Време е за TDI...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Време е за TDI...

Мнениеот mrks423 » Сря 22 фев 2006 13:39


Сигурно някой ще каже, че откривам топлата вода, но наскоро бях силно впечатлен от TDI-то и искам да го споделя. Карам Пасат'95 с 1.6/101к.с. двигател. Натискам го на светофарите и що-годе добре върви. Подминавам коментарите дали е добър или не този двигател за това купе, защото не това е важното в случая. От друга страна много съм чувал за легендарното TDI, но не съм имал шанса да го пробвам (дори и като пътник). Единственото ми впечатление е пак от светофарите, когато заставам зад същия като моя Пасат, но с едно допълнително TDI на задния капак. Светва зелено и колкото и да се напъвам колегата просто отлита от мен, а проклетия дизел дори не изпушва.
Сега за конкретния повод за този пост. Един съсед си купи чисто нова Шкода Фабиа RS TDI 136к.с. Да си призная гледах на шкодичката малко пренебрежително, макар че и тя е VAG. Преди няколко дни обаче се повозих на малък тест драйв. От пл.Журналист към Семинарията, доста стръмно - газ (не много) на първа върти гуми, газ на втора (също не до дупка) върти гуми, за трета почти нямаше време защото бяхме горе. Докато вървяха демонстрациите все се чудех колко по книжка е ускорението на тая шкодичка, защото за дизел е феноменално. Всъщност трябва лично да се изпита иначе ще има скептични физиономии. Със сигурност мога да ви кажа, че това TDI ще скрие топката на бая бензинки. Само и трябва едно 4х4 и е "unstoppable" (извинявам се за латиницата)
Това, че вече ми се кара Пасат TDI сигурно вече ви е ясно на всички :)




Потребителски аватар
ItsoVT
Мнения: 824
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот ItsoVT » Сря 22 фев 2006 13:46


Мдааа кат се казва мене жокер ми не требе , а парииииииииииии.
А по поста и аз имам наблюдения от TDI и аз ми ареса ма все кат не стигат пари па и арча на TDI - то един да го разцелуваш ама :? :dontknow: :gives:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 22 фев 2006 14:52


бензиновите автомобили от нисък,среден и дори висок клас ще отстъпят място на дизелите...
мисля че само расовите автомобили като ферари,порше и т.н ще бъдат бензинови


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 22 фев 2006 15:04


в нашият град има един пич с една Fabia RS и ги мачка много на драг, но според мен най-вече заради тракшън контрола - прави невероятни стартове. И въртящият момнент на дизела е доста по-голям от подобен 136 коньов двигател, но на бензин (изключение може би, са турбинираните мотори).


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 22 фев 2006 15:28


WasteLand_TD написа:бензиновите автомобили от нисък,среден и дори висок клас ще отстъпят място на дизелите...
мисля че само расовите автомобили като ферари,порше и т.н ще бъдат бензинови


И бензина не си изпял още песента.
Директното впръскване навлиза много сериозно и при моторите задвижвани от бензин.
FSI на VW, Голф 5 GT който е с двигател 1.4 с директно впръскване, компресор и турбо има изключително добри динамични показатели и харчи колкото нормален 1.4мотор, а разполага с цели 170коня.
За 1.4ФСИ (90коня и 6.2литра на 100км), 1.6ФСИ (115коня и 6.4литра на 100км), 2.0ФСИ (150коня и 7.2литра на 100км), 2.0Т с 200коня, директно впръскване и турбо -> също може да се каже, че са икономични и пъргави, а цената им по-малка от еквивалентните дизели. Да няма спор, че дизела е по-икономичен, но конректно при ФВ-тата разликата варира около 1.5литра в средния разход
Мерцедес също имат C200CGI, CLK 200CGI, те разполат с мощност 163к.с и имат среден разход от 7.7литра за сравнение C220CDI харчи 6.1литра на 100км.
В бензинките има още много хляб. В момента Порше е и първата фирма, която използва турбини с променлива геометрия в бензинов мотор - новото 911 997 Турбо. Би трябвало да и видим тази технология и при други бензинови мотори съвсем скоро, която в комбинация с директно директно впръскване трябва да даде добри резултати.


