Как се сменя радиаторчето на парното на 3 GTI с климатик ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как се сменя радиаторчето на парното на 3 GTI с климатик ???

Мнениеот njama » Чет 13 ное 2008 13:38


Здравейте момчета :)

Знам, че много е изписано за това радиаторче, но не намерих никъде снимчици кое след кое се сваля :( Голф-а е 3 GTI 115к.с. с климатик

Въпросът ми е дали има някъде снимков материал и има ли нещо по-специално при смяната на това радиаторче след като Голф-чето ми е с климатик.

Разбрах, че е трудоемко, че се сваля цялото табло, че трябва да си отделя ден два за тази операция, но ме притеснява климатика. Трябва ли и него да разкачам или не ???

Мисля и дунапрените да сменя, но не знам с какво. Пак с дунапрен или с кожа ??? Ако може и снимки за тях коя как се прави или поне кажете с какъв материал да подменя дунапрена и от къде да купя този материал.

Благодаря предварително на всички отзовали се :)




Потребителски аватар
MORRT
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MORRT » Пет 14 ное 2008 0:30


погледни тук-
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=71586&highlight=%F0%E0%E4%E8%E0%F2%EE%F0%F7%E5


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 14 ное 2008 7:53


Колега Пасата няма нищо общо със Голф :!: На Голфа има две гайки за ключе 10 под предното стъкло ( те държат таблото) махат се чистачките и пластмасите под тях за да се стигне до гайките :idea:


Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Пет 14 ное 2008 12:04


колега по добре го дай на майстор защото е много голяма играчка,много болтове и пластмаси трябва да свалиш за да стигнеш до радиаторчето,аз сам си го сменявах но наистина много време ми отне.хубавото е че когато си го правиш сам -си го почистваш идеално и си оправяш клапите които почти на 100% са се разпаднали(дунапреновата част),а те са много важни,а майстор едва ли ще ги пипне.ако имаш време и ти се занимава -ти си,радиаторчето се намира точно зад врътките на парното.за целта трябва да свалиш цялото табло и всички въздуховоди,не е много сложно но си е занимавка(обаче сега много му се кефя ,защото сам си го правих)радиатора го взех за 35 лева(Надежда-Ломско шосе),до колкото знам майстор ще ти вземе минимум 100 лв.


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пет 14 ное 2008 14:14


Момчета ще си го сменяме с колегата :) Не ми се дават 100лв за труд при положение, че ръцете не са ни в задниците ;)

Радиаторчето вече е факт ;) Купих го преди малко за 23.33лв с отстъпка ;)

Остава въпросът с КЛАПИТЕ :( Четох във форума и разбрах единствено, че с дунапрен мога да ги облепя, но мисля, че няма да имам време да изчакам лепилото да изсъхне напълно. Мисля с Хелметекс да го залепя дунапрена. Някой ако се сеща за друго по-бързо съхнещо лепило - нека сподели ;)

Благодаря на всички за съдействието :)

Мисля да направя снимков материал и да го прикача после, че май трудничко се намират снимки за смяната на това радиаторче.
Не обещавам, но ще се постарая ;)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 14 ное 2008 14:20


Аз мисля, че го споменах в една друга тема с един колега от форума разглобихме разкостихме и вместо дунапрените сложихме алуминиево фолио( то се самозалепва) използва се при камините и е доста издръжливо и лесно се работи с него. Резутлтата е доста добър.


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пет 14 ное 2008 14:23


От къде мога да си купя такова алуминиево фолио ???

ЛИНК за темата ти ще може ли ?? :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 14 ное 2008 14:38


В темата за пасатите пишеше че като е с климатик не се вади цялото парно. НА голфа обаче си играх половин час и не успях да сваля само частта с радиаторчето.


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fill » Пет 14 ное 2008 15:01


Аз съм колегата който споменава Pavcho2 :-)
Алуминиево фолио се продава по железариите струва около 20-тина лева. Аз също взех и двойно лепещо тиксо което го залепих по крайщата на клапите и върху него фолио, по този начин се получи по-добро уплътнение на клапите.
Мойта кола ( Голф 3 ) има климатроник и успях да сваля радиаторчето на парното без да свалям радиатора на климатика. Въздухопровода е хванат на едно място с щипки един към друг сваляш щипките и стават две парчета въздухопровод. На едното парче остава въздухопровода в който са клапите и радиаторчето на парното, този въздухопровод е хванат с две гайки които се намират при двигателя.

И аз си мислех че е трудно да се свали радиоторчето, обаче се оказа че не е трудно, само малко си е разправия. :wink:


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пет 14 ное 2008 15:09


fill написа:Аз съм колегата който споменава Pavcho2 :-)
Алуминиево фолио се продава по железариите струва около 20-тина лева. Аз също взех и двойно лепещо тиксо което го залепих по крайщата на клапите и върху него фолио, по този начин се получи по-добро уплътнение на клапите.
Мойта кола ( Голф 3 ) има климатроник и успях да сваля радиаторчето на парното без да свалям радиатора на климатика. Въздухопровода е хванат на едно място с щипки един към друг сваляш щипките и стават две парчета въздухопровод. На едното парче остава въздухопровода в който са клапите и радиаторчето на парното, този въздухопровод е хванат с две гайки които се намират при двигателя.

И аз си мислех че е трудно да се свали радиоторчето, обаче се оказа че не е трудно, само малко си е разправия. :wink:


Благодаря ти fill :) Ще потърся фолиото за да не свалям другата година таблото заради клапите ;)


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 14 ное 2008 17:17


Моите клапи ги направих с тънка поцинкована ламарина и нитачка за попнитове. Стана бетон, смятам че е в пъти по-здраво и от фолио и от дунапрен и др. Само не мога да си обясня защо Ханс ги е надупчил така?


Потребителски аватар
tom70
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 16:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот tom70 » Пон 17 ное 2008 16:36


колега имали някакво развитие, сменили радиаторчето, ако може малко снимки


pokerman
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 26 авг 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokerman » Съб 03 яну 2009 14:36


Колеги,аз май съм поредния за смяна на радиаторчето...обаче при мен проблема е доста сложен.. и ако някой погне ще сум мн благодарен.
Въпроса е че съм от софия,пък колата ми закъса в Ихтиман....а там е малко студеничко(все пак сме зима).Ако някой има сервиз или познати в сервиз малко помощ ако може.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 03 яну 2009 14:47


Байпасирай маркучите преди радиаторчето с пвц тръба и карай до София. . И се облечи добре защото парно няма да имаш.С това мога да ти помогна само колега


Потребителски аватар
slaiko
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как се сменя радиаторчето на парното на 3 GTI с климатик ???

Мнениеот slaiko » Вто 20 яну 2009 19:03


ех тези радиаторчрта аз пак имах този проблем и го оправих оба4е се оказаче имам и друг проблем (клапите)няма го дунапрена от тях и се хванах и го разглобих оба4е не е лесно като свалиш таблото следва и някаква напречна греда да свалиш която се маха доста трудно не е както е показано на пасата така че ако се захващате си отделете цял ден докато свалиш таблото е лесно ама слет това е много нерви брах махат се чистачките и моторчето зада можеш да бракнеш да отвиеш 2 гаики кадето е хванато таблото та не е много лесно,а клапите ги направих с алуминиева лента стана уш добре па ще си покаже такаче успех на тези които ще се захващат с тази деиност :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта