Датчик температура или термостат
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Датчик температура или термостат
Здравейте - проблема с моя пасат Б5 е следния - в това зимно време много трудно загрява. По магистрала чак след 20 мин каране качва до 60 градуса и не иска повече. Пускам по инерция и температурата спада. Иначе в София температурата се качва до 90. Т.е. проблема е, че не поддържа постоянна температура - от датчика ли е или термостат?
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Теста е лесен за да си 100% сигурен.
Палиш колата и я оставяш да работи.Като поработи малко и постопли леко маркучите хвани долния,който излиза от радиатора.Ако термостата не е затворил добре той също ще се е позатоплил.
При нормално работещ термостат чак след като минеш 70 градуса че и повече трябва да започне да се усеща топлина на долния маркуч на радиатора.....понеже термостата започва да отваря и течността започва да циркулира през големия охладителен кръг (радиатора).
Иначе термостата обикновенно блокира отворен или затворен и често се случва някакво средно положение.
При отворен - трудно загрява а извън грда изстива даже до под 50 градуса.
При затворен - прегрява за 15-тина минути след палене и кипва
При средно положение - извън града държи 50-60 градуса,в града често може да загрее до към 100-110 даже.
При теб явно е отворен доста щом така се държи.
Сменяй и няма проблем.
Палиш колата и я оставяш да работи.Като поработи малко и постопли леко маркучите хвани долния,който излиза от радиатора.Ако термостата не е затворил добре той също ще се е позатоплил.
При нормално работещ термостат чак след като минеш 70 градуса че и повече трябва да започне да се усеща топлина на долния маркуч на радиатора.....понеже термостата започва да отваря и течността започва да циркулира през големия охладителен кръг (радиатора).
Иначе термостата обикновенно блокира отворен или затворен и често се случва някакво средно положение.
При отворен - трудно загрява а извън грда изстива даже до под 50 градуса.
При затворен - прегрява за 15-тина минути след палене и кипва

При средно положение - извън града държи 50-60 градуса,в града често може да загрее до към 100-110 даже.
При теб явно е отворен доста щом така се държи.
Сменяй и няма проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта