Обороти Б3 1992 ABS двигател
Обороти Б3 1992 ABS двигател
Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Рестартирай си компютъра отново (откачи '+' ).Палиш и я оставяш да работи на място без да и даваш газ и да я закачаш.Първоначално компютъра влиза в сервизен режим и като позагрее ще паднат на нормалното ниво.До колкото знам темп. датчик трудно се хваща дали е прецакан.Ако не ти е проблем направо го смени (с жълта ивица трябва да е ).
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател
karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.
Почист си "бутончето", което се намира в моторчето за празния ход! Лесно става
И плюса съм махал, и минуса, и двете. Дори за няколко часа. Резултат няма. Чакал съм я без да пипам какво ти да били дори докато включи вентилатора за охлаждането. Последния път работеше на 2000 оборота и не падаха. Куриозното е, че точно преди да я вкарам на диагностика, оборотите паднаха на 1000.
bobcho написа:Рестартирай си компютъра отново (откачи '+' ).Палиш и я оставяш да работи на място без да и даваш газ и да я закачаш.Първоначално компютъра влиза в сервизен режим и като позагрее ще паднат на нормалното ниво.До колкото знам темп. датчик трудно се хваща дали е прецакан.Ако не ти е проблем направо го смени (с жълта ивица трябва да е ).
Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател
И това правих. Пак няма резултат.
mafiota написа:karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.
Почист си "бутончето", което се намира в моторчето за празния ход! Лесно става
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
много дразнещо
и на мен днес ми се наложи да откачам акумулатора и се получи същата работа пасата е 2.0 2Е махах едната клема и така стана
като дам газ оборотите падат до 1100 някаде задържат и много бавно после падат до към 800 превди да откача клемата не беше така
сега ще ходя да откача акумулатора да видим кво ще стане



и на мен днес ми се наложи да откачам акумулатора и се получи същата работа пасата е 2.0 2Е махах едната клема и така стана

като дам газ оборотите падат до 1100 някаде задържат и много бавно после падат до към 800 превди да откача клемата не беше така

сега ще ходя да откача акумулатора да видим кво ще стане

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
махах откачах и едната и двете и нищо ,пръсках стъпковото вътре с WD40 резултат нямаше. само като откачих клемата на синия температурен датчик
нещата се оправиха само където оборотите паднаха до около 600 а преди маи бяха до към 800 .
но като е откачен датчика оборотите веднага си падат до наи ниските след подаването на газ това ме навежда на мисълта че трябва да го сменя този датчик

но като е откачен датчика оборотите веднага си падат до наи ниските след подаването на газ това ме навежда на мисълта че трябва да го сменя този датчик

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател
karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.
А сега когато ти задържи на високи обороти откачи буксата от температурният датчик и виж дали ще ти паднат оборотите.
Re: Обороти Б3 1992 ABS двигател
Сутринта, на студено запалих колата, махнах клемата на температурния датчик и оборотите се повишиха. От около 1100-1200 до към 1500. Когато е загряла също съм го махал, резултат никакъв.
niviat написа:karsi написа:Здравейте колеги. Доста теми изчетох, но така и не намерих подходящо решение на моя проблем. Преди известно време се наложи на махна плюса на акумулатора и от тогава пасата работи на сравнително високи обороти. Преди тази интервенция, оборотите бяха около 750 на празен ход. В момента са около 1000. Когато е студена, оборотите се качват малко над 1000 и се задържат няколко секунди, след което падат малко под 1000. Когато е загряла, оборотите са 1000 и в много редки случаи падат съвсем малко под тази граница, но в никакъв случай не са нормалните 700-900. Усеща се едно тресене на колата. Другото което съм забелязъл е, че при подаване на газ на място, оборотите в диапазона 1500-1000 падат по-бавно, отколкото от 2500 до 1500 например. Колата се кара на бензин, няма газова уредба. Карана е на диагностика и според човека там, проблема е в стъпковия мотор. Според друг, оборотите са си нормални. Махал съм минуса на акумулатора, без резултат. Дори при първоначално палене, след като съм откачил клемите, оборотите не падат под 2000 за доста дълъг период от време, въпреки, че я оставям да загрее на място. Тествах и с температурния датчик, прегледах и маркучите около моното. И това от едно махане на клемата на плюса! Ще съм ви благодарен, ако дадете някакви идеи.
А сега когато ти задържи на високи обороти откачи буксата от температурният датчик и виж дали ще ти паднат оборотите.
След рестарт на компютъра мисля , че е нормално да ти вдигне обороти. При мен беше така , вдигна към 2000 об. , но постепенно оборотите паднаха до нормалните , малко над 900.
Иначе , провери пак когато мотора и загрял и ти задържи високи обороти да откачиш буксата на термодатчика. Ако не паднат закачи пак буксата , може пък тогава да паднат ( при мен е така ).
Иначе , провери пак когато мотора и загрял и ти задържи високи обороти да откачиш буксата на термодатчика. Ако не паднат закачи пак буксата , може пък тогава да паднат ( при мен е така ).
Ще опитам отново с датчика. Дразнещото е, че преди това оборотите бяха около 750, а сега са между 900-1000 и играят в този диапазон. Усеща се и едно тресене, което преди го нямаше. Проблем възниква и при задържането на оборотите, при падането им. Получава се едно съвсем леко задържане около 1500 оборота, след което бавно падат. До 1500 падат много бързо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта