проблем с индикацията на маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем с индикацията на маслото

Мнениеот latincho » Нед 16 ное 2008 21:02


Здравейте!На мой приятел Пасат 1800 ,моноинжекция,89 година му прави следните проблеми.При движение и след около 2000 оборота светва лампата да маслото и издава звуков сигнал от таблото.След като изключи двигателя и отново запали всичко се нормализира докато се вдигнат отново 2000 оборота.Маслото е в граници.Моля за вашите компетентни мнения.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 16 ное 2008 21:03


Датчик за налягането на маслото :wink:


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Нед 16 ное 2008 21:05


датчиците са сменени


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 16 ное 2008 21:07


Запушен маслен филтър :roll:


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Нед 16 ное 2008 21:10


Забравих да кажа ,че кабелите на датчиците бяха извадении проблема с лампата на маслото и звуковият сигнал след 2000 се получава пак.От къде тогава идва информацията за тази лампа?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 16 ное 2008 21:14


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%F1%EB%EE
Провери това дали ще е от полза :roll:


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Нед 16 ное 2008 21:28


Благодаря!Утре ще сменим датчика.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 16 ное 2008 21:30


Пусни в търсачката "зумер масло" и сядай да четеш. На кратко, пищи предупредителната система че при над 2000 об/мин налягането на маслото е ниско. Решения: при изправни датчици - преминаване към по гъсто масло, след това - основни и биелни лагери. Ако не помогне - паразитният вал към делкото и маслената помпа е с луфт - за ремонт или смяна.
Аз минах само с основни и биелни лагери и съм ОК. 98% то случаите, при изправни датчици това е причината. Мой скромен съвет - не се бъзикайте с гъстото масло а направо сменете лагерите - немеца е предпочел да слага по-меки лагери, които да смениш за 1 ден на всеки 200 -300 000 км, отколкото да ти се издълбае коляновият вал и да го шлайфаш или да го сменяш и него за торба пари.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта