Преправяне и монтиране на саморегулиращо жило на съединител?
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Добре тогава като си го обезмаслил и изчистил и сглобил ,защо тогава им слагат смазка ,аз съм разглобявал две и имаше някаква смазка силиконова ли е не знам бяла...?Skruji написа:Саморегулиращо жило не се смазва!!! Аз моето го смазах и после край, все едно нямаш жило.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=55018&highlight=
Ето тук съм писал какво стана с моето и как съм го оправил, вече година нямам проблем.
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Аз си купих май ЗАКС беше.....125-145 лв....от Ауто+ и си работи........след като имах ново жило си разглобих старото на което пишеше made in UK.......и е по различно от на колегата от снимката.......вътре има една пластмасова тръбъчка с резба резната радиално и един конус я притиска към резбата на бронята.....има една бяла смазка която забърсах и жилото си работи почти толкова добре като новото...проблема на тези жила е гумения тампон който омеква с времето и като загрее двг-то..и няма никой..махаш го(издърпваш го нагоре без да орезиляваш жилото) и пробваш...ефекта е осезателен.А колегата където си е смазал жилото ще ти се наложи да го миеш с бензин....не се смазва !!!
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
jagler написа:Добре тогава като си го обезмаслил и изчистил и сглобил ,защо тогава им слагат смазка ,аз съм разглобявал две и имаше някаква смазка силиконова ли е не знам бяла...?Skruji написа:Саморегулиращо жило не се смазва!!! Аз моето го смазах и после край, все едно нямаш жило.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=55018&highlight=
Ето тук съм писал какво стана с моето и как съм го оправил, вече година нямам проблем.
Незнам какво им слагат, ама е факт че след моята манипулация, жилото си работи безотказно. И аз не съм слагал никакви скоби като го махах и слагах. Прсто си го свалих като обикновено и си го качих като обикновено. Обезмаслител му е майката
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Skruji написа:jagler написа:Добре тогава като си го обезмаслил и изчистил и сглобил ,защо тогава им слагат смазка ,аз съм разглобявал две и имаше някаква смазка силиконова ли е не знам бяла...?Skruji написа:Саморегулиращо жило не се смазва!!! Аз моето го смазах и после край, все едно нямаш жило.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=55018&highlight=
Ето тук съм писал какво стана с моето и как съм го оправил, вече година нямам проблем.
Незнам какво им слагат, ама е факт че след моята манипулация, жилото си работи безотказно. И аз не съм слагал никакви скоби като го махах и слагах. Прсто си го свалих като обикновено и си го качих като обикновено. Обезмаслител му е майката
моя проблем беше в механизма, не че е смазвано или нещо друго. пък и моето е различно от твоето (гледах ти темата преди да пусна тая). и за това пуснах тази!
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Значи аз така си обяснявам нещата, саморегулиращото жило основното при него е да обере ''само'' луфта между точка А/примерно закрепването на ск.кутия/ и т.Б /там към коша преди дупката към педала/.При обикновените жила това се прави с една регулураща гайка с резба и шпилка нали така...
Значи този механизъм със съчмичките и пружинките и конусовидната контра/фтулка/ точно това върши.Механизъма точно това прави обтяга жилото межди т.А и т.Б и го поддържа в обтегнатао състояние,цялото жило не е прекъснато от механизъма т.е. стоманеното въженце си е цяло...
вътре явно има нещо което играе ролята на контра не знам точно кое ,но при отпускането им педала ти хлътва надолу или се втвърдява т.е. нарушава се движението на стоманеното въже надолу и нагоре хода е малък може би 1-2см. достатъчен да издърпа вилката на ск.кутия ,а тя от своя страна палеца вътре в кутията който натиска вече там притискателния диск.Относно това смазване щом има някаква смазка и са сложили от завода значи трябва да си има все пак въпроса е каква...един приятел ми сподели че се слагало трансмисионно масло или например хидравлично ,защото при мен точно когато е студено сутрин и педала ми хлътва и така 5-10мин. Вчера му инжектирах една малка спринцовка с игла като откопчах гумения маншон до скобата и тази сутрин по-добре се държа нямаше хлътване на педала
Та така ги виждам аз нещата ,ако някой има схема на такова жило и действието на механизъма да сподели или да я копне тук да го решаваме този шибан проблем с тези жила.!!!
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Значи както каза колегата Skruji наистина обезмаслителя оправи нещата...
аз направих следното:за да не разглобявам и почиствам механизма на самото жило и следствие на това да изпочупя пластмасовите части от него което неминуемо ще се случи вдигнах гуменото маншонче което скрива и предпазва една пружина, и инжектирах 4 спринцовки по 2куб/см. обезмаслител /Миглио/ ,продават го по магазините 2лв. и нещо...после с него ще си мия и двигателя където се е омаслил.
И от както съм го инжектирал няма и помен от потъване на педала в студено време рано сутрин ,както се случваше при мен.Та колеги дано да съм бил полезен преди да започнете да разглабяте тези саморегулиращи жила пробвайте или смазване с тънко масло ,когато педала се втвърдява или с обезмаслител когато потъва и не се връща/омеква/ 
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Само да те поправя че меглиото струва 3.90 лв. -4.00 лв.....За двигателя става идеално както и за радиатора да се измие отвън.....при мен радиатора стана с цвят на алуминий(беше черен преди) и температурата ми падна с 10 градуса.....Това меглио е чудо....5 лв....пък е същата опаковка само че с пулверизатор !
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: поправяне и монтиране на саморегулиращо жило на съединител?
Да живна малко темата. След преправянето на жилото - то издържа почти година и половина, и се скъса от пъпката която е на педала. Купих си ново - саморегулиращо, някакво от славяноговорящите страни ама точно коя не мога да кажа, никъде по него не пише. Струва 40 лв от "Косер" във Варна. Вече около месец се държи прилично.
П.П. Някой ако има обяснение защо се къса от вътре при педала това жило, моля да сподели. Намазал съм го с грес, ама не знам дали ще помогне.
П.П. Някой ако има обяснение защо се къса от вътре при педала това жило, моля да сподели. Намазал съм го с грес, ама не знам дали ще помогне.
Re: Преправяне и монтиране на саморегулиращо жило на съединител?
Доколкото разбирам, скъсало се е жилото, с което си купил колата, било е сваляно, качвано... няма вечни части, само вечни VW като съвкупност от части. 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта