Passat B3 парно - проблем
- DJMAXPLAY1
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Батак
Лошо
Мерси момчета,лоша работа значи с тези клапи , като гледам снимките лошичко ми става !!! 
- DJMAXPLAY1
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Батак
- Vicho
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Радиатора на парното го смених точно поради тази причина - нямах парно а в купето ухаеше на антифриз
След известно време почна да губи пак вода и след старателно оглеждане установихме че тече от датчика дето е долу при радиатора. Сложихме нова шайба за да уплътни хубаво и спря да тече от там, но загубата на вода продължи. След това проверихме по обстойно радиатора и се видя че тече. Според мен причината е от старост защото си беше фабричния. До колкото видяхме и гарнитурата на нищо не прилича но за сега се държи и няма ядове - дано и да няма. А относно клапите имам предложение от колега от форума да ми го оправи - трябва скоро да се действа по въпроса че на вън в този студ не е за мъже 
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
DJMAXPLAY1 пет пъти подред написа:Мерси момчета,лоша работа значи с тези клапи , като гледам снимките лошичко ми става !!!
Бях виждал, ама пет пъти едно и също- за пръв път ми се случва...
Ако продължаваш по този начин и с това темпо от аватара,
току виж си надминал Пичагата по брой мнения във форума
Иначе действително от снимките изглежда страшничко, но удоволствието от жежкавицата после е пълно.
Аз минах по този път преди два месеца, начина по който го направих бе:
- на дупките от клапите и от двете страни залепващо алуминиево фолио
- и след това от горе микропореста гума K-Flex
За сега съм повече от доволен!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами по принцип може да са се разтекли и от старост - това никой не може да го гарантира еднозначно.По принцип когато колата загрее и работи на работна температура маркучите са си твърди - все пак системата е под налягане.
Най-лесно,бързо и удобно можеш да си провериш гарнитурата на главата в сервиз - топват лакмусова хартиика в разширителния съд и гледат дали има наличие на изгорели газове вътре (реагират химически) и става ясно.
Ти как си я видял,че не прилича на нищо ако не е тайна?
Иначе за клапите - ако го прави опитен човек не отнема много време понеже знае къде точно да пипа така че на този студ не е удачно теърва да сядаш да се учиш как се прави
Успех!
Най-лесно,бързо и удобно можеш да си провериш гарнитурата на главата в сервиз - топват лакмусова хартиика в разширителния съд и гледат дали има наличие на изгорели газове вътре (реагират химически) и става ясно.
Ти как си я видял,че не прилича на нищо ако не е тайна?
Иначе за клапите - ако го прави опитен човек не отнема много време понеже знае къде точно да пипа така че на този студ не е удачно теърва да сядаш да се учиш как се прави
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bombata написа:...има термостат преди радиатора на парното...
Моля?
Къде е?
Цялата система има един единствен термостат,който отдолу на водната помпа и отваря и затваря големия кръг и ако колегата го махне никога няма да има парно а вероятно ще се откже и да си кара колата като не може да загрее и харчи по 30 кила гориво на 100км.
Единственото нещо,което има преди отоплителния радиатор на В3 е един датчик за температурата на течността,която постъпва в радиатора за колите с климатроник (при другите го няма) и той не е за друго освен климатроника да си прави изводите как да смесва въздуха за докара зададената му температура.И него ако го откачиш те очкава приключение.
Недейта да говорите някакви неща понеже човека сега може да мръзне на студа и да се чуди кое точно да махне и по-лошото е да не махне нещо дето да му трябва и да си работи.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
zfa159 написа:bombata написа:...има термостат преди радиатора на парното...
Моля?На каква кола е това? На Пасат В3 - забрави просто за такова нещо......:
И аз нямам такива работо, но ето инфо от достоверен източник
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=1468960&sid=391f7b94a7fdb1b9b9adbbb6844d8ac4#1468970
-
gibardukov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Здравеите колеги , та по въпроса с парното: моя пасат 92г. 1.8 бензин с газова без климатик, като го купих през 2003г. имаше страхотно парно . През годините обаче постепенно парното отслабна, като същевременно от въздуховодите постоянно хвърчаха разни изгорели дунапренчета.Тази зима след 20.12. като застудя повече парното направо се предаде.След ровене и четене на форума и ръковод-
