Виене на сервоусилвател на волана ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Виене на сервоусилвател на волана ?!

Мнениеот FLY » Чет 30 сеп 2004 11:02


Колеги, помагайте !

При въртене на волана се чува едно неприятно виене ... ?!
От що ли е ? Оасно ли е ? Ако някой е сменял течността на сервото - да сподели кое - как !
:?




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 30 сеп 2004 11:08


Като начало си виж нивото на хидравличната течност в казанчето и си провери ремъка на хидравликата, да не разхлабен.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 30 сеп 2004 11:13


пак е много прав
ама освен че е често срещано при vw, може и да се окаже че си за смяна
(мембраната ти да пропуска), въпреки че не смятам така


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 30 сеп 2004 11:19


FLY, кога е вие точно, само при пълен ляв и десен, или през цялото време без значение ?


Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Чет 30 сеп 2004 12:50


~None~ написа:само при пълен ляв и десен


бтв я плс внеси малко яснота за неук кат мене относно волана докрай ;) ... лекото свистене в тези два случая (както уж си го обяснявам аз) се дължи на натоварването на помпата нали?! ... или греша?!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 30 сеп 2004 12:56


Точно така.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 30 сеп 2004 13:07


mucho написа:
~None~ написа:само при пълен ляв и десен


бтв я плс внеси малко яснота за неук кат мене относно волана докрай ;) ... лекото свистене в тези два случая (както уж си го обяснявам аз) се дължи на натоварването на помпата нали?! ... или греша?!


Много си прав. И по принцип на хидравликата не трябва да се навива до край, а ако това се случи - трябва да се върне малко.


Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Чет 30 сеп 2004 13:31


брееей не съм бил чак толкуз зуе 8) ... даже моа се напраа на ноу разтропан шофер пред жената и кат я вида да навива волана до край, да и се сопна "не навивай докрай волана, че ше прецакаш хидравличната помпа ма" :twisted: :lol:


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 30 сеп 2004 16:20


Eто как стоят нещата точно:
течността е м/у мин. и макс., не я губи въобще...
когато воланът стои в изправено положение - нищо,
дори само леко да го врътна започва да вие,
и това виене не е това, когато се навие докрай...през цялото време


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 30 сеп 2004 16:21


Anonymous написа:Eто как стоят нещата точно:
течността е м/у мин. и макс., не я губи въобще...
когато воланът стои в изправено положение - нищо,
дори само леко да го врътна започва да вие,
и това виене не е това, когато се навие докрай...през цялото време
А ремакът как е, провери ли го?


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 30 сеп 2004 16:28


ремъкът е ок ... пък и като не въртя волана не вие ... :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 30 сеп 2004 16:32


Като не въртиш волана няма и такова натоварване на помпата. С акъла бях до тук, ако наистина е много шумно потърси майстор (сервиз).


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 30 сеп 2004 16:39


все пак благодарско за инфото :wink:
а за течността - някой да я е сменял и кое как става ?
двигател PN 1.6


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 30 сеп 2004 19:21


FLY написа:а за течността - някой да я е сменял и кое как става ?


Може да го направиш при всеки дето продава и сменя масла.
Отиди в някое такова гаражче ( виждал си ги ) като си купиш масло за ходравликата, обикновно ти го сменят без пари.


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Чет 30 сеп 2004 20:20


Мойта трошка вие и без да въртя кравая.
Гад го въртя се усилва.
Я разбирачите да обяснят, защо не трябва да се държи
волана в крайно положение? :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 777, Bai Tisho, Bing [Bot], railfan и 95 госта