За B4 TDI-1Z 93г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

За B4 TDI-1Z 93г.

Мнениеот dj_apolon » Сря 08 фев 2006 23:13


Здравейте ,от форума на Ауди
Надявам се присъствието ми тук да не ви подразни.Та проблемите ми започнаха около два месеца след закупуването на злощастната ми кола.Изминавайки 2500км реших както си е редно да и сменя консумативите и отидох в един сервиз в Бургас "Муни"(за бога бургазлии,не ходете там)където им занесох всички филтри,ремъци и масло,поисках също и смяна на гумичките на клапаните.
Върнаха ми колата "мъртвец"-никаква мощност,започна се едно голямо 4месечно ходене по мъките(разни сервизи)а тия от "Муни"се пулят и не поемат никаква отговорност за това което направиха.И така накрая се оказах в София при Жоро в Суходол(от форума на Ауди го препоръчаха) и човека я пооправи колата.Оказа се някакъв вакуумен клапан.Проблемът сега е че на малките предавки върви що годе добре но на по големите скорости никаква я няма.Вдига 140...и край това е .Зная че голф и пасат са оборудени със същите двигатели,затова ако някой е имал такъв проблем и е решен -моля за съвет.Благодаря предварително




Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 08 фев 2006 23:26


Ами аз първо бих ги понабил малко майсторите от въпросния сервиз, след което ще се погрижа колите им (личните) да бъдат обект на изострено внимание от КАТ, където ги видят да ги спират, пък и за външния вид ще се "погрижа".
За проблемати сигурно е свързан с дебитомер. Онея тъпаци може да са ти подменили турбото или дебитомера с някоя рециклирана част или нещо от рода. Във форума има доста инфо за ТДИ двигателите. Виж с търсачката какви проблеми сме обсъждали и прецени от тях дали има някакви сходства.
Двигателят ти е 90 коня нали?


dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dj_apolon » Сря 08 фев 2006 23:31


Да двигателят е 90к.с.Дебитомерът го подмених с друг (само проба)но промяна нямаше.Турбината работи -струва ми се но,нещо сякаш я спъва :?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 08 фев 2006 23:33


И аз съм с такъв мотор.Мисля че не са ти зацепили както трябва разпределителния вал към ангренажното му колело.Оказа се много прецизна центровка,особенно за високите обороти.Ако ти е развален този клапан за който говориш колата ще се държи по друг начин.


dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dj_apolon » Сря 08 фев 2006 23:44


Това ме заинтригува ,тъй като сваляха главата тия бунаци.Ще ме накараш да дойда до Пловдив :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 09 фев 2006 0:19


Тук има кой да ти помогне.Момчетата дето ми правиха основния ремонт работеха кат монтьори в състезателния клуб на Булгартабак Пловдив.Е сега си имат собствен сервиз и са на разположение.Заповядай.


dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dj_apolon » Чет 09 фев 2006 13:23


Васето ще кажеш ли какъв ремонт правиха на колата ти тия пичове?Какво се наложи да смениш ,шлайфаха ли блока и колко парици ти струва това?Аз също отивам към основен но първо ще я закарам да ми сменят гарнитурата на конзолата на масления филтър за да установя всъщност точно колко масло гори мотора.Следващата стъпка е да се открие причината за това невървене на високите скорости и чак тогава бих отделил средства за сериозен ремонт :cry:


nstratiev
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот nstratiev » Чет 09 фев 2006 14:03


Прав е колегата че може ангренажа да е зацепен неправилно тъй като зъбното колело ляга на разпр.вал на конус и няма шпонка.И като сменяли гумичките на клапаните е трябвало да разеденят зъбн.колело и разпр.вал тъй като има прахозащитна ламарина между тях и няма как да извадят вала.Сигорно не са белязали за по лесно и после при монтажа са зацепели с някои зъб напред или назад и така нататък ..................


dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dj_apolon » Чет 09 фев 2006 19:08


Е да но пък в останалите сервизи в които съм я водил твърдят че е правилно зацепена
:?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 10 фев 2006 0:08


Тъй като са ми много добри приятели,аз си свалих мотора,аз си го качих,и аз направих нм неща по калата,не ми взеха пари.А иначе смених:Клапани.гумички,водачи на клапаните,гарнитура на главата,разпръсквачи,бутала със сегменти и болтове Mahle,бутални лагери,биелни и основни лагери,аксиални лагери,маслена помпа,водна помпа,съединител,масло,антифриз,шлаиф блок и глава.
Не си спомням какво още.Частите дойдоха към 1500лв с отстъпките.Много съм доволен от тях.Мога още от сега да кажа че там ремонта става за 2 седмици.


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Пет 10 фев 2006 10:50


dj_apolon написа:Е да но пък в останалите сервизи в които съм я водил твърдят че е правилно зацепена
:?


Виж какво, Варна ти е по близо от Пловдив. Намери си свободен ден, ела сутринта и до вечерта ще си като с нова кола стига двигателя да не е свършил. Аз се занимавам с чип тунинг и много често идват при мен коли с подобни проблеми от "кадърни" майстори. За мен проблема ти е само в центровка. Та 90% от тия които сменят ангренаж не знаят, че след това трябва да се настои ъгъла на изпреварване на помпата при този дизел, а той е много важен...... Аз не правя центровки, а само диагностика, но ще те насоча към верните сервизи. А накрая може и 120к.с. да я направим :lol: 1Z Колкото мразя да го тунинговам толкова добре тръгва ...... :wink:


dj_apolon
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dj_apolon » Пет 10 фев 2006 22:40


И колко ще ми струва тази прекрасна интервенция с тунинговането?А сигурен ли си че във Варна ще и оправят вървенето?


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Съб 11 фев 2006 15:09


dj_apolon написа:И колко ще ми струва тази прекрасна интервенция с тунинговането?А сигурен ли си че във Варна ще и оправят вървенето?


Ако е само това което казваш, 99% ще стане, а тунинговането след това. Първо колата трябва да е наред. :lol:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 11 фев 2006 15:42


Дай цена за тунинга,моля.И какво включва тунинга?И колко вдига мщноста?


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Съб 11 фев 2006 15:51


Ауди 90 1.9tdi 66kW
Мощност 90 -> 120к.с.
В.момент 205->275Nm
Макс. скорост +12км/ч
Цена 650 в монента имамш 15% отстъпка



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта