Обороти Б3 1992 ABS двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
karsi
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Обороти Б3 1992 ABS двигател

Мнениеот karsi » Вто 11 ное 2008 15:09


Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 11 ное 2008 16:47


Рестартирай си компютъра отново (откачи '+' ).Палиш и я оставяш да работи на място без да и даваш газ и да я закачаш.Първоначално компютъра влиза в сервизен режим и като позагрее ще паднат на нормалното ниво.До колкото знам темп. датчик трудно се хваща дали е прецакан.Ако не ти е проблем направо го смени (с жълта ивица трябва да е ).


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1583
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател

Мнениеот mafiota » Вто 11 ное 2008 18:16


karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.


Почист си "бутончето", което се намира в моторчето за празния ход! Лесно става


karsi
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karsi » Вто 11 ное 2008 20:25


И плюса съм махал, и минуса, и двете. Дори за няколко часа. Резултат няма. Чакал съм я без да пипам какво ти да били дори докато включи вентилатора за охлаждането. Последния път работеше на 2000 оборота и не падаха. Куриозното е, че точно преди да я вкарам на диагностика, оборотите паднаха на 1000.
bobcho написа:Рестартирай си компютъра отново (откачи '+' ).Палиш и я оставяш да работи на място без да и даваш газ и да я закачаш.Първоначално компютъра влиза в сервизен режим и като позагрее ще паднат на нормалното ниво.До колкото знам темп. датчик трудно се хваща дали е прецакан.Ако не ти е проблем направо го смени (с жълта ивица трябва да е ).


karsi
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател

Мнениеот karsi » Вто 11 ное 2008 20:26


И това правих. Пак няма резултат.

mafiota написа:
karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.


Почист си "бутончето", което се намира в моторчето за празния ход! Лесно става


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Мнениеот stanimir1123 » Вто 11 ное 2008 20:49


много дразнещо :help: :help: :help:

и на мен днес ми се наложи да откачам акумулатора и се получи същата работа пасата е 2.0 2Е махах едната клема и така стана :(
като дам газ оборотите падат до 1100 някаде задържат и много бавно после падат до към 800 превди да откача клемата не беше така :(

сега ще ходя да откача акумулатора да видим кво ще стане :roll:


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Мнениеот stanimir1123 » Вто 11 ное 2008 21:01


махах откачах и едната и двете и нищо ,пръсках стъпковото вътре с WD40 резултат нямаше. само като откачих клемата на синия температурен датчик :idea: нещата се оправиха само където оборотите паднаха до около 600 а преди маи бяха до към 800 .
но като е откачен датчика оборотите веднага си падат до наи ниските след подаването на газ това ме навежда на мисълта че трябва да го сменя този датчик :roll:


krasi_73
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 18 юни 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот krasi_73 » Вто 11 ное 2008 22:13


колеги и при мен имаше същия проблем.свалих акумулатора и после-изненада.1500-2000 оборота и на газ и на бензин и то лятото.накрая пасата се справи сам : vw fen
около месец я карах така и просто се оправи.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Мнениеот stanimir1123 » Вто 11 ное 2008 22:38


krasi_73 написа:колеги и при мен имаше същия проблем.свалих акумулатора и после-изненада.1500-2000 оборота и на газ и на бензин и то лятото.накрая пасата се справи сам : vw fen
около месец я карах така и просто се оправи.


на мене ми бърка това в задните части и няма да мога да спа докато не го оправя


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Вто 11 ное 2008 22:47


И моя пасат 2е мотор ,след почистване на дроселовата клапа сега държи постоянно 1100-1200 оборота и нещат да падат,махах клемата на акумолатора,обаче пак същата работа.....вече 3 ден


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател

Мнениеот niviat » Сря 12 ное 2008 9:42


karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.

А сега когато ти задържи на високи обороти откачи буксата от температурният датчик и виж дали ще ти паднат оборотите.


karsi
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател

Мнениеот karsi » Сря 12 ное 2008 12:24


Сутринта, на студено запалих колата, махнах клемата на температурния датчик и оборотите се повишиха. От около 1100-1200 до към 1500. Когато е загряла също съм го махал, резултат никакъв.
niviat написа:
karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.

А сега когато ти задържи на високи обороти откачи буксата от температурният датчик и виж дали ще ти паднат оборотите.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 12 ное 2008 12:58


След рестарт на компютъра мисля , че е нормално да ти вдигне обороти. При мен беше така , вдигна към 2000 об. , но постепенно оборотите паднаха до нормалните , малко над 900.
Иначе , провери пак когато мотора и загрял и ти задържи високи обороти да откачиш буксата на термодатчика. Ако не паднат закачи пак буксата , може пък тогава да паднат ( при мен е така ).


karsi
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karsi » Сря 12 ное 2008 13:08


Ще опитам отново с датчика. Дразнещото е, че преди това оборотите бяха около 750, а сега са между 900-1000 и играят в този диапазон. Усеща се и едно тресене, което преди го нямаше. Проблем възниква и при задържането на оборотите, при падането им. Получава се едно съвсем леко задържане около 1500 оборота, след което бавно падат. До 1500 падат много бързо.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 12 ное 2008 13:56


И на мен задържат за момент на 1500. Мисля че е нормално.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта