дребни въпросчета...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

дребни въпросчета...

Мнениеот saveman » Сря 08 фев 2006 14:22


хм искам да попитам колко мога да разглобя седалките си т.е дали мога да откача дунапренза да си ги претапицирам сам...или е глупава идея ;), също дали мога да си сменя таблото на полото, че това е без оборотомер... ако сложа ново с оборотомер има ли каде да го закача или трябва да побългарявам цялата история и има ли прозрачни пластмаси за стоповете ? и какви цени вървят а за най-накрая когато запаля колата се чува някво скърцане сякаш идващо от генератора като пусна късите се променя много странно и това на зле ли е ?




Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Сря 08 фев 2006 15:08


По принцип всичко може да се направи щом е правено от човек,друг е въпроса дали е рентабилно и дали ще се справиш.Незнам какво ти е ПОЛО-то но на такива като моето инсталацията е еднаква за всички модели,само сменяш таблото и си пушка :wink:


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Сря 08 фев 2006 19:03


амчи полото е '91ва комбиии...абе и аз си мисля ама някои път слагаш и неще..


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Чет 09 фев 2006 10:33


Таблото става да се смени,само че трудно се намира с оборотомер. Седалките се разглобяват елементарно но единствено можеш да подложиш дунапрен , на местата където са се изтърбушили. Самия дунапрен не можеш да го смениш защото има много извивки който не можеш да направиш , пък и има разни железа който са отляти в дунапрена.Калъфките се свалят елементарно и после в пералнята и са като нови.Питаш и за некви пластмаси за стоповете ,но аз не разбирам за какви пластмаси става въпрос. Скърцането идва от алтернатора и го има и при мен, пробвай да понатегнеш ремъка малко или ако е за смяна си сложи нов.Аре успех.


itso
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 08 окт 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот itso » Чет 09 фев 2006 12:20


POLO PAVLETI написа:....Калъфките се свалят елементарно и после в пералнята и са като нови....


за оригиналните ли калъфки говориш ?? как точно се махат ?


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Чет 09 фев 2006 12:28


мм благодаря. за помоща със седалките. аз говорих с една фирма в софиа дето се занимава с претапициране на салони на коли и цените бяха....450лв за тапицерски плат и 500лв за кожа като в това число влизат работата и пооправянето на дунапрените и някви реотани ми разправя човека ..ама парите са си много.
а за стоповете имам предвид цветните пластмаси щото нормално нали е с жълти лампи и самата пластмаса го прави да изглежда жълто или червено. казаха ми че се водело перлен стоп ли няква си такава история. за ремъка ще погледна
мерси пак за помоща


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Чет 09 фев 2006 12:43


itso написа:
POLO PAVLETI написа:....Калъфките се свалят елементарно и после в пералнята и са като нови....


за оригиналните ли калъфки говориш ?? как точно се махат ?

За оригиналните говоря , и наистина се свалят елементарно аз мойте съм ги свалял 3 пъти. Единствената трудност са металните пръчки който са изляти в дунапрена напречно който държат тапицерията опъната, но с един чифт клещи всичко става :D


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Чет 09 фев 2006 18:06


трябва да се пробва че са много зле моите. аа и днеска обикалях моргите в горна оряховица и на 1 морга намерих табло с оборотомер обаче ми поискаха 50лв :!: :!: :!: :evil: :evil: за таблото ебаси кви са тез цени аз ще си направя 5 цифрови оборотомера за 50лв ;) и ще останат да се напия :D


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 10 фев 2006 10:50


saveman написа:трябва да се пробва че са много зле моите. аа и днеска обикалях моргите в горна оряховица и на 1 морга намерих табло с оборотомер обаче ми поискаха 50лв :!: :!: :!: :evil: :evil: за таблото ебаси кви са тез цени аз ще си направя 5 цифрови оборотомера за 50лв ;) и ще останат да се напия :D
За табло реално е 25 останалото е кожодерство :twisted:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 10 фев 2006 11:08


таблото от поло с оборотомер го монтират само на
GT и на G60
като от последното са произведени около 500 парчета...

та поради това са редки, и скъпи....
на 40 можеш да се спазариш..
например по цял Симеон няма


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пон 13 фев 2006 3:13


saveman написа:... за таблото ебаси кви са тез цени аз ще си направя 5 цифрови оборотомера за 50лв


ма се по-другичко си изглежда да си е вътре в таблото джаджата пък и по кеф стрелка да играе наместо цифри да се връткат кат обезумели ;)

Изображение

P.S. На старото шкоде бех турнал такъв електронен та се наложи да му слагам отгоре от автофолиото за стъкла щот направо ми вадеше очите нощем ... :shock


shindoff
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shindoff » Пон 13 фев 2006 11:53


wili98 написа:таблото от поло с оборотомер го монтират само на
GT и на G60
като от последното са произведени около 500 парчета...

та поради това са редки, и скъпи....
на 40 можеш да се спазариш..
например по цял Симеон няма


Ами моето поло не е GT или G60 а 1.3 mono ама има оборотомер. Това означава ли че ми е сменяно?

Последна промяна от shindoff на Вто 14 фев 2006 11:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Пон 13 фев 2006 11:56


1043 см3 - 1994 г. - също имам оборотомер - колата е произведена в заводите Сеат освен тва има некви афтърмаркет неща - ел. стъкла примерно - води се Скот едишън - иначе си е обикновено Поло - Фокс.


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Чет 16 фев 2006 21:36


е ама то моето по дърто 91ва ..ама отказах са аз да давам пари за таковата табло 50лв много пиене са :)
мисля да я продам и да си търся от 94 нататак дето са с 6Н двигателите
обаче гледам че има 6Н и 6Н2 ...можете ли да ми кажете разликата
само кубици ли е или нещо друго като техническа история...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта