Търся да закупя окачване за Vw Костенурка.

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
cank0v
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Търся да закупя окачване за Vw Костенурка.

Мнениеот cank0v » Сря 15 окт 2008 17:28


Мога ли да си закупя от вас спортно окачване за костенурката?Започнах да си я правя и искам да е смъкната...или поне ми дайте съвет, от каде да си порачам такова окачване.Колко горе-долу сантиметра най-много мога да я смъкна?




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 16 окт 2008 20:29


Мога да помогна за части, изработка и т.н., за смъкване колкото искаш може да слезе надолу... :wink:


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Нед 21 дек 2008 12:50


Я кажете сега, понеже аз също възнамерявам да смъквам малко резачката, как точно става. Примено първо за предния мост.
Купил съм си един може би "кит" да го нарека, който се заваря на средата на едната тръба от предния мост, който го е правил, ще знае за какво говоря.
Има ли някой тънкости, на които да обърна внимание, и малко трудно си представям как само с навиването на два болта ще се снижи предницата на колата.Все пак ламелите вътре в мостта си имат някаква граница на притискане и не може много да се мърда в снижаването, май само с кит на едната тръба, а трябва да се завари същия и на долната (другата) тръба.
Хайде сега кажете, че зимата ще се ограмотявам, а лятото ще действам.


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Уточнение.

Мнениеот vurjil » Нед 21 дек 2008 16:17


Трябва да са два, и на двата торсиона.


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Съб 27 дек 2008 21:21


И на двата пръта да се завари по един "кит" така ли ? След това за снижаването става, като се навиват и двата болта т.е. ламелите вътре в торсионите се събират един към друг, и по този начин колата слиза на надолу :lol:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 28 дек 2008 21:23


Правилно разбираш - изрязват се фиксаторите на торсионите и на тяхно място се монтират регулиращи се, обаче, пускайки колата по-ниско, особено, ако си с по-широки гуми по дупки и завои гумите има вероятност да опират в калниците, затова освен спортните амортисьори е добре да се скъсят самите торсиони, така гумите ще влизат в калниците и няма да имаш проблеми... :wink:

Гледам и в новия форум е зачекната темата... :idea:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 29 дек 2008 19:25


Първо да уточим, с торсиони ли си?
Ако си с торсиони, ти препоръчвам нов мост Пума.Толеранса на смъкването е 5 см, той е по къс от оригиналния, и така може гумата да влезе в калника, поставят се и амортисьори с пружини за натягане, и си готов.
Виж темата :arrow: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=78919
За части виж тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=113755
Или ако не се направиш, ще те консултирам, пия кока кола :lol:


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Чет 01 яну 2009 23:03


Е момчета аз по принцип мисля че няма да имам проблем с опирането на гумите в калниците, защото отпред ще слагам специални калници от тези, които са точно над гумата (за тези които не ме разбират да погледнат задните калници на триколката на Варненската група) те това са,
Да, с торсиони съм и имам само "кит" за горното рамо на моста, но сега след като се убедих, че ми трябва още един май ще поръчвам, и аз с вас момчета от частитите.За това ще се свържа с Асен малко по късно този месец.
А между другото може, ако някой го е правил да каже, дали това е добра идея или не е.
Мост Пума не ми се купува, защото не влиза в сметките ми за колата, а иначе с него ще стане идеално, много готино и лесно, но уви не става.


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: окачване за Vw костенур

Мнениеот martinfrit » Вто 03 фев 2009 10:04


Няма да има проблем с упирането в калниците, ако се сложат джанти с по голямо ЕТ т.е. от ЕТ40 нагоре трябва да пробваш, зависи фланците колко ще са широки.


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: окачване за Vw костенур

Мнениеот sastezatelya » Пет 13 фев 2009 19:53


Здравейте колеги.Пиша тук, понеже въпросът ми е свързан с окачването на Костенурката.Имам някакво скърцане от лявата страна на предницата - торсионна.Можете ли да ми кажете, от какво скърца, и дали може да е някакъв сериозен проблем?Когато карам бавно, се чува скърцането и вътре.Като я натисна на калника ,го има също и то само от лявата страна, от другата няма такова нещо :roll: Някой може да е имал подобен проблем, и нека сподели, за да знам какво да предприема.. :roll: :?: :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: окачване за Vw костенур

Мнениеот BuGmaN » Пет 13 фев 2009 21:12


И моя бус се разкърца скоро, обаче от дясно.При мен е амортесьор, вероятно същия проблем е и при теб.С малко смазка ще млъкне :lol: ... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта