спирачни дискове ... тема с продължение ... и добър финал

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

спирачни дискове ... тема с продължение ... и добър финал

Мнениеот Rumen » Съб 11 фев 2006 16:40


Понеже още през есента гледах, че спирачните дискове на предните колела са тръгнали и на пролет трябва да се мисли, се отбих през АутоПлюс (понеже са ми под ръка) и от там предложиха PAGID, Brembo и Zimmermann. И ако за Pagid и Brembo има доста изписано, то за Zimmerman не открих нищо. Някой може ли да даде някакви отзиви? Да каже що за производител са, плюсове/минуси. Предлагат дори sport edition - надупчени. Интересува ме и какви са евентуалните плюсове на Brembo Carbon, с какво превъзхождат другите (дето примерно не са carbon)? Колата е Passat B5, 1999 (ако това има някакво значение).

Последна промяна от Rumen на Пон 27 мар 2006 10:39, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 11 фев 2006 18:24


Това, което мога да ти кажа за Цимерман, че е сериозна фирма.
Да не прозвучи като реклама, но и при Ицо в Хеед 91 има точна на тази фирма.
Всичики спортни дискове, било с прорези или надупчени или и двете се препоръчват, когата колата наистина се кара спортно. Ядат накладки като луди и според мен за кола за ежедневно ползване не си струва. Е ти си преценяш де. Пасата ти най-вероятно има и ESP, което още повече износва накладки и дискове, та моето мнение е да си купиш нормални (каквито се дават от производителя).
Само да добавя още една добра фирма - АТЕ.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 фев 2006 18:32


brabus написа:Всичики спортни дискове, било с прорези или надупчени или и двете се препоръчват, когата колата наистина се кара спортно. Ядат накладки като луди и според мен за кола за ежедневно ползване не си струва. Е ти си преценяш де.


Но пък са красиви много , колко по-бързо свършват ако са над 2 пъти спрямо гладките става скъпо и неудобно.





@Rumen
Какви цени за дисковете си събрал като оферти :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 11 фев 2006 18:40


L&R написа:.....
Безспорно са много красиви, даже аз още съм на кантар за Брембо Мах (тези с прорезите), но този диск (не специално Брембото) иска и по- специални накладки. Преди няколко дни на едни гонки на Бояна видях как на мой познат с такива дискове (Брембото) след 3~4 много екстремни спирания буквално запали накладките (обикновени). Но аз продължавам да се чеша по лимона дали да не си купя.
Що се отнася за свършека на накладки прецени сама, състезателна кола с такива с прорези и дупки с карбониеви накладки - стапя ги за една тренировка, при нормален диск - тренировка и състезанието изкарва и момчето казва че не спира по-лошо (пак с карбониеви накладки).


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 11 фев 2006 19:22


Моят съвет е Brembo Max с Ferodo Racing накладки и хубава спирачна течност с доста висока температура на кипене (Motul DOT 5.1 или RBF 600 )
Съмнявам се да използваш колата толкова екстремно, за да ти са нужни нарязани или надупчени дискове, които както каза колегата ядат накладките значително по-бързо, а при употреба с нормални накладки ефекта е незначителен. Ако преминеш на рейсингови накладки ще има другия ефект - повечето са направени да имат максимална ефективност при висока температура, сиреч да се карат екстремно, което означава, че при ниска такава или нормално каране не спират оптимално.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 11 фев 2006 19:57


Благодаря за отзивчивостта на всички до тук, а и на тези, които ще се присъединят по-късно (все пак събота вечер е). Виждам, че се налага да внеса някои уточнения за да можете по-точно да дадете своите препоръки. Колата НЕ Я И ЗПОЛЗВАМ И НЕ ВЪЗНАМЕРЯВАМ ДА Я ИЗПОЛЗВАМ ЗА ЕКСТРЕМНО КАРАНЕ, гонки, спорт и т.н. Още повече че е комби и не върви някак... По отношение на системите - да оборудвана е с ABS/ASR/ESP


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 фев 2006 20:02


Не върта гуми , но нарязани или с дупки дискове за визия бих си сложил и туй то...
Изображение

Последна промяна от L&R на Съб 11 фев 2006 20:36, променено общо 1 път.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 11 фев 2006 20:10


L&R написа:Не върта гуми , но нарязани дискове за визия бих си сложил и туй то...
Изображение
Te Brembo-то по default не са ли нарязани? Нещо такова ми споменаха в АутоПлюс...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 11 фев 2006 21:12


Не, имат и серия, която си нормална, т.е. 1:1 с оригиналните.

А така изглеждат спортните.

Изображение


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 11 фев 2006 23:28


кажете къде най -ефтино може да се купи Брембо


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 11 фев 2006 23:31


При Sunny.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 11 фев 2006 23:33


той не беше ли от плевен?не че ми пречи аз съм плевенчанин по принцип :)но си ходя рядко:)


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 11 фев 2006 23:53


Ще си позволя да обобщя до тука какво съм разбрал (с надеждата, че ако допускам грешка ще ме поправите):
Дисковете с прорези и дупки са хубави, но са за по-екстремно каране и от своя страна изискват по-специални накладки. Отделно, че самите накладки свършват по-бързо, но предполагам осигуряват и по-добро спиране. Освен това тези с прорезите вкарват и удоволствие за окото през лятата джанта и някои Вас ги предпчитат и поради това им качество (не са казали, че е основно, но то също е нещо което ги кефи). Ще помоля тогава да кажете и какви накладки са подходящи за дискове с нарези. Нищо не споменахте за тоя карбон. Що за чудо е това и то също ли спада към по-спортното каране? На сайта на Brembo (http://www.brembo.com) пише, че има online каталог, но така и не го открих. Ще бъде полезно, ако някой е виждал някъде из мрежата такъв да го сподели и да го разгледаме.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 фев 2006 23:58



Последна промяна от L&R на Нед 12 фев 2006 0:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 12 фев 2006 0:08


Само да повторя това, което каза SirT, защото е важно - спортните накладки имат съвсем друг работен температурен диапазон, в който са ефективни. И не знам как ще се отрази това на работата на ESP-то, защото то ползва сирачната система, а повярвай много трудно ще ги вкараш в работен температурен режим при нормално каране.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта