проблем с индикацията на маслото
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
проблем с индикацията на маслото
Здравейте!На мой приятел Пасат 1800 ,моноинжекция,89 година му прави следните проблеми.При движение и след около 2000 оборота светва лампата да маслото и издава звуков сигнал от таблото.След като изключи двигателя и отново запали всичко се нормализира докато се вдигнат отново 2000 оборота.Маслото е в граници.Моля за вашите компетентни мнения.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Пусни в търсачката "зумер масло" и сядай да четеш. На кратко, пищи предупредителната система че при над 2000 об/мин налягането на маслото е ниско. Решения: при изправни датчици - преминаване към по гъсто масло, след това - основни и биелни лагери. Ако не помогне - паразитният вал към делкото и маслената помпа е с луфт - за ремонт или смяна.
Аз минах само с основни и биелни лагери и съм ОК. 98% то случаите, при изправни датчици това е причината. Мой скромен съвет - не се бъзикайте с гъстото масло а направо сменете лагерите - немеца е предпочел да слага по-меки лагери, които да смениш за 1 ден на всеки 200 -300 000 км, отколкото да ти се издълбае коляновият вал и да го шлайфаш или да го сменяш и него за торба пари.
Аз минах само с основни и биелни лагери и съм ОК. 98% то случаите, при изправни датчици това е причината. Мой скромен съвет - не се бъзикайте с гъстото масло а направо сменете лагерите - немеца е предпочел да слага по-меки лагери, които да смениш за 1 ден на всеки 200 -300 000 км, отколкото да ти се издълбае коляновият вал и да го шлайфаш или да го сменяш и него за торба пари.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта