Днес четох колата си с VAG-COM и установих следната грешка:
01268 - Quantity Adjuster (N146) - 18-10 Upper Limit - intermittent
Доколкото разбирам става въпрос за ГНП-то но не зная за какво точно.
Ако можете да ми помогнете ще ви бъда много благодарен.
Колата е GOLF 3 1,9 TDI 1Z
GOLF 3 1,9 TDI 1Z грешка 01268 - Quantity Adjuster
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Май си за почистване на електрониката.
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Въпросът ми е какво значи самата грешка.Интересното е, че досега не съм забелязал колата да има някакви проблеми, нито да е мигала жълтата лампичка за подгряването. Ако все пак съм за почистване на ГНП-то, бихте ли ми дали съвет къде да отида за да я почистя ?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Грешката означава "достигнат горен лимит свързан с горивоподаването" Ако трябва да се почиства ел. блока не се появава обикновено тази грешка, но това не означава че нямаш нужда от почистване - все пак мотора е 1Z. Ако не си за почистване, най-вероятно трябва само малко настройка на тия джаджи на снимките от линка на колегата. Не се сещам при кого да те насоча, защото да не се окаже за работа 20 лева да ти кажат, че работата е много зле и да ти "почистят" ел. блока, да ти вземат 200 лева и накрая грешката може пак да ти се появи. Пробвай да изтриеш грешката при работещ мотор и виж дали ще се появи пак.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Мисля че няма да може да я изтрие при работещ мотор.
Такава грешка набива и при много лоша центровка на ГНП-то и при барана глава също.
Все пак трябва да се проверят нещата с Вагком.
Проблема ти не е за притеснение колега -оправя се лесно, зависи къде ще попаднеш.
Такава грешка набива и при много лоша центровка на ГНП-то и при барана глава също.
Все пак трябва да се проверят нещата с Вагком.
Проблема ти не е за притеснение колега -оправя се лесно, зависи къде ще попаднеш.
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Току-що идвам от VAG-COM - един приятел има сервиз и я тества.Каза ми грешката била заради износен потенциометър в помпата дава напрежение (1,4V). а трябвало да е (1,6V) и ме посъветва да си карам така - нямало проблем.Иначе колата не ми създава засега проблеми.Единственото е, че при 1200-1600 об. когато е добре загряла при подаване на малко газ претриса.Той ми каза че с почистване нямало да стане нищо и само ще ми разстроят помпата, а това вече ме уплаши.И в момента се чудя какво да правя, а и не зная някой майстор около Пловдив или Пазарджик.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
карлово е "около пловдив".обърни се към "комбито тди", ще ти свърши работа.помпата подлежи на ремонт
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Michel написа:Иначе колата неми създава засега проблеми.Единственото е че при 1200-1600об. когато е добре загряла при подаване на малко газ претриса.Той ми каза че с почистване нямало да стане нищо и само ще мои разтроят помпата а това вече ме оплаши.
Ей тука твоят майстор те е излъгал... След ремонта, и при правилна настойка, колата няма да има тези притръсвания....
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Потенциометър в помпата НЯМА. Датчика за който говориш, е на индуктивен принцип, няма механично триещи се части и няма каква да му се износи. Има възможност за регулиране и донастройка.Проблема с прекъсването е именно от събралите се стружки по роторчето на регулиращият механизъм и той задържа. Отваряй помпата и се не бой. Няма никаква философия, а на линка който съм ти дал има всичко подробно описано. Пoсле я настройте фино на VAG.
ПП:Отбележи си къде седи капака на помпата спрямо корпуса й , преди да я разглобиш ,за да не се балтаеш много после с настройката.
ПП2:При сглабянето се убеди, че "гърбицата" е влезла в дупката на плунжерчето.
ПП3:Кабелите се запояват с тинол.
Успех !
ПП:Отбележи си къде седи капака на помпата спрямо корпуса й , преди да я разглобиш ,за да не се балтаеш много после с настройката.
ПП2:При сглабянето се убеди, че "гърбицата" е влезла в дупката на плунжерчето.
ПП3:Кабелите се запояват с тинол.
Успех !
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Белязката се прави не на капака, а на цялата глава спрямо помпата! В крайна сметка има голяма вероятност да не успее да се справи сам, така че ако не се е занимавал с подобни неща и ако няма ВАГ-КОМ по-добре да се уговори с някой, който не му иска повече от 100 лева.
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Явно няма да се справя сам и ще е необходимо да отида някъде където да я отремонтират; иначе засега колата не ми създава проблеми.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Грешка 01268 - Quantity Adjuster
Dobromirski написа:Потенциометър в помпата НЯМА. Датчика за който говориш, е на индуктивен принцип, няма механично триещи се части и няма каква да му се износи. Има възможност за регулиране и донастройка.Проблема с прекъсването е именно от събралите се стружки по роторчето на регулиращият механизъм и той задържа. Отваряй помпата и се не бой. Няма никаква философия, а на линка който съм ти дал има всичко подробно описано. Пoсле я настройте фино на VAG.
ПП:Отбележи си къде седи капака на помпата спрямо корпуса й , преди да я разглобиш ,за да не се балтаеш много после с настройката.
ПП2:При сглