проблем с климатроник б4-решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

проблем с климатроник б4-решен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 10:40


пасата ми е Б4 1994г.2000куб.см.115к.с.при включен климатроник компресора ми работи .Температурата в купето почти не се различава от външната.Тествах климатроника и ми показа 4444-няма грешка,оказа се че радиаторчето ми е за смяна.Но нормално ли е като включа климатроника да ми работи компресора и да ми се включват перките.Моля за съвет.

Последна промяна от Milen_ на Пет 05 дек 2008 15:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 26 ное 2008 11:11


Я му задаи максималните градуси на отопление.Потят ли ти се стъклата?


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 12:05


извън града 60-70градуса,градско до 90,докато духа не се потят стъклата но спре ли за малко веднага се изпотяват


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 12:07


каквито и градуси да му задам-все тая духа хладно


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 26 ное 2008 12:47


Milen_ написа:каквито и градуси да му задам-все тая духа хладно

интересуваше ме дали компресора излючва.Като му зададеш максимални параметри на отопление.Защото работата на климатроника е да потдържа определена температура в купето.
Примерно:
задал си му 22 градуса на отопление.
Когато температурата в купето достигне или прениме 22 градуса се включва компресора и охлажда купето до 22 или 21 градуса след което пак започва да духа топло.
А ако ти поти стъклата да радиаторчето е има от 60 лв и от 95 лв. и за работа колколо 100 лв(трябва да се свали цялото тъбло).От скоро ли имаш колата?


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 13:15


компресора ми работи и на 29градуса,а в купето няма и 10градуса и перките постоянно въртят.Колата я имам от 8 месеца и лятото нямах проблем с климатроника.Компресора съм го изключил да не работи.Сега съм намерил маистор 120лв. за работата+радиатора.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 26 ное 2008 13:21


хубаво е да погледнеш маркучите(на охладителната система) как са да не би да ти е издухала гарнитура щот аз така скапах 3 вътрешни радиатора.Беше идухала гарнитурата на главата.А за компресора незнам що така прави ако е запекъл някои датчик би трябвало на дисплея да ти изпише нещо.


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 14:45


прегледал съм маркучите,те са добре и с гарнитурата няма проблем само радиаторчето е,но ме интересува компресора като съм го изключил от буксата да не се прецака нещо


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 26 ное 2008 15:00


ми мисля че не би трябвало да се прецака щом е изключен няма логика поне за мен.


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 15:08


и аз така мисля,то ще си покаже


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Сря 26 ное 2008 15:11


интересуваше ме дали перките трябва да работят като пусна кл-ка,щот моите вартят кат го пусна


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Сря 26 ное 2008 16:52


да трябва да въртят.


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Чет 27 ное 2008 11:45


Не е задължително да въртят перките когато климатроника работи.Има климатроници на пасатБ4 на които има бутон ECON. Можеби за да не се товари допълнително мотора а от там и по малък разход на гориво. При натискане изключва компресора и тогава работи като кола без климатик. При мен е така.На мои приятел с такъв пасат на мястото на този бутон има друг OFF. При него винаги вартят перките и немоЖе да го спира ако иска. Идва момент когато температурата навън става отрицателна и тогава самия компресор има защита която не позволява включването му.В форума четох че при 5 градуса външна не би трабвало да включва .В моя случаи е 1градус. Друг момент е когато съм на положение ECON и завали дъжд като задам да духа на предното стъкло се включва компресора и надписа ECON изчезва но стъклата не се потят. Когато примерно искам да затворя клапата да върти въздуха в копето пак включва компресора.Дано да съм ти полезен с нещо. Какъв е твоя климатроник.


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Чет 27 ное 2008 12:05


моят климатроник няма бутон ECON и температурата беше 2-3 градуса,а аз бях чел някъде че при 5 градуса коппресора не би трябвало да се включва,но проблема сега ми е радиаторчето за парното,като видях на снимки за какво става дума изтръпнах.Но няма начин,ще се прави и дано да съм попаднал на добър майстор


Потребителски аватар
Milen_
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Milen_ » Пет 05 дек 2008 9:17


Проблема е решен,смених радиатора вече имам парно.През старото радиаторче минаваше вода но въпреки това нямах парно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта