Проблем с работа на бензин Golf 3 - Бензинова помпа!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пет 19 дек 2008 10:55


Датчика за темп. на антифриза можеш и сам да го смениш, елементарно е. :idea:




Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пет 19 дек 2008 11:47


Датчика се намира на таралежа дето излиза от главата на мотора. Захванат е с една скоба която се издърпва. В него влиза куплунг с 4 кабела. Смяната му е елементарна, но трябва да действаш бързо за да не изтече много антифриз.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Нед 21 дек 2008 9:02


Смених вчера датчика за течпературата и това което постигнах с това е, че се отчита правилно темперагурата на таблото! Обаче основния проблем си остана! Тази сутрин запалих на бензин и зачаках 4-5 мин да поработи на място. Подкарах я и изгасна на първия сфетофар. Запалих пак и продължих на бензин да карам. Без значение на коя предавка карах при подаването на газ колата не ускоряваше 10-на секунди и след това изведнъж се ускорява бързо. И на 1-ва,2-ра, 3-та и 4-та си го прави това. Още веднъж ми изгасна като пуснах леко по инерция на един светофар и това беше - явно позагря след това и не гаснеше по светофарите. Но след това се повтаряше при подаването на газ колата не ускоряваше 10-на секунди и след това изведнъж се ускорява.
След това превключих на газ и проблем нямаше изобщо!
Не знам за какво е показателно това, но аз си мисля наистина проблема да не е в тази дюза на моното. Като мога ще отида да я почистят с ултразвук - да видим тогава какво ще покаже!?


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Нед 21 дек 2008 12:03


joker написа:-частично запушена дюза....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното

Интересува при кои от тези случай може да се изолира работата на газ от работата на бензин! Защото реално аз имам проблем само при работа на бензин или поне на мен така ми се струва?!
За мен основната индикация е, че подавам газ а реално колата определен период от време върви все едно не подавам газ! Педала е натиснат, но колата не набира и се движи все едно съм на една предавка отдолу. Интервала е някаде 10-на секунди преди да поеме.


Потребителски аватар
komm
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот komm » Пон 22 дек 2008 10:11


Колега имах подобен проблем с работа на бензин. Пробвах какво ли не -не става. Паля еда сутрин на бензин - двигателя тресе ,трака- страшна работа. Викнах съсъда майстор гледа ,гледа и вика докарай я. Да ама акомулатора се скапа. Вадя акомулатора зареждам го и чудо- двигателя си работи перфиктно.Закарах му я , а той се чеше по главата и не вярва. Много често компа се сбърква от постоянната смяна газ - бензин. Елементарно е.10-15 минути изключи захранването и ще видиш че има промяна,компа се "самообучава" и след стотина километра се стабилизира.


Caunty87
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Caunty87 » Нед 28 дек 2008 17:55


ако и това с изключването на захранването не помогне пробвай ланда-сондата!защото ако е от ланда сондатата при изкючването на захранването се оправя за малко и после пак става така!аз имах същия проблем с моя 1.4mi и като смених ланда-сондата се оправи!


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата ;(

Мнениеот Maldini » Пон 05 яну 2009 23:56


За жалост днес проблема с работата на бензин се задълбочи още повече.
Сутринта запали на бензин поработи малко и после карах на газ.
Тая вечер си тръгвам от работа запалих на бензин точно за 3 секунди и изгасна тотално! Яко мъчене да запали на бензин - даже ме бутаха няколко пъти и пак не поиска да запали!
В последствие го мъчих яко да запали на газ и в крайна сметка успях, след което държах педела на газта поне 10 минути понеже тръгвайки да дърпам крака от газта веднага тръгваше да гасне дори и на газ! В последствие малко и завъртях на кранчето на газовата да влиза повече гориво за да не гасне!
Тая вечер при работа на газ/загряла вече/ опитах да я прехвърля на бензин от газ на високи обороти и загасна на секундата в която прехвърлих на бензин.
Аз си го обяснявам ако има вода в бензина да е замръзнало нещо или бензиновата помпа да е задръстена с някви боклуци, които евентуално да има в резервоара или изобщо бензиновата да си е заминала!
Ще търся Мишо за помощ да Видим какво ще излезе!
Бахти работата, ама какво да се прави ;(


