1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Евала !!! Радвам се че има останали от старата школа кадри който да се занимават с това и да го правят както трябва реставрирането и тунинга ,много ми харесва всичко покрай двигателя и трансмисията от каде се намират части за тези антики ? този двигател на какъв ход е ?93.93 на колко ход ? (обема му колко литра е с две думи ?) Тази електроника има ли вариант да й се настроива сместа ? Едва ли ще бъде 12.8 Покрай тунинга и инсталацията и настройките на Електрониката ако мога да помогна неще ще се радвам ?Евала още един път
Поздрави Жоро
Поздрави Жоро
Здрасти Жоре! Електрониката е от CBPerformance.com. На на4алната страница на сайта им има един компутър, и като кликнеш върху него можеш да си изтеглиш програмата за настройки.Сега само трябва да видим кабела за връска(интерфейса)как е.Щте се радвам да помогнеш с инжекцията.Кубатурата на този мотор е 2275 смм3,а разпределителния вал е за "Drag" състезания.Според това което имаме като литература(списания,каталози и др.)този мотор е ниакъде около 250-260 PS. Смятам да му направим Dino-test при състезателя Ники Златков и тогава щте си покаже точно.Вече сме накрая(сега се сабират само нещтата)всичко е уточнено и ти се обаждам да се включиш.Всеки добър савет щте е от полза.Ти и BugMan само задавате конкретни въпроси и предлагате помощт.Останалите явно не ги интересува!(Те май си знаят всичко) Sorry!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Четейки се замислих, че тоя мотор с тоя вал и с тея глави за малко да остане сух и направи детонаций и ще претропа нещо (най-малкото), та се сетих, че имам свободни Вебъри 44-ки, които може да сложите докато се поразработи мотора и после с електрониката направо на диното и там да се напаснат нещата, да не изчатка иначе нещо, че като знам какви пари са дадени по тоя мотор...
Не че не четат други темата ти или не се интересуват, ми просто човек губи ума и дума пред тоя мотор, тея спирачки, тея кутий с тия маркови части и т.н., едва ли някой от наще не си мечтае за някакво зверче под задния капак като тва...
Не че не четат други темата ти или не се интересуват, ми просто човек губи ума и дума пред тоя мотор, тея спирачки, тея кутий с тия маркови части и т.н., едва ли някой от наще не си мечтае за някакво зверче под задния капак като тва...
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Ухаааааа , ОдааАААА Обичам такива проекти.
Това обеснява защо биелите са като за турбо кола валовете ще са много агресивни, незнам можеби до кам3500- 4000 оборота ще е мъртвец.Преди да се качи на диното ще трябва да го настоим до най-близките до идеалните смеси.На самото дино ще си поиграем още малко със сместа и аванса за да не се заседяваме на самото дино.Тази електроника мисля че ще може да прави логове ,линията на сместа ще я направим права като на мЪртвец и да сочи 12.8 искам да видим на диното 12.6 или 12.8 ще е за добра ... от лични наблюдения съдя че на 12.8 мотора е по динамичен.
Относно Веберите ,мани ги тия карбуратори тва е отживелица и електрониката може да си го храни подобаващо в началото,а и едва ли ще му стане нещо от бедна смес , това все пак нее турбо кола пък и за начало ще се подкара на по малки аванси.На каква степен е ? и каква е хлабината на бутало цилиндровата група ?
Остави ги другите Проекта ти е Просто уникален !!!
Естествено че ще помагам с каквото мога ,На такива хора с такива проекти с удоволствие !
Интерфейса за настойките COM или USB за да знам с какво да се подготвям
Това обеснява защо биелите са като за турбо кола валовете ще са много агресивни, незнам можеби до кам3500- 4000 оборота ще е мъртвец.Преди да се качи на диното ще трябва да го настоим до най-близките до идеалните смеси.На самото дино ще си поиграем още малко със сместа и аванса за да не се заседяваме на самото дино.Тази електроника мисля че ще може да прави логове ,линията на сместа ще я направим права като на мЪртвец и да сочи 12.8 искам да видим на диното 12.6 или 12.8 ще е за добра ... от лични наблюдения съдя че на 12.8 мотора е по динамичен.
Относно Веберите ,мани ги тия карбуратори тва е отживелица и електрониката може да си го храни подобаващо в началото,а и едва ли ще му стане нещо от бедна смес , това все пак нее турбо кола пък и за начало ще се подкара на по малки аванси.На каква степен е ? и каква е хлабината на бутало цилиндровата група ?
Остави ги другите Проекта ти е Просто уникален !!!
Естествено че ще помагам с каквото мога ,На такива хора с такива проекти с удоволствие !
Интерфейса за настойките COM или USB за да знам с какво да се подготвям
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=280
Долу в червено е отбелязано къде е инструкцията за монтаж.Имам я преведена.Щом стигнем до настройки щте ти пиша ли4но.BagMan,чуствай се поканен и ти.(Поне до Варна ти е близо).Ако има проблем с транспорта се обадете.Много се извинявам че не ти се обадих BugMan ,но имах кошмарни 2 месеца.
Долу в червено е отбелязано къде е инструкцията за монтаж.Имам я преведена.Щом стигнем до настройки щте ти пиша ли4но.BagMan,чуствай се поканен и ти.(Поне до Варна ти е близо).Ако има проблем с транспорта се обадете.Много се извинявам че не ти се обадих BugMan ,но имах кошмарни 2 месеца.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1665
Тук е всичко за инжекцията.Е това съм купил и остава да се монтира.Електронния блок е настроен фабрично за надморската височина на България,но предполагам че могат да се правят и ощте настройки.
Тук е всичко за инжекцията.Е това съм купил и остава да се монтира.Електронния блок е настроен фабрично за надморската височина на България,но предполагам че могат да се правят и ощте настройки.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=9685655
Стабилизиращти щанги на скоростната кутия!!Преди всичко сигурноста!!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ !!
Стабилизиращти щанги на скоростната кутия!!Преди всичко сигурноста!!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ !!
Последна промяна от jossy на Чет 05 фев 2009 16:53, променено общо 1 път.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта