Проблема е че като пусна климатика на топло да духа ми изписва на дисплея грешка Е4. Вентилатора на вътрешното тяло не се върти а на външното работи. Ако го вкл. на охлаждане или изушаване работи само на отопление го мързи.
Някакви идей от какво може да е и дали мога да го оправя без помоща на техник?
Проблем с Климатик OSAKA 12
Пробвай едно простичко нещо, преди да викаш техници. Изключи климатика от захранвация кабел, остави го така 5 ~ 10 мин., включи го в мрежата и виж дали ще работи.
Аз така си оправям моят Панасоник, от време на време "забива" и започва да духа студено или пък въобще не духа, само му мигат лампичките. Като го изключа от захранването всичко си идва на мястото, можеби електрониката трупа някакви грешки с времето и след като му се спре тока, явно ресетва, и започва да духа нормално.
Успех
!
Аз така си оправям моят Панасоник, от време на време "забива" и започва да духа студено или пък въобще не духа, само му мигат лампичките. Като го изключа от захранването всичко си идва на мястото, можеби електрониката трупа някакви грешки с времето и след като му се спре тока, явно ресетва, и започва да духа нормално.
Успех

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
filipov написа:Не става, на всичкото отгоре като го вкл. след 5-10сек. ми изключва и предпазителя
Викай ги не че ще дойдат днес ама ...Най вероятно заял клапан/винтил/щом работи на студено/да не би само да ти се струва така а той само да си върти въздуха.Ако не духа и на студено фреона е отишъл при дядо коледа
Е4 е проблем в вътрешният тръбен датчик ,тои е 5 килоома ,можеш и да си го поръчаш 10-12 лв.или да си го направиш продават се термистори по магазините ,успех
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
filipov написа:KING-T написа:Една от причините да не работи на отопление,щом работи на охлаждане ,е бубината на четирипътния вентил.
лесно ли е за смяна и къде се намира това?
Четитипътния вентил се намира във външнното тяло.Ако проблема е от там се отстранява лесно ,като се се замени въпросната бубина с нова.
Но mely е написал по-вероятния проблем ,щом ти го изкарва като грешка.
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това което виждам е че като го вкл. на охлаждане или на различно от отопление вътрешния вентилатор се върти, не съм го чакал да ми задуха студено, но и при тези темп. на вън... Като превключа на топло вътр. вент. спира. Бях го оставил цяла нощ на 24 градуса но нямаше ефект и на сутринта ми беше изписало Е4. Както каза колегата morfei1, изкл. го от контакта за 30 мин. и пак го вкл. и ми изкл. предпазителя след 5-10 сек.
mely От къде се купува външния тръбен датчик и къде се намира ? Вътре или във външното тяло? Ще трябва ли да си зарежда наново с фреон?
mely От къде се купува външния тръбен датчик и къде се намира ? Вътре или във външното тяло? Ще трябва ли да си зарежда наново с фреон?
- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
колега много е вероятно да си за нов компресор.ероятно компресора е блокирал и вдига консумацията на ток за това пада бушона. а от блокирал компресор може да изгори и power модула. за това по добре не го включвай повече а викни техник. дано климатика ти е в гаранция защото иначе ще излезе доста солено.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта