
Клеасъл механизъм на ръчната на GTI с вентилирани дискове
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Клеасъл механизъм на ръчната на GTI с вентилирани дискове
Клеасъл ми е механизма на ръчната на задната челюс на спирачките. Дали може по някъв начин да го раздвижа, защото не се връща и ми блокитра малко колелото. Пръсках го стоя препарат WD за раздвижване на клеасали механизми и малко се пооправи, но не е както трябва, а не ми се ще да разглабям челюстите. ИЛИ ТРЯБВАТ НОВИ ЧЕЛЮСТИ? 

- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Може би са ти клеясали водачите на апаратите много често срещан проблем ако моеш сам да ги свалиш и изчстиш добре ако не на майстор. Ако ги сваляш сам след почистването ги смажи с масло двигателно примерно но в никакъв случай не слагай грес че след 1000км пак че ги чистим. Айде успех и пиши кво става. По принцип там се слага спец смазка ама мнооо кинти така че и маслото ще свърши работа
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клеасъл механизъм на ръчната на GTI с вентилирани дисков
палеца на ръчната а не водачите на челюстите
Абсолютно вярно само съм гледал но е доста сложно не те съветвам да пробваш сам потърси някой който си има представа за това апаратите на задните дискови спирачки на Голфа нямат нищо общо с на другите коли помисли добреvaskoto1 написа:апарата се разглобява и е супергадно-иди на сервиз ако не знаеш какво правиш-правил съм го-адска играчка е!

- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клеасъл механизъм на ръчната на GTI с вентилирани дисков
Така и ще направя като е толкова гадно.
Благодаря!
Благодаря!

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аз съм ги разглобявал и съм ги почиствал,няма нищо сложно и това за регулировката не е вярно,механизма е такъв,че се регулира сам според това колко е износена накрадката.Буталцето е на резба и излиза само колкото трябва!
Зегерките са наистина кофти ама ако искаш да стане като хората трябва да ги махнеж, като махнеш зегерката ще къв е механизма и ще можеш да извадиш лостчето на ръчната.Целия проблем идва от там, че семерингата на това лостче става на нищо с времето и влизат боклуци вътре, при което се надира и леглото на лостчето и се пълни с мизерии, клеасва и отказва да функционира....Преди година и нещо почистих механизма и досега няма проблем,а и ръчната винаги стои опъната когато колата не е в движение и после няма никакви проблеми...
Зегерките са наистина кофти ама ако искаш да стане като хората трябва да ги махнеж, като махнеш зегерката ще къв е механизма и ще можеш да извадиш лостчето на ръчната.Целия проблем идва от там, че семерингата на това лостче става на нищо с времето и влизат боклуци вътре, при което се надира и леглото на лостчето и се пълни с мизерии, клеасва и отказва да функционира....Преди година и нещо почистих механизма и досега няма проблем,а и ръчната винаги стои опъната когато колата не е в движение и после няма никакви проблеми...
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клеасъл механизъм на ръчната на GTI с вентилирани дисков
Ще пробвам да го пръсна още 2-3 пъти с DW-to и да го раздвижвам на място, и ако не стане ще го разблабям
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 89 госта