Как да си направя прекъсвач за бензиновата помпа?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пет 17 фев 2006 22:21


А така !!!!
Даже и утайки се образуват по тоя начен и като повърти малко и ги засмуква и помпата си отива .... па върви я пази ....
и проста сметка оригинална помпа изкарва 200-300 хиляди или 15 г. а неоригинална и 100 да направи я колата я драйвера




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пон 20 фев 2006 10:24


Здравейте колеги!Помпата вече е прекъсната и не работи "само" когато двигателя е на газ. Прекъсването стана чрез слагането на допълнително реле, като се взема "+" от кабела тръгващ от ключа газ/бензин, който отива към изпарителя, газовия клапан и релето за дюзата.Чрез това реле се прекъсва захранването, като захранването се взема от предпазното реле на помпата. Т.е. в крайна сметка включването и изключването на помпата става автоматично чрез ключа газ/бензин.
Бях обещал да ви пиша какви са аргументите на майстора, против прекъсването. Общо взето не беше много убедителен и в крайна сметка останах с впечатлението, че мнението му е такова, защото на него така без прекъсване на помпата му е по лесно да инсталирва газови уредби. Ето двата му аргумента:
1. Самият той няма такава практика - това не го приемам за аргумент
2. Вероятността дълго задържащият се бензин в резервоара да стане токсичен и да прецака помпата - това вече го приемам като сериозен аргумент
3. Нито една кола с инсталирана газова уредба в Италия не е с прекъсване работата на помпата

Коментари от моя страна:
По точка 2 - смятам че ще изгарям едно и също количество бензин, независимо от това дали помпата ще работи постоянно или ще е прекъсната, т. като и в двата случая по важното е времето през което двигателят ще работи на бензин. Ако двигателят работи рядко на бензин, какво значение има работата на помпата за количеството бензин в резервоара - никакво.За да не се застоява дълго време едно и също количество бензин, ще продължавам да си паля колата винаги на бенз, а когато е студена - да я оставям да работи няколко минути преди да мина на газ.
По точка 3 - ако на газаджийте в Бг им е по лесно да не прекъсват помпата когато инсталирват газова, то защо да е по различно при газаджийте в Италия?!


Профф
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 04 фев 2006 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Профф » Пон 27 фев 2006 15:34


Kaji mu na tozi majstor, 4e v italia ima koli s prekysnata pompa! Drugata mi kola e Audi B4 2.0E i si ima emulator, i lambda kontrol, i si prekysva pompata! Naj-dobre prekysnata pompa i pove4ko benzi v rezervoara! :D
Az li4no edin den ot sedmicata karam na benzin, slagam mu i malko dobavki za po4istvane na gorivnata s-ma!

°niksi° Колега пиши на кирилица, ако нямаш има KREDOR който можеш да използваш.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 117 госта