
Lada Roadstar!!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- DragoGT
- 1/8 перничанин

- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да бе!?!?
немое бъде...

немое бъде...

Последна промяна от DragoGT на Пет 03 фев 2006 21:41, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Едва ли ще го пуснат, като знам колко са бавни докато се наканят да пуснат даден модел и той вече е морално остарял.
Ако евентуално излезе това на пазара така като гледам сигурно ще е с двигател 1.3 или 1.4 от лада 2104 или от някоя чужда фирма като Рено да речем.
Просто не ми се вярва да го пуснат, защото на пазара има Опел Корса, Ситроен Ц3 Плюриел, Пежо 206ЦЦ, Ниссан Микра и много други такива мъници с твърд падащ покрив, с които руското отроче едва ли ще може да се сравнява. Като цената предполагам ще е доста ниска също както качеството и се чудя от какво ще се задвижва това.
Едва ли някой би си купил такава кла при положение че има толкова голям избор - дори и да е буквално "без пари".
Просто в автомобило строенето е много сложно с тази глобализация и се изискват огромни суми за да разработиш конкурентно способен автомобил -> много ме съмнява братушките да могат да отделят такава сума.
Ако евентуално излезе това на пазара така като гледам сигурно ще е с двигател 1.3 или 1.4 от лада 2104 или от някоя чужда фирма като Рено да речем.
Просто не ми се вярва да го пуснат, защото на пазара има Опел Корса, Ситроен Ц3 Плюриел, Пежо 206ЦЦ, Ниссан Микра и много други такива мъници с твърд падащ покрив, с които руското отроче едва ли ще може да се сравнява. Като цената предполагам ще е доста ниска също както качеството и се чудя от какво ще се задвижва това.
Едва ли някой би си купил такава кла при положение че има толкова голям избор - дори и да е буквално "без пари".
Просто в автомобило строенето е много сложно с тази глобализация и се изискват огромни суми за да разработиш конкурентно способен автомобил -> много ме съмнява братушките да могат да отделят такава сума.
Последна промяна от niikoo_1 на Пет 03 фев 2006 21:41, променено общо 1 път.
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
Леле невероятна е.... първата де.
Знаех си, че рано или късно ще ударят пазара с нещо ново... Въпроса какви са техническите данни... и цени естествено..
Последна промяна от Spectre™ на Пет 03 фев 2006 21:43, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Даскала написа:Lada Calina
Това даскале дате светна е Опел Корса Б ->само, че е леко префасонирана. Явно бъдещето им е в правеното на стари автомобили по-лиценз на Дженерел Моторс.
П.С първата кола супер много прилича на Опел Корса кабрио със сгъваемия твърд покрив -тя също може би 99% е взаймствана от Опел.
Да не забравяме, че Хиундай точно с такива стари модели на Митсубиши едно време проходиха и в момента са много силни.
Последна промяна от niikoo_1 на Пет 03 фев 2006 22:35, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аре бе Даскале отговори ми кажи, че не е така или се чудиш.
Дай някъв друг автомобил да ти искарам някой друг жокер.
Ясно, е че излиза много по рентабилно да се пускат на пазара "нови" стари автомобили по лиценз от голям поизводител тъй като те вече са се доказали и имат репутация и рисковете са доста по-малки.
Дай някъв друг автомобил да ти искарам някой друг жокер.
Ясно, е че излиза много по рентабилно да се пускат на пазара "нови" стари автомобили по лиценз от голям поизводител тъй като те вече са се доказали и имат репутация и рисковете са доста по-малки.
- DragoGT
- 1/8 перничанин

- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The show-stopper Lada Roadster was shown on Moscow Motor Show 2000. It seats on Calina VAZ-1118 parts. Body: composite materials. Engine: 2.0 liter, 105 hp, speed: 124 mph. Wheel base 7'9.3". Brakes: disks. Tyres: 205/50R16. They say it MIGHT BE producing since 2003.
мен лично ме кефи покрива как се сваля и къде застава!!!
[img]
http://digilander.libero.it/cuoccimix/l ... ster-f.jpg[/img]

мен лично ме кефи покрива как се сваля и къде застава!!!
[img]
http://digilander.libero.it/cuoccimix/l ... ster-f.jpg[/img]

- DragoGT
- 1/8 перничанин

- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Ситроен има подобен волан в новото Ц4 ти го въртиш, а централна конзола си седи на едно място.
Кво да ги правиш французи
П.С аз минавам аз франкофон учил съм 6год френски, ама по добре не ме питай нищо на френски
а опитваш се по тъча да ми бягаш а?
на Ц4 е друго
загледай се в този
от таблото излизат двете опори
а уредите са в средата на волана...

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да добре е станала колицата, но мен лично много ме дразнят детайлите:
1. виж скоростния лост колко е дълъг и грозен
2. Ръчната спирачка как излиза и как няма ботуш
3. Централната конзола
4. Уредите на арматурното табло
5. Волана ми се струва е Момо, но в серийния вариан едва ли ще има волан за 250$
Някак като се загледаш и виждаш, че точно тези малки, но важни неща куцат, а именно те правят автомобила.
Нивото на интериора е като на италианските и френските автомобили от средата на 90-те години.
И въпреки всичко ми се струва, че има нещо Опелско в интериора - особенно копчетата за ел.стъклата са си типично оплески.
И имай предвид, че това е прототита и, ако го пуснат да речем след някоя друга година той ще бъде в далеч по опростен и евтин вариант.
Тогава за качество не ми се мисли.
Иначе е худбво, че са сложили 2литров мотор независимо, че е 100тина коня.
Забележи какво пише за каросерията, че е изработена от композитни материали - сещам се за карбон и кевлар - щото друго не знам
1. виж скоростния лост колко е дълъг и грозен
2. Ръчната спирачка как излиза и как няма ботуш
3. Централната конзола
4. Уредите на арматурното табло
5. Волана ми се струва е Момо, но в серийния вариан едва ли ще има волан за 250$
Някак като се загледаш и виждаш, че точно тези малки, но важни неща куцат, а именно те правят автомобила.
Нивото на интериора е като на италианските и френските автомобили от средата на 90-те години.
И въпреки всичко ми се струва, че има нещо Опелско в интериора - особенно копчетата за ел.стъклата са си типично оплески.
И имай предвид, че това е прототита и, ако го пуснат да речем след някоя друга година той ще бъде в далеч по опростен и евтин вариант.
Тогава за качество не ми се мисли.
Иначе е худбво, че са сложили 2литров мотор независимо, че е 100тина коня.
Забележи какво пише за каросерията, че е изработена от композитни материали - сещам се за карбон и кевлар - щото друго не знам
Последна промяна от niikoo_1 на Пет 03 фев 2006 22:22, променено общо 2 пъти.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта




забележи волана и кажи от коя кола са го краднали