С какво да го заменя ..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

С какво да го заменя ..

Мнениеот ~None~ » Съб 02 окт 2004 20:03


Днес като човърках по полата забелязах че едината от тапите по вакумите е напукана. В момента в който я пипнах се "разпадна" буквално. Явно материал от която е била направена старее.

Изображение


Дайте идея от къде да взема такава тапа или каво да пригода и да го постаявя на нейно място?

Благодарнсоти.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

тапа

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 02 окт 2004 20:14


Така кат гледам тва е 1,8 пълна инджекция и тва е вакуум на сервото на спирачките.опитаи да махнеш старата тапа и на неино място да сложиш маркуч които от едната страна да е запушен или си земи нова тапа или запазена втора употреба.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 02 окт 2004 20:16


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 20:46


джоро най добре ти е казал-вземи едно парче от маркуче за вакуумите и напасни едно болтче да се завие плътно в него след което го сложи на мястото на тапата. а и не вреди да си вземеш 2 метра маркуч армиран ф6 маслоустойчив-стават тия дето в дизела се използват за обратната нафта и да изпосмениш къде що има маркуче по мотора-ще се родиш после.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 02 окт 2004 20:52


Васе, имаш в предвид да разкарам този както е сега, и на негово място да поставя друг, дето е цял?
И все пак, за какво са слагани тея отвори?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 20:56


ми разни екстрички...
при мене на едната тапа беше странно някак разклонено мфа-то ама го попревързах щото нямаше смисъл...
на други там се включва вакуумния акумулатор и така...
бе то е като ел инсталацията-слагат се универсални възли и после според колата се включва което трябва-за което е платил клиента разбирай... :lol:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 02 окт 2004 21:02


И понеже ги чаткаш тия вакуми Васко, имаш ли идея пък за каво е тази алуминиева тръба ( точно над червния кръг ), която има също тапа?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 21:12


дето има една тапа със скоба ли-това излиза директно от колекторите и служи за закачане на газ-анализатора при диагностика.
ако я свалиш се получава по кефещ звук при форсиране -пробвай.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 02 окт 2004 21:21


vaskoto1 написа:ако я свалиш се получава по кефещ звук при форсиране -пробвай.


Да бе. :wink:
Няма ли да мерише на "бълвоч" малко повече от към двигателния отсек ? ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 22:47


бе свали я за малко бе-и без туй не можеш да си караш без нея-компа се ушашква.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 97 госта