ството и изследване на тръбите на парното и работата на термостата стигнах ди извода , че за проблема има 2 причини - радиатор на парно (и) или въздухоразпределителните клапи. Надявах се да са клапите и в по-малка степен радиаторчето. ЗАЩОТО КЛАПАТА ,КОЯ-ТО РАЗПРЕДЕЛЯ ПОСТЪПВАЩИЯ ВЪЗДУХ ОТ ВЕНТИЛАТОРА ДА МИНАВА ПРЕЗ РАДИАТОРЧЕТО ИЛИ НАПРАВО КЪМ ДРУГАТА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА КЛАПА може да бъде ремонтирама макар и трудно без да се сваля таблото. Миналия ден на 29.12. АЗ ГО НАПРАВИХ И СЕГА СЪМ СУПЕР ДОВОЛЕН, ОТ ГОРЕЩИНАТА КОЯТО ОТНОВО СЕ ВЪРНА В КУПЕТО. Първо се сваля поличката под жабката, после и самата жабка. Маха се кората , която минава под вентилатора и въздуховода.След това се отделят кабелите към вентилатора и жилото управляващо клапата която спира въздуха от вън да не влиза изобщо в купето. Отвива се болта които държи въздуховода, (които духа в краката) за големия входящ.Преминава се към по трудното - свалянето на стоманените пластини - прикрепящи големия входящ въздуховод (който всъщност започва още от решетката над вентилатора, обгръща самия вентилатор, в него е и клапата за спиране на въздуха от вън и продължава на ляво до голямата кутия ,където се намира радиатора а на входа точно е така търсената от нас КЛАПА ) към основната кутия на парното. Пластините са 6 на брой - 2 от пред съвсем ясно се виждат , по една от горе и от долу и 2 от към двигателя .Предните , горната и долната се свалят сравнително лесно с помоща на остра плоска овертка. За задните се ляга по гръб под самия въздуховод и с помоща на фенерче и по дълга отвертка се свалят с малко и задните 2 пластини . Местим се при двигателя отпред- пъво махаме пластмасовата кора, която е защипана към купето и стои над решетката на вентилатора .След това се маха самата решетка - за целта с помоща на овертка се издърпват навън (спрямо решетката ) едни пластмасови скоби затиснати под двата болта държащи вентилатора .Маха се решетката и се отвиват болтовете на
вентилатора - тук може някой да ви помогне като подхване от вътре вентилатора . Вече сме готови да отделим входящия въздуховод заедно с вентилатора от основната кутия на радиаторчето - като се извърши това на преден план е въпросната КЛАПА - при мен от 2 колони по 4 дупки(общо
бяха останали само 3 все още облепени с дунапрен. Клапата всъшност е Г- образна - по-голямата част от към вентилатора играе най-важната роля за зимата , вътрешната по тясна затваря топлината от радиаторчето през лятото да не влиза в купето студения въздух перез лятото. ЗА ремонта на клапата използвах лепяща се алуминиева лента 5 сантиметра ширина - облепих клапата и от двете страни. После се сглобява всичко в обратен ред. Цялата процедура ми отне 2 часа.Надявам се да съм бил полезен.
ството и изследване на тръбите на парното и работата на термостата стигнах ди извода , че за проблема има 2 причини - радиатор на парно (и) или въздухоразпределителните клапи. Надявах се да са клапите и в по-малка степен радиаторчето. ЗАЩОТО КЛАПАТА ,КОЯ-ТО РАЗПРЕДЕЛЯ ПОСТЪПВАЩИЯ ВЪЗДУХ ОТ ВЕНТИЛАТОРА ДА МИНАВА ПРЕЗ РАДИАТОРЧЕТО ИЛИ НАПРАВО КЪМ ДРУГАТА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА КЛАПА може да бъде ремонтирама макар и трудно без да се сваля таблото. Миналия ден на 29.12. АЗ ГО НАПРАВИХ И СЕГА СЪМ СУПЕР ДОВОЛЕН, ОТ ГОРЕЩИНАТА КОЯТО ОТНОВО СЕ ВЪРНА В КУПЕТО. Първо се сваля поличката под жабката, после и самата жабка. Маха се кората , която минава под вентилатора и въздуховода.След това се отделят кабелите към вентилатора и жилото управляващо клапата която спира въздуха от вън да не влиза изобщо в купето. Отвива се болта които държи въздуховода, (които духа в краката) за големия входящ.Преминава се към по трудното - свалянето на стоманените пластини - прикрепящи големия входящ въздуховод (който всъщност започва още от решетката над вентилатора, обгръща самия вентилатор, в него е и клапата за спиране на въздуха от вън и продължава на ляво до голямата кутия ,където се намира радиатора а на входа точно е така търсената от нас КЛАПА ) към основната кутия на парното. Пластините са 6 на брой - 2 от пред съвсем ясно се виждат , по една от горе и от долу и 2 от към двигателя .Предните , горната и долната се свалят сравнително лесно с помоща на остра плоска овертка. За задните се ляга по гръб под самия въздуховод и с помоща на фенерче и по дълга отвертка се свалят с малко и задните 2 пластини . Местим се при двигателя отпред- пъво махаме пластмасовата кора, която е защипана към купето и стои над решетката на вентилатора .След това се маха самата решетка - за целта с помоща на овертка се издърпват навън (спрямо решетката ) едни пластмасови скоби затиснати под двата болта държащи вентилатора .Маха се решетката и се отвиват болтовете на
вентилатора - тук може някой да ви помогне като подхване от вътре вентилатора . Вече сме готови да отделим входящия въздуховод заедно с вентилатора от основната кутия на радиаторчето - като се извърши това на преден план е въпросната КЛАПА - при мен от 2 колони по 4 дупки(общо
Здравейте колеги.Ползотворна и безаварийна година на всички.
Колкото и нагло да звучи все пак,наемам се да поправям парно на Пасат срещу заплащане.Все пак се мръзне ден два по колата за да я поправиш а това струва пари.
Извинявам се ако някой не ме е разбрал правилно
Имах двама колеги-клиенти от София с проблеми по клапите,маркучите и радиаторчето-е,вече нямат
Колкото и нагло да звучи все пак,наемам се да поправям парно на Пасат срещу заплащане.Все пак се мръзне ден два по колата за да я поправиш а това струва пари.
Извинявам се ако някой не ме е разбрал правилно
Имах двама колеги-клиенти от София с проблеми по клапите,маркучите и радиаторчето-е,вече нямат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 55 госта
