


Спортни пружини с обикновени амортесъори
- roadrunn3r
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Спортни пружини с обикновени амортесъори
Значи взех си пружини FK предни и задни 60/40 и искам да ги сложа на Голфа с обикновените аморт. като целя само да го смъкна ,та искам да ви питам дали ще имам сериозни проблеми в последствие или по-кратък живот.Понеже ще сменям аморт. с нови обаче стокови и искам да знам дали не е по-добре да си зема направо спортно окачване ако ще ми издържат по-дълго.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Спортни пружини с обикновени амортесъори
roadrunn3r написа: с обикновените аморт
по-кратък живот.
искам да знам дали не е по-добре да си зема направо спортно окачване ако ще ми издържат по-дълго.
Скоро имаше подобна тема...не я намирам в момента с търсачката(от скоро хич я няма).
Струва си да я потърсиш...точно се разправяха колегите за същият въпрос.
Та че 'обикновените-стокови амортесьори ще сдадат бързо,ама знам ли...изчакай мнения.
- roadrunn3r
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Аз имам голф3 и го купих с червени прогресивни пружини FK ли ги водят де да знам, но бяха монтирани с обикновенни амортисьори. Колата се държеше средно добре на пътя. Беше стабилана обаче при неравности имаше едно клопчене също и возеше адски твърдо, буквално като каруца. По-късно обаче установих каква е работата. Като вдигна колата на крик и колелото увисне пружините си хлопаха свободно поради простата причина че стандартните амортисьори не са късоходови.Дървената возия която създаваше впечатление за адска стабилност идваше от това че понеже пружините са по-къси отпред и отзад колата беше легнала на ударните тампони и дефакто федерацията се осъществяваше на гумите и на тези тампони(още има казват шок тампони). При този вариянт колата дефакто нямаше ефективно окачване.
Да не говорим при тази конфигурация че живота на амортисьорите се скъсява с хиляди километри. Та така се получава със ниски пружини и стандартни амортисьори. Съветвам колегата да не си прави експерименти. Хората са си го измислили какви амортисьори с какви пружини вървят.
Да не говорим при тази конфигурация че живота на амортисьорите се скъсява с хиляди километри. Та така се получава със ниски пружини и стандартни амортисьори. Съветвам колегата да не си прави експерименти. Хората са си го измислили какви амортисьори с какви пружини вървят.
-
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
diavo , Съгласен съм със теб,но най-лесния и изгоден вариант е да се вземат 4 спортни пружини и да се сложат средно вървят от 80 лева на горе,а втора употреба спортно окачване от 350 лева на горе...
П.п Втора година съм със червени пружини от зад нямам никакъв проблем,от пред за тия две години ми изпусна левият амортисьор и тампоните не стават в момента за нищо,инъче разлика има голяма.Поздрави
П.п Втора година съм със червени пружини от зад нямам никакъв проблем,от пред за тия две години ми изпусна левият амортисьор и тампоните не стават в момента за нищо,инъче разлика има голяма.Поздрави
- Lookout2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
- Автомобил: vw mk3 gti 115h
- Двигател: 2e 1992g
- Местоположение: Томпсън,София
Ами от мойте наблюдения , мисля че на мойто голфи просто са турили червени пружини на нормални "амортесиори" (знам че нее праволно написано) та колата в завой е стабилна но като мина през дупка особенно по дълбока бие яко в купето което нее доста хубаво щото скапва купето а от там и цялата предница.Смятам при първа парична възможност да ги сменя с някакви други тип спортни
- roadrunn3r
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
diavo написа:Аз имам голф3 и го купих с червени прогресивни пружини FK ли ги водят де да знам, но бяха монтирани с обикновенни амортисьори. Колата се държеше средно добре на пътя. Беше стабилана обаче при неравности имаше едно клопчене също и возеше адски твърдо, буквално като каруца. По-късно обаче установих каква е работата. Като вдигна колата на крик и колелото увисне пружините си хлопаха свободно поради простата причина че стандартните амортисьори не са късоходови.Дървената возия която създаваше впечатление за адска стабилност идваше от това че понеже пружините са по-къси отпред и отзад колата беше легнала на ударните тампони и дефакто федерацията се осъществяваше на гумите и на тези тампони(още има казват шок тампони). При този вариянт колата дефакто нямаше ефективно окачване.
Да не говорим при тази конфигурация че живота на амортисьорите се скъсява с хиляди километри. Та така се получава със ниски пружини и стандартни амортисьори. Съветвам колегата да не си прави експерименти. Хората са си го измислили какви амортисьори с какви пружини вървят.
то4но си го обяснил- един приятел ме светна за тази работа

най-вероятно 6те си зема газови аморт което е един вид спорно окачване за мойта кочина

- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- roadrunn3r
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 85 госта