Г4 проблем ли е ?
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г4 проблем ли е ?
Колеги, одеве си оставих голфа на един баир.
На първа скорост без ръчна и тъкмо да слизам и хоп, леко тръгна на зад,после хоп, пак после пак.
По 1 зъб. Нормално ли е това за тия коли?
До сега с нито една кола не ми се е случвало това нещо! За какво става дума ?
Колата си върви перфектно, харчи си нормално. Не вярвам да е от компресия...
На първа скорост без ръчна и тъкмо да слизам и хоп, леко тръгна на зад,после хоп, пак после пак.
По 1 зъб. Нормално ли е това за тия коли?
До сега с нито една кола не ми се е случвало това нещо! За какво става дума ?
Колата си върви перфектно, харчи си нормално. Не вярвам да е от компресия...
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г4 проблем ли е ?
Сега се рових във форума и общо взето изглежда, че всичко е нормално.
Наклона беше доста голям, а излиза, че почти няма кола която на скорост да устои на тия градуси.
Одеве, малко след Хемус на горе към кръста спрях. Изгасих колата, първа и... Няма ядове, не помръдва!
Там където бях спрял спират няколко познати и ще ги питам при тях как е. Ако и те дърпат ръчната значи е ясно!
Другият вариянт, е да се е скапал мотора. Но при положение, че всичко останало е на 6 не ми се вярва.
Дано не търся под вола теле =)
Наклона беше доста голям, а излиза, че почти няма кола която на скорост да устои на тия градуси.
Одеве, малко след Хемус на горе към кръста спрях. Изгасих колата, първа и... Няма ядове, не помръдва!
Там където бях спрял спират няколко познати и ще ги питам при тях как е. Ако и те дърпат ръчната значи е ясно!
Другият вариянт, е да се е скапал мотора. Но при положение, че всичко останало е на 6 не ми се вярва.
Дано не търся под вола теле =)
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г4 проблем ли е ?
Нормално е. Излишни тревоги. 

- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г4 проблем ли е ?
Някой друг да сподели мнение ?
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Г4 проблем ли е ?
houzeboy написа:Някой друг да сподели мнение ?
ниамаш проблем
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Г4 проблем ли е ?
Нормално е колега, при мен, на ладата, също ми изпускаше 1-2 зъба, майстора каза че било докъто мотора зацепел на някой цилиндър с по-добра компресия 

- BluePower
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 15:18
- Автомобил: Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
Re: Г4 проблем ли е ?
Спокоино и аз сам с голф 4 и като спра на наклон някаде по същия начин 

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Г4 проблем ли е ?
Напълно нормално е. Като оставиш колата така силата, която кара колата да се засили надолу се противопоставя на задържащата сила на двигателя, която общо взето зависи от компресията. Трабанта дори на доста леки баири му трябваше ръчна, голфа държи повечко, пък дизелите направо няма начин да тръгнат. Превърта с по 1 зъб на пресекулки, защото силата е съвсем малко по-голяма от компресията на двигателя и не може да го превърти качествено.
- venci_wrc
- Мнения: 122
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Г4 проблем ли е ?
колега проблем е ако го прави на малък наклон но за по сериозен наклон е нормално
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Г4 проблем ли е ?
не е проблем,колега,ако някои път забравиш ключовете на контакт тогава вече ще е проблем 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Г4 проблем ли е ?
Ами ако е на контакт, както казваш и е на 1-ва, а тръгне назад ... дали ще запали назад и на първа ? 

- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г4 проблем ли е ?
Не, не. На първа без ключ в таблото и на зад беше наклона.
Питах един съсед с Е-калсата купе от 96 и каза, че не се налага да дърпа ръчната.
Утре ще снимам местото с наклона =)
Питах един съсед с Е-калсата купе от 96 и каза, че не се налага да дърпа ръчната.
Утре ще снимам местото с наклона =)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Г4 проблем ли е ?
Който е ходил в Балчик, знае какви баири има, и на един от най стръмните бях спрял с Г4 1.9 TDI на 1-ва, не мръдна.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Г4 проблем ли е ?
houzeboy написа:Не, не. На първа без ключ в таблото и на зад беше наклона.
Питах един съсед с Е-калсата купе от 96 и каза, че не се налага да дърпа ръчната.
Утре ще снимам местото с наклона =)
Е класата е със задно предаване и съвсем друг диференциал и скоростна кутия.
Преди много време имах една жигула /със задно предаване/,като я оставиш на скорост не мърдаше.
Коли с предно предаване и особено бензинови мърдат под наклон оставени на скорост без ръчна или гумите опрени в бордюра,казвам го от личен опит ,имах ДЖЕТА ,ВЕНТО ,ГОЛФ 4
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта