ПРОБЛЕМ със свещ Пасат В3

Техническа и сервизна информация за Passat
ra_po
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ със свещ Пасат В3

Мнениеот ra_po » Сря 03 дек 2008 13:29


Здр.колеги.Имам голям проблем със свеща на първи цилиндър.
След като съм минал около 1000-1200км. свеща направо се стопява-отдолу всичко метално има огромен налеп,та чак е почнала и да се топи въпросната свещ...???!
На този цилиндър имам втулка.
Пробвах да не би да изхвърля газове през гнездото на свеща-няма проблем.
Отначало започва да предърпва 1-2 пъти на около през 100 км.интервал и след това почва да работи на 3 цилиндъра.
Абе лудница,при мен е весело :(
Моля Ви,ПОМАГАЙТЕ




Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Сря 03 дек 2008 15:12


Имах подобен проблем ,беше от лош бензин!
на какво караш колата?


ra_po
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ra_po » Сря 03 дек 2008 15:33


ами карам предимно на ГАЗ,но чудна работа.Като питам някой,уж разбиращ майстор ми вика че до сега не е чувал такова нещо


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 03 дек 2008 18:24


Премери си компресията на този цилиндър :idea: Най вероятно ще се окаже че си за нови сегменти поне, може би затова имаш втулка на свеща.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 03 дек 2008 23:08


А с какви свещи караш ако не е тайна?
Има разни дето са жестоко менте и направо не е истина.
По повод компресията не би трябвало да има проблем понеже ако компресията е по-малка развитата температура и отделената енергия при взрива е по-малка и съответно температурата е по-ниска а при теб явно е обратното.
Премери компресия на всичките цилиндри и виж какво се случва - на този или е много малко или е много спрямо всички останали и се претоварва много....в резултат на което прегрява локално.
случайно да ти губи антифриз? - той гори и то доста добре и развива много високи тмеператури и ако да кажем имаш проблем с гарнитурата на главата в областта на 1-ви цилиндър и цеди вътре антифриз развива много висока температура и.....свещта се разтопява.....ама смятам,че иде реч за долнопробни свещи все пак.
Втулката вероятно е понеже някой "майстор" е навил свещ накриво и е прецакал резбата при което това е единствения вариант за спасение на главата - райбериране с втулка.
Може ли да те помоля да снимаш свещта за да я погледнем и да видим за какво става въпрос (виждал съм разтопена свещ ама както си я описал не си я представям).
Успех!


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 04 дек 2008 2:21


Виж тази тема,
може да те ориентира...


ra_po
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ra_po » Чет 04 дек 2008 8:31


Много мерси колеги.Свещите са ми КMG-май така бяха.В неделя ще направя снимка на една от тях и ще видите за какво иде реч.
Снимки 7 и 8 най наподобяват на моята ненормална свещ. :(
Май ще го продавам,не искам да си мисля за това щото е много стегнат коша, ама...уви



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта