как ЕКУ получава налягането от турбото ?
има ли някакъв датчик ?
или го изчислява съобразно показанията на MAF ?
въпрос за 2.5 TDI - AFB, как ЕКУ мери налягаме от турбо
vladitdrv написа:е , явно в този форум взаимопомощта не е на мода.
аз задавам конкретен въпрос , с молба за помощ,
а получавам комерсиални предложения и
напътствия от 'олимпийски' висини.
Колега,извинявам се ако съм те обидил с нещо,но мисля че има доста теми които могат да ти помогнат в случая!
не си ме обидил, но ползвах търсачката , но не ги намерих теми.
ако ми беше пуснал линк към подобна тема , нямаше така да изтълкувам поста ти.
Благодаря на отговорилите в темата.
наистина 'верижната ' реакция е спъвала турбото.
u_bo написа:оказва се , че го изчислява от показанията на дебитомера.
след смяна на дебитомер - показанията на налягането вече стигат до 2.1 бар-а
писал съм колега

но КОРИГИРАМ:
от грешните показания на дебитомера,
управлението на променливата геометрия на турбината - не е задавало коректна геометрия --> не е имало налягане ( има си датчик дето го отчита)
след смяната на дебитомера --> коректни стойности се подават към управлението на геометрията --> турбината надува както си требе

2.1 бара стига на трета със 100% газ и над 3000 оборота !!!