Не отписвайте бензиновите моторетки - те имат на къде да се развиват още. Лично аз бих си купил Г5 ГТ 1.4 - 170коня с турбо и компресор и директно впръскване пред 2.0ТДИ, ГТ 2.0ТДИ 170коня, 1.9ТДИ - 105коня - върви повече от всичките, а харчи супер малко.
При голф 4 нещата пак седят така бих предпочел 1.8Т 150 или 180коня вместо някой дизел 1.9ТДИ (90, 110, 115, 130, 150) дето не ясно на колко милиона е. Въпрос на избор.
Дизел бих си купил само нов при положение, че правя над 100км на ден.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 22 фев 2006 16:04


niikoo_1 написа:Дизел бих си купил само нов при положение, че правя над 100км на ден.

Тц. При 100км на ден бих карал бензинова кола. Тоя разход по-горе, който си цитирал за бензиновите, е валиден при добре загрял мотор, който работи в оптимален режим и дълго време. Ако караш по няколко км на ден, не виждам коя от теб посочените бензинови коли ще гори по-малко от 10/100, за през зимата да не говорим. А дизела си гори почти едно и също, без значение колко караш ... :wink:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 22 фев 2006 16:17


И аз съм карал пасат 1.9ТДИ, 2003 та година 4 motion и много ме кефи. Страшни са тези ТДи-та.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 22 фев 2006 17:16


на стръмно това че пили не е кой знае колко показателно щото предницата олеква от наклона.не това е главната ти мисъл ама ми се струва тъпо да съдиш по пиленето.един приятел има РС шкодичка и вика че е много доволен ама още не съм дочакал да ме повози.ТДИ си е класика в жанра.ама незнам всеки с предпочитанията си.пожелавам ти да се сдобиеш някой ден и да ни го покажеш.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Re: Време е за TDI...

Мнениеот versace » Сря 22 фев 2006 17:42


mrks423 написа:Това, че вече ми се кара Пасат TDI сигурно вече ви е ясно на всички :)


Колкото по-бързо се сдобиеш с ТДИ токлова по-малко ше си пропуснал от кефа :lol:
Късмет


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 22 фев 2006 18:21


Всеки има различни предпочитания аз лично съм фен на 1.8Турбо, 2.0ФСИ, 2.0Турбо(200коня , 1.4ТСИ - като последните два мотора са много добри и с голям потенциал.

Иначе нищо лошо против Дизелчета с удоволствие бих покарал и някоя печица.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 22 фев 2006 19:04


Виж сега,всеки си хвали неговото ама събере ли човек веднъж достатъчно парици да се качи на истински дизел особено над 100кс. а не на някой димящ и тракащ кошник после голям зор ще видиш да го върнеш на бензинка колкото и преимущества да му изтъкваш!


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 22 фев 2006 19:21


niikoo_1 написа: аз лично съм фен на 1.8Турбо,


Аз преди дизела имах А4 1,8Т- потвърждавам че е преживяване да я имаш и караш. Въпреки всичко дизел е колата... Drive


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 22 фев 2006 19:23


башата има ауди тди и ноо убаво врви


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 22 фев 2006 19:23


@Stivi - Това важи и в обратният смисъл :) виждал съм хора, които от 100 и кусур коня дизели, сега карат по 180-200 коня бензинови коли и за печки нещат и да чуят :) Всичко е въпрос на гледна точка.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 22 фев 2006 19:24


Карал съм Vento 1.9TDI и Peugeot 306 xDTi - супер летежни коли! По мое мнение TDi ДВГ е най-добрия вариант - малко харчи а върви суупер много!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Volkswangel и 90 госта