Дребен проблем с габарит ама много досаден

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Дребен проблем с габарит ама много досаден

Мнениеот kossel » Чет 04 дек 2008 17:44


Дребен проблем с габарит ама много досаден -вече за 3 път ми изгаря левия преден габарит, чудя се дали е само случайност?




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 04 дек 2008 18:02


Провери си добре масата на габарита, която е на самия рефлектор. Обикновено се прецаква, клеясва с времето и докато караш по дупките габарита мига докато се тресе. За това гори. :idea:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 04 дек 2008 18:08


DJ_TOLYO написа:Провери си добре масата на габарита, която е на самия рефлектор. Обикновено се прецаква, клеясва с времето и докато караш по дупките габарита мига докато се тресе. За това гори. :idea:


Към габарита отиват 2 жички и са добре хванати, при пуснати фарове на акумулатора измервам 14.08 волта (при работещ двигател)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 04 дек 2008 18:18


:idea:
Сложи крушката от десният, а на нейно място- новата.

Може и да звучи странно, но за 9 години, съм сменял само крушките за номера. Обяснимо е, някой като ми затвори багажника, го удря все едно затваря "Москвич". :evil:
Инсалацията ми- 13.8- 13.9 В.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 04 дек 2008 18:47


Аз ползвам за габарити бели светодиоди - направени специално за автомобил - така се продават 2 бр. Ама странното е че изгаря само левия. Другото което съм направил е че в самия ключ за пускане на фаровете има 1 или 2 крушки които съм ги махнал.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 04 дек 2008 19:32


Е да беше почнал с последният пост , та от диодите е, не са направени за автомобил


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 04 дек 2008 19:36


И аз така си помислих, като разбрах че е с диоди,
ама защо само на левия? :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 04 дек 2008 19:37


VW_forever написа:И аз така си помислих, като разбрах че е с диоди,
ама защо само на левия? :roll:


там са пиковете явно ;)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 04 дек 2008 19:40


В такъв случай, последователно на диодите- съпротивление
и евентуално електролитен кондензатор към маса :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], rosenstoilov78 и 42 госта