Проект 1,8 АБС към 1,8 ПБ към 1,8 КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проект 1,8 АБС към 1,8 ПБ към 1,8 КР

Мнениеот Bobby_ » Сря 31 дек 2008 13:02


Та проекта е осъществен.... НЯМА снимки но ще опитам да ви преподам инфото само с описание на извършената работа...

Блок - същия (АБС) заедно с всичките му прилежащи компоненти
Глава - ПБ с всичките и части....

Като механика е абсолютно елементарно да се направи.... все едно си сменяте гарнитура на глава....

Най сериозния проблем е с инсталацията....
Понеже колата на която причиних тази трансплантация е Пасат ... инсталациите нямат почти нищо общо. Тази на АБСа е вплетена в основните снопове а Диджифанта е отделен като инсталация и единственото което влиза в купето е :
управлението на помпите
захранване на компира
захранване на дюзи
една "маса"

Захранването на компира е през 3 кабела:
Черно/бял - връзва се на "+" през контакт
Червено/бял - връзва се на "+" през контакт
кафяво/бял - връзва се на акумулатора

инсталацията се състои от няколко букси и датчика
1 - термо датчик (син на цвят с 2 крачета)
2 - букса за ключе на Full trottle
3 - Букса за дебитомера
4 - Захранване на бобина (което е с ЧЕРНИ КАБЕЛИ!!!!!)
5 - букса за комутатор
6 - 2-3 кабелни обувки които се връзват на "-"

има един проблем с импулсите на оборотомера.... който ще подлежи на изчистване с течение на времето ... т.е. когато колата дойде при мен за да погледна какво се случва... или като се разровя по схемита на компира и да проверя кой кабел е за оборотомера на таблото....

Като цяло оригиналната инсталация си остава на колата но са срязани няколко кабела (захранване на оригиналната бобина и импулсите от делкото като там е включен и оборотомера

Диджифанта с който се заиграх иска камбда сонда с 3 кабела. Без него колата няма да може да работи равномерно
.....................


колата на което е приложено тоа е на колега от форума "Namesata"
Нека той да сподели по нататъчни впечатления.

От мен мога само да ъпдейтвам темата с подобренията по работата на мотора!

Много безаварийни километри на колегата!
Успех на всички които са решили да правят този суап :)




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта