Преправяне и монтиране на саморегулиращо жило на съединител?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Преправяне и монтиране на саморегулиращо жило на съединител?

Мнениеот pesho_sl » Чет 20 ное 2008 23:45


така колеги, гледах във форума, рових повече от час, но решение на проблема не намерих, а той е: купих си преди 4 месеца механично и хоп изненада преди 2 седмици се скъса! мъка, мъкаааа!!! та имам едно старо, автоматично, още оригиналното (уж). като ми сменяха съединителя забравиха да му сложат бялата скоба! питането ми е - ако сега я сложа и монтирам жилото дали ще се регулира само или ще трябва да го отварям да го ремонтирам? и ако трябва да се отваря нещо линкче ако може ще съм мн благодарен - гледах едно пейстнато тук във форума ама моето жило е малко по различно - не е конусовидно, а цилиндрично! дано получа отговор по-скоро, че в събота ще се извършва гореспоменатата операция!

Последна промяна от pesho_sl на Пет 09 апр 2010 23:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 21 ное 2008 8:33


Слагаи скобата и не трябва никакъв ремонт на жилото то се саморегулира като натиснеш два три пъти педала на съединителя ако е заминало жилото не се ремонтира.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 ное 2008 10:18


Вероятността жилото да не влезе в саморегулиращия механизъм е 50/50.Пробвай,ако имаш късмет,ще го вкараш,ако ли не - ново.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 21 ное 2008 10:26


аз ли нещо не разбирам....значи имаш саморегулиращо....ЗДРАВО....и си купил обикновено? За къв дявол?


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пет 21 ное 2008 20:19


chefito написа:аз ли нещо не разбирам....значи имаш саморегулиращо....ЗДРАВО....и си купил обикновено? За къв дявол?

там е въпроса, че не го знам здраво ли е не е ли :roll: преди да се махне си работеше идеално. ама после нещо му стана и аз не знам какво. а казват, че ако не се хванело със скобата преди да се откачи - после много трудно се нагласяло! а как мога да разбера дали е заминало - като не реагира или увлича съединителя при натискане на педала ли?

ПС: мерси за отговорите колеги!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 21 ное 2008 20:33


Скобата се сваля след поставяне на жилото /съответно се слага, преди да снемеш жилото от колата/. При тебе явно първо трябва да я поставиш - ако не можеш, значи не става жилото.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 ное 2008 20:35


pesho_sl написа:а как мога да разбера дали е заминало - като не реагира или увлича съединителя при натискане на педала ли?

ПС: мерси за отговорите колеги!

Жилата с тресчотката (саморегулиращите се) като почнат да свършват,при натискане на съединителя той просто не отделя изобщо, или докато натискаш усещаш с педала как тресчотката изпуска жилото и пак не отделя, или като натиснал до долу изпусне внезапно (зацепи) съединителя.
Такива ми ти...
Ако успееш да си вкараш жилото обратно в тресчотката си го монтирай отново.Ако наистина не работи както трябва сменяш пак.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пет 21 ное 2008 20:44


една идейка ми се върти из главата! ако това жило не става за нищо, т.е. механизма е издал багажа, ще го преправя на механично. в понеделник ще кажа какво е станало, ако темата не е изтрита до тогава и ще постна снимки!
още веднъж благодаря за бързите отоговори. това е колегиално отношение!!!
love.vwclub


Потребителски аватар
sladura2206
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот sladura2206 » Съб 22 ное 2008 10:13


Колега и ас като теб незнаех и свалих скобата после големи мъки .Проблема се решава за 30мин.Закачваш жилото за педала после палеца на скоростната кутиявразваш една тел някаде по на весоко и почваш да навиваш телта докато палеца се вдигне на горе слагаш гумата в палеца прекарваш жилото после желязната пластина и си готв .Говорим за саморегулиращо жило на Г3. УСПЕХ .Направисиго сам нее трудно .


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пон 24 ное 2008 9:28


сега ще опиша как се справих с проблем и ще дам обещаните снимки. Всичко ми излезе 4лв. Необходимите материали са:
1. Дюбел за бетон - около 2 лв. - Изображение .
От който ви трябва само тръбичката - Изображение , която се скъсява до определена дължина в зависимост от свободния ход на жилото -
Изображение
2. Скоба за маркуч - 2бр. х 1лв. - Изображение .

Ето и как става операцията:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Дано темата да е полезна за колегите с подобни проблеми!!!

Последна промяна от pesho_sl на Вто 16 юни 2009 20:09, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 24 ное 2008 15:32


Абе колега и аз големи патила с тези жила :cry: предишните ми втвърдяваха педала от време на време и не можех да вкл. на скорост.Сега сложих ново Топран монтирах го както трябва и сутрин когато е студено сега ми потъва педала днес му инжектирах с една спринцовка малка хидравлична течност че да видя тази сутрин как ще е...направо като чуя за тези жила и ми настръхва косата вече аман от ментета и боклуци където ги продават по магазините... :wink:Май хубавите жила са към 100лв Валео :wink:


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пон 24 ное 2008 17:24


jagler написа:Абе колега и аз големи патила с тези жила :cry: предишните ми втвърдяваха педала от време на време и не можех да вкл. на скорост.Сега сложих ново Топран монтирах го както трябва и сутрин когато е студено сега ми потъва педала днес му инжектирах с една спринцовка малка хидравлична течност че да видя тази сутрин как ще е...направо като чуя за тези жила и ми настръхва косата вече аман от ментета и боклуци където ги продават по магазините... :wink:Май хубавите жила са към 100лв Валео :wink:


предното беше механично - твърдичко си беше - скъса се, а беше на 4 месеца. оправих моето старото - това с което си беше купена колата от Германия - и сега не мога да направя разлика м/у педала за газта и педала за съединителя, даже като се замисля тоя за съединителя е по-мек. много добре се получи, описал съм го по-горе как става!!! а иначе хубавите са над 110 лв дори да не кажа по-голяма сума! дано това с хидравличната течност се получи.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 24 ное 2008 18:01


Ами сутринта ще видя ,защото аз така си го обяснявам явно когато е студено и вътре смазката замръзва и механизъма не работи с тези съчмички там.Един колега ми сподели че така е правил де...пък точно сега не ми се дават 100лв. за друго че и акумулатора е за смяна вече почна 5-та година. :wink:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пон 24 ное 2008 18:07


Саморегулиращо жило не се смазва!!! Аз моето го смазах и после край, все едно нямаш жило.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=55018&highlight=
Ето тук съм писал какво стана с моето и как съм го оправил, вече година нямам проблем. :D


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 24 ное 2008 18:10


jagler написа:Ами сутринта ще видя ,защото аз така си го обяснявам явно когато е студено и вътре смазката замръзва и механизъма не работи с тези съчмички там.Един колега ми сподели че така е правил де...пък точно сега не ми се дават 100лв. за друго че и акумулатора е за смяна вече почна 5-та година. :wink:


Много шибана работа са тези саморегулиращи жила.Аз смених едно,след 2 дни сдаде багажа ,смених съединителя и жилото и няма още година и пак щрака маханизма и го чакам..на моменти му се иска да се прецака тотално ,ма издържа.Май с обикновено жило си е най-добре. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта