Колко е ампеража на акумулатора на APQ мотор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Колко е ампеража на акумулатора на APQ мотор

Мнениеот Uneek » Съб 22 ное 2008 23:26


Колеги обърнах целия форум, но не можах да намеря колко амперчаса е оригинално акумулатора при APQ мотор 60 коня :roll:
Тези дни сигурно ще купувам и искам да си сложа точно какъвто слагат в завода като показатели... Благодаря предварително




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Нед 23 ное 2008 7:28


Колега заводски го дават с 44 Аh 12v.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 23 ное 2008 8:12


ако караш повечко градско , не ти препоръчвам 44 амперчаса...
Слагай 62 амперчаса да ти е мирна главата зимата.
Едно каране градско пък било то и 1 час не може да го зареди както ако излезеш извън града за 100-150 км....


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 23 ное 2008 9:05


За твоя мотор може да слагаш 45/52/54 ah всички стават.
Аз на моя мотор съм с 54ah и си го зарежда перфектно :wink:
Слагай най големия


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 23 ное 2008 10:28


слагай на-големия който може да се събере в мястото за акумолатор
преди време имах едно нещо дето му се вика jump start /така пишеше на него де/ представлява малък сух акумолатор с изведени кабели с щипки и с това нещо като е заредено можеш да подадеш ток на колата и да запалиш примерно 30 пътя а батерията вътре беше само 17 Ah
извода е че и с 17 Ah акумолатор можеш да запалиш но ако ти се наложи по продължително въртене на стартера,или ако имаш яка музика в колата и особенно сега като се кара на фарове ти трябва по голям ампераж акумолатор, за това ако ти позволява джоба слагаи най големия дето може се събере
а за марки като monbat и iskra просто забрави, скапаното си е скапано и за това ти предлагам да се насочиш към bosch,ac delko,EXIDE,varta


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 23 ное 2008 17:34


Днес махнах кожуха да видя какъв ми е акумулатора :lol: - оригинален VW акумулатор... С него си е колата от както я взех - пише че е произведен февруари 2003 и е 60 амперчаса - 480 А стартов ток...
Най интересното е че сутрин като паля ми дърпа от тоците на таблото - километража и часовника леко бледнеят... а като позареди малко пали на чакмак... Правих профилактика на стартера тези дни - смениха му четки, казаха че бендикс и втулки са наред... От какво може да се получава това бледнеене на таблото?! Днес мерих и напрежение - перфектно 14.4 - 14.2 в зависимост от консуматорите включени :)
Акумулатора свети много добре зелено оченцето, би трябвало да е наред ако съдим по това... Чакам мнения :lol: А някак си дали може да се отвори необслужваемия акумулатор - да видя как е с електролита :twisted:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 23 ное 2008 18:58


окото е за да показва състоянието на електролита без да го отваряш,щом е зелено значи е добре-не пипай, а по другия проблем-да не да имаш лоша връзка някъде-на клемите ,на стартера?
ама все пак 5-6 годишен кумолатор :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 23 ное 2008 19:00


окото следи само една клетка


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Нед 23 ное 2008 19:20


акумолатора си е отишъл


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Нед 23 ное 2008 20:18


62 Ач,ако си със всички екстри.Стават от 44 до 72 Ач.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 23 ное 2008 20:24


Благодаря на всички за отговорите :)
тези дни ще ми дадат 1 "оперативен" :lol: акумулатор да видим дали с него ще ми бледнее таблото :) и ще пиша в темата какво е станало :)


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Нед 23 ное 2008 20:38


Хубавец,зарежи таблото.Ако не я палиш 3-4 дена и ти пада акуто-гърмиш 110-180 левчета.Т'ва е!


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 23 ное 2008 21:38


колко струва тоя номер 8888 :idea:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 23 ное 2008 21:48


moimoimoi написа:колко струва тоя номер 8888 :idea:


Ама ти наистина ли колега...
Струва около 1 минута време на MS Paint :lol: :P :twisted:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта