придърпване на тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GEC_
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

придърпване на тди

Мнениеот GEC_ » Пон 24 ное 2008 21:22


аве колеги кажете ми от какво може да е следния проблем: колата ми е golf 3 tdi 90ps. Натискам газта и към 3800-4000 оборота почва да придърпва леко. Моля ви кажете от какво е.




Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 24 ное 2008 22:02


На коя предавка си с тия обороти бе колега ?


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Вто 25 ное 2008 22:58


обясни по подробно че да стане интересно.


Потребителски аватар
GEC_
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GEC_ » Вто 25 ное 2008 23:21


ами не се случва много често, даже въобще, но има изключения. това незнам дали се получава при 1 и 2 не съм пробвал и няма, но при 3 и 4 се усеща едно леко придърпване. до колкото се сещам преди го нямаше.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 25 ное 2008 23:29


Въздух в горивната система.


Потребителски аватар
GEC_
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GEC_ » Сря 26 ное 2008 1:10


и кво правим в такъв случай.


Потребителски аватар
martod
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот martod » Чет 27 ное 2008 22:35


GEC_ написа:и кво правим в такъв случай.
Ускоряваме до 3500об/мин. и слагаме следващата предавка, или си проверяваме съединенията от турбината до мотора за пробив....А също и настройката на разтоварвашият клапан на турбината.....


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Чет 27 ное 2008 22:40


martod написа:
GEC_ написа:и кво правим в такъв случай.
Ускоряваме до 3500об/мин. и слагаме следващата предавка, или си проверяваме съединенията от турбината до мотора за пробив....А също и настройката на разтоварвашият клапан на турбината.....
защо е необходимо това


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 27 ное 2008 22:44


bay mip написа:
martod написа:
GEC_ написа:и кво правим в такъв случай.
Ускоряваме до 3500об/мин. и слагаме следващата предавка, или си проверяваме съединенията от турбината до мотора за пробив....А също и настройката на разтоварвашият клапан на турбината.....
защо е необходимо това


И той не знае.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 28 ное 2008 18:41


Andonov написа:
bay mip написа:
martod написа:
GEC_ написа:и кво правим в такъв случай.
Ускоряваме до 3500об/мин. и слагаме следващата предавка, или си проверяваме съединенията от турбината до мотора за пробив....А също и настройката на разтоварвашият клапан на турбината.....
защо е необходимо това


И той не знае.


Предполагам коегата е имал предвид че за да не го прави този проблем може просто да не се стига до 3800-4000 об. което си е "мръсна газ" :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 71 госта