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 06 яну 2009 9:40


Тая сутрин към 7 запалих на газ.
Карах я на газ едно 50 км и после пак на високи обороти прехвърлих на бензин и угасна на секундата.
Явно или нещо е задръстено или замръзнало в резервоара или наистина май помпата е заминала.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: По темата

Мнениеот joker » Вто 06 яну 2009 10:51


Maldini написа:
joker написа:-[b]частично запушена дюза[/b]....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното

Интересува при кои от тези случай може да се изолира работата на газ от работата на бензин! Защото реално аз имам проблем само при работа на бензин или поне на мен така ми се струва?!
За мен основната индикация е, че подавам газ а реално колата определен период от време върви все едно не подавам газ! Педала е натиснат, но колата не набира и се движи все едно съм на една предавка отдолу. Интервала е някаде 10-на секунди преди да поеме.

ето това...


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: По темата

Мнениеот Maldini » Сря 07 яну 2009 0:00


joker написа:
Maldini написа:
joker написа:-[color=redчастично запушена дюза[/color]....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното

Интересува при кои от тези случай може да се изолира работата на газ от работата на бензин! Защото реално аз имам проблем само при работа на бензин или поне на мен така ми се струва?!
За мен основната индикация е, че подавам газ а реално колата определен период от време върви все едно не подавам газ! Педала е натиснат, но колата не набира и се движи все едно съм на една предавка отдолу. Интервала е някаде 10-на секунди преди да поеме.

ето това...

Датчика на температурата е сменен - ефект няма :?
Остава дюзата, но да видим.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Сря 07 яну 2009 16:54


Сега пък един колега ми казва, че имал едно към едно проблем като моя и накрая се оказало, че катализатора бил запушен на 100%, а моя изобщо не е свалян!
В Събота живот и здраве като отида при Мишо да видим какво е че вече НЕАМ нерви!
Нещо относно катализаторите ако някой с подобни проблеми като мойте е имал да сподели.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 08 яну 2009 0:00


Ако е от катализатора като работи на газ къде отиват изгорелите газове??? - Не е от него щом ти бачка на газ.
В Събота ще я преборим. :lol: :lol:


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Чет 08 яну 2009 20:43


на много постове съм отговарял , че е възможно запушен катализатор !
днес даже размразявах и замръзнало гърне на Р19- не пали ! пробвайте като разхлабите катализатора !


Потребителски аватар
valka
Мнения: 304
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: По темата

Мнениеот valka » Чет 08 яну 2009 21:51


Maldini написа:Тая сутрин към 7 запалих на газ.
Карах я на газ едно 50 км и после пак на високи обороти прехвърлих на бензин и угасна на секундата.
Явно или нещо е задръстено или замръзнало в резервоара или наистина май помпата е заминала.



Като ти изгасне и ако не иска да запали провери (ако можеш естествено) дали ти работи бензиновата помпа. В смисъл дали стига ток до нея. Ако стига ток и не работи значи е заминала.
И аз имах проблем с гаснене на колата, давене ала-бала и на късмет се откри проблема. Иначе, където я карах колата все си работеше. Брат ми я взе да я закара на майстор, вика никакви проблеми ама и на него му изгасна 2-3 пъти в последствие.

На мен бензиновата помпа ми правеше всички тези проблеми. Иначе и аз смених куп неща...свещи, бенз филтър, делко, бобина и комутатор...но без резултат.

Последна промяна от valka на Чет 08 яну 2009 21:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Чет 08 яну 2009 21:55


°niksi° написа:Ако е от катализатора като работи на газ къде отиват изгорелите газове??? - Не е от него щом ти бачка на газ.
В Събота ще я преборим. :lol: :lol:

И ще напишем за резултата :wink: :wink: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта