Та проекта е осъществен.... НЯМА снимки но ще опитам да ви преподам инфото само с описание на извършената работа...
Блок - същия (АБС) заедно с всичките му прилежащи компоненти
Глава - ПБ с всичките и части....
Като механика е абсолютно елементарно да се направи.... все едно си сменяте гарнитура на глава....
Най сериозния проблем е с инсталацията....
Понеже колата на която причиних тази трансплантация е Пасат ... инсталациите нямат почти нищо общо. Тази на АБСа е вплетена в основните снопове а Диджифанта е отделен като инсталация и единственото което влиза в купето е :
управлението на помпите
захранване на компира
захранване на дюзи
една "маса"
Захранването на компира е през 3 кабела:
Черно/бял - връзва се на "+" през контакт
Червено/бял - връзва се на "+" през контакт
кафяво/бял - връзва се на акумулатора
инсталацията се състои от няколко букси и датчика
1 - термо датчик (син на цвят с 2 крачета)
2 - букса за ключе на Full trottle
3 - Букса за дебитомера
4 - Захранване на бобина (което е с ЧЕРНИ КАБЕЛИ!!!!!)
5 - букса за комутатор
6 - 2-3 кабелни обувки които се връзват на "-"
има един проблем с импулсите на оборотомера.... който ще подлежи на изчистване с течение на времето ... т.е. когато колата дойде при мен за да погледна какво се случва... или като се разровя по схемита на компира и да проверя кой кабел е за оборотомера на таблото....
Като цяло оригиналната инсталация си остава на колата но са срязани няколко кабела (захранване на оригиналната бобина и импулсите от делкото като там е включен и оборотомера
Диджифанта с който се заиграх иска камбда сонда с 3 кабела. Без него колата няма да може да работи равномерно
.....................
колата на което е приложено тоа е на колега от форума "Namesata"
Нека той да сподели по нататъчни впечатления.
От мен мога само да ъпдейтвам темата с подобренията по работата на мотора!
Много безаварийни километри на колегата!
Успех на всички които са решили да правят този суап
- VWclub.bg VW форум Общи Форуми Моят Volkswagen Volkswagen Tuning Силов тунинг
- Търсене
-
- В момента е Сря 24 апр 2024 6:45
- Всички времена са UTC+02:00
Проект 1,8 АБС към 1,8 ПБ към 1,8 КР
Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
- VWclub.bg VW форум Общи Форуми Моят Volkswagen Volkswagen Tuning Силов тунинг
- Търсене
-
- В момента е Сря 24 апр 2024 6:45
- Всички времена са UTC+02:00
1 мнение
• Страница 1 от 1
Отиди на
- Общи Форуми
- Добре дошли!
- Основен Volkswagen Форум
- Моят Volkswagen
- Volkswagen Tuning
- Силов тунинг
- Оптичен тунинг
- Цялостни проекти
- Общи автомобилни дискусии
- Избор и покупка на автомобил
- Технически раздел за други марки автомобили
- Пътеводител
- ЗДвП, нарушения, глоби, обжалване
- Motorsport
- Организационен
- Madcap photography - снимки и фотография
- VW Bus Club Bulgaria
- T1 и T2
- T3
- T4, T5 и T6
- LT и Crafter
- Моят VW Bus
- Срещи, пътешествия, снимки
- Бусове купува/продава
- VW Bus клубна зона
- ОФФ-Топик
- ОФФ-Топик - други
- ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане
- Обяви
- Благотворителен базар
- Купува
- Продава
- Автомобили
- Братовчедите
- Други марки
- Авточасти и аксесоари
- Гуми и Джанти
- Автомобили на части
- Кар Аудио/Видео/Навигация/Диагностика (авто електроника)
- Други
- Подарява
- Бартери
- Сервизи, магазини и части за VW
- Партньори на Клубa
- Технически форуми
- Golf, Vento, Jetta & Bora
- Passat
- Polo, Lupo, Up & Fox
- SUV & 4x4
- T-Cross, T-Roc, Taigo & Tiguan
- Touareg & Amarok
- Syncro & 4motion
- Други модели
- Air Cooled & Boxer
- New Beetle & Beetle
- Phaeton
- Scirocco & Corrado
- Sharan, Touran & Caddy
- Е-мобилни VW
- VAG
- Audi
- Seat
- Škoda
- Дизелови агрегати
- Автогазови уредби
- Скоростни кутии
- Автоелектроника и автодиагностика
- CAR Audio, Video & Navigation
- Направи си сам!
- Полезни връзки и статии
- International Section
- VWclub.bg International Section
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта