Въпрос за ангренажното колело на разпределителния вал.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Въпрос за ангренажното колело на разпределителния вал.

Мнениеот kiko946 » Пет 16 яну 2009 20:32


milenski_77 написа:Проблема беше че при нагласен маховик на белега, разпределителния вал не беше на белега(абе то разминаването беше малко и можеше така да си остане, но все пак всичко трябва да е като по книга).А помпата според мен е добре, виж дюзите май не са, но и по този проблем се работи.


МОЙТЕ ПОЗДРАВЛЕНИЯ
ПС: и аз като теб обичам точноста и прецизноста. виж как пали и работи моя голф:
http://vbox7.com/play:7d1ad6ce




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Въпрос за ангренажното колело на разпределителния вал.

Мнениеот milenski_77 » Съб 17 яну 2009 9:06


Да видях го клипа.
Засега моя не пали така, но се надявам да го направя.
Проблема при мен е че ако върна като теб веднага обогатителя започва едно прекъсване та не се трае.
Предполагам че е от дюза и затова другата седмица ще ги свалям да ги проверя.
Дано да се окаже дюза, че иначе ще е лошо.
При загрял напълно двигател прекъсване почти няма, което малко ме озадачава.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за ангренажното колело на разпределителния вал.

Мнениеот Adnan » Съб 17 яну 2009 19:25


kiko946 написа:
milenski_77 написа:Проблема беше че при нагласен маховик на белега, разпределителния вал не беше на белега(абе то разминаването беше малко и можеше така да си остане, но все пак всичко трябва да е като по книга).А помпата според мен е добре, виж дюзите май не са, но и по този проблем се работи.


МОЙТЕ ПОЗДРАВЛЕНИЯ
ПС: и аз като теб обичам точноста и прецизноста. виж как пали и работи моя голф:
http://vbox7.com/play:7d1ad6ce

Евала колега :bowdown може ли да споделищ от къде зареждаш нафта. Аз при опит да запаля при -8 едвам едвам аха аха да умре акюто :(. Отварям капака гледам от филтъра към помпата само жълто едно пълно с мехури течност. А филтъра е на 1 седмица нов.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Въпрос за ангренажното колело на разпределителния вал.

Мнениеот kiko946 » Съб 17 яну 2009 21:06


от 98 год го имам и тогава бензинстанцийте /големите/ бяха по малко ...тогава от шел на бул ленин а от четири пет години в близост до нас окриха ОМВ и от там. ръководил съм се от това че новите бензиност. са с нови цистерни по добри вилтри имат и по малка е вероятноста от не добра нафта



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта