Спортни пружини с обикновени амортесъори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Спортни пружини с обикновени амортесъори

Мнениеот roadrunn3r » Сря 24 дек 2008 23:42


Значи взех си пружини FK предни и задни 60/40 и искам да ги сложа на Голфа с обикновените аморт. като целя само да го смъкна ,та искам да ви питам дали ще имам сериозни проблеми в последствие или по-кратък живот.Понеже ще сменям аморт. с нови обаче стокови и искам да знам дали не е по-добре да си зема направо спортно окачване ако ще ми издържат по-дълго.




Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Спортни пружини с обикновени амортесъори

Мнениеот mariovasi » Чет 25 дек 2008 0:10


roadrunn3r написа: с обикновените аморт
по-кратък живот.
искам да знам дали не е по-добре да си зема направо спортно окачване ако ще ми издържат по-дълго.


Скоро имаше подобна тема...не я намирам в момента с търсачката(от скоро хич я няма).
Струва си да я потърсиш...точно се разправяха колегите за същият въпрос.
Та че 'обикновените-стокови амортесьори ще сдадат бързо,ама знам ли...изчакай мнения.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 25 дек 2008 0:12


ако вземеш нови газови няма да имаш грижи.
то с дупки като тези едва ли ще имат дълъг живот каквито и да били аморт.


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот di4evv » Чет 25 дек 2008 0:33


Smoke написа:ако вземеш нови газови няма да имаш грижи.


:да:


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот roadrunn3r » Чет 25 дек 2008 14:22


Smoke написа:ако вземеш нови газови няма да имаш грижи.
то с дупки като тези едва ли ще имат дълъг живот каквито и да били аморт.


видях 4е и ти си с газови аморт и пружини-да кажеш колко време си с тях и доволен ли си?


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Чет 25 дек 2008 15:59


колега аз карах с чисто нови MONROE REFLEX и спортни пружини 3год.без никакъв проблем.


diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diavo » Чет 25 дек 2008 17:34


Аз имам голф3 и го купих с червени прогресивни пружини FK ли ги водят де да знам, но бяха монтирани с обикновенни амортисьори. Колата се държеше средно добре на пътя. Беше стабилана обаче при неравности имаше едно клопчене също и возеше адски твърдо, буквално като каруца. По-късно обаче установих каква е работата. Като вдигна колата на крик и колелото увисне пружините си хлопаха свободно поради простата причина че стандартните амортисьори не са късоходови.Дървената возия която създаваше впечатление за адска стабилност идваше от това че понеже пружините са по-къси отпред и отзад колата беше легнала на ударните тампони и дефакто федерацията се осъществяваше на гумите и на тези тампони(още има казват шок тампони). При този вариянт колата дефакто нямаше ефективно окачване.
Да не говорим при тази конфигурация че живота на амортисьорите се скъсява с хиляди километри. Та така се получава със ниски пружини и стандартни амортисьори. Съветвам колегата да не си прави експерименти. Хората са си го измислили какви амортисьори с какви пружини вървят.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Чет 25 дек 2008 18:32


diavo , Съгласен съм със теб,но най-лесния и изгоден вариант е да се вземат 4 спортни пружини и да се сложат средно вървят от 80 лева на горе,а втора употреба спортно окачване от 350 лева на горе...

П.п Втора година съм със червени пружини от зад нямам никакъв проблем,от пред за тия две години ми изпусна левият амортисьор и тампоните не стават в момента за нищо,инъче разлика има голяма.Поздрави


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Чет 25 дек 2008 19:23


Ами от мойте наблюдения , мисля че на мойто голфи просто са турили червени пружини на нормални "амортесиори" (знам че нее праволно написано) та колата в завой е стабилна но като мина през дупка особенно по дълбока бие яко в купето което нее доста хубаво щото скапва купето а от там и цялата предница.Смятам при първа парична възможност да ги сменя с някакви други тип спортни


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот roadrunn3r » Чет 25 дек 2008 19:41


diavo написа:Аз имам голф3 и го купих с червени прогресивни пружини FK ли ги водят де да знам, но бяха монтирани с обикновенни амортисьори. Колата се държеше средно добре на пътя. Беше стабилана обаче при неравности имаше едно клопчене също и возеше адски твърдо, буквално като каруца. По-късно обаче установих каква е работата. Като вдигна колата на крик и колелото увисне пружините си хлопаха свободно поради простата причина че стандартните амортисьори не са късоходови.Дървената возия която създаваше впечатление за адска стабилност идваше от това че понеже пружините са по-къси отпред и отзад колата беше легнала на ударните тампони и дефакто федерацията се осъществяваше на гумите и на тези тампони(още има казват шок тампони). При този вариянт колата дефакто нямаше ефективно окачване.
Да не говорим при тази конфигурация че живота на амортисьорите се скъсява с хиляди километри. Та така се получава със ниски пружини и стандартни амортисьори. Съветвам колегата да не си прави експерименти. Хората са си го измислили какви амортисьори с какви пружини вървят.


то4но си го обяснил- един приятел ме светна за тази работа :evil:
най-вероятно 6те си зема газови аморт което е един вид спорно окачване за мойта кочина :D


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GolfGtI115 » Пет 26 дек 2008 2:43


и аз съм отзад с обикновенни маслени и чевени пружини.отпред червени пружин сини аморисиори(ваобще не ги знам какви са).та така.мисля си напролет да слагам и аз газови,защото останах без бъбреци :lol: .


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот low_creep » Пет 26 дек 2008 12:28


Аз от година и няколко месеца сам със обикновенни газожи амортисьори и 4ервени пружини и нямам никакви проблеми !
Колата си е доста ниска и си вози перфектно
:wink:


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот roadrunn3r » Пет 26 дек 2008 13:23


low_creep написа:Аз от година и няколко месеца сам със обикновенни газожи амортисьори и 4ервени пружини и нямам никакви проблеми !
Колата си е доста ниска и си вози перфектно
:wink:


Това исках да чуя! :) Идеята ми беше да смъкна колата, без да променям много твърдостта на возията.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 26 дек 2008 13:38


и нови маслени да сложиш пак ще е добре (стига да са нови и качествени)
само дето возията ще ти е 1 идея по-мека...
но ако искаш да минаваш с 120 по завойте слагай газови и хубави пружини и си ти :)


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот low_creep » Пет 26 дек 2008 14:35


Слагаи ги
Няма да сбъркаш
:wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 85 госта