуса, трудно ли пали?
4. Проверявано ли е налягането на горивото, и дали излишното гориво се връща нормално в резервоара?
За да се събира бензин в маслото трябва да постъпва повече гориво в мотора, то преминава през сегментите и така попада в маслото. А за да има повече бензин има няколко варианта, единия е да изпуска уплътнението на дюзата, да е повреден температурния датчик, да е повреден регулатора на налягането, да е запушена тръбата за обратното гориво и един малко страничен но оказващ влияние проблем е да е повреден термостата и да не успява да стопли системата.
И ако не можеш да се оправиш сам има майстори, мога да ти кажа във Варна къде да отидеш и да ти обърнат внимание а не да претупат нещата.
П.С.
Успех с решаването на проблема
1. Какъв ти е разхода на гориво?
2. Как се държи колата като я запалиш сутрин на студено и след като се затопли мотора?
3. Ако я загасиш в момент когато мотора не е загрял, примерно е стигнал около 40гадуса, трудно ли пали?
4. Проверявано ли е налягането на горивото, и дали излишното гориво се връща нормално в резервоара?
За да се събира бензин в маслото трябва да постъпва повече гориво в мотора, то преминава през сегментите и така попада в маслото. А за да има повече бензин има няколко варианта, единия е да изпуска уплътнението на дюзата, да е повреден температурния датчик, да е повреден регулатора на налягането, да е запушена тръбата за обратното гориво и един малко страничен но оказващ влияние проблем е да е повреден термостата и да не успява да стопли системата.
И ако не можеш да се оправиш сам има майстори, мога да ти кажа във Варна къде да отидеш и да ти обърнат внимание а не да претупат нещата.
П.С.
Успех с решаването на проблема
- marto_pepa
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:59, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ггг
valeri1 написа:От бензиновата помпа / ПЛАТНОТО/
Валери, би ли могъл да пуснеш снимка на платното на бензиновата помпа на Г3, моноинжекцион?

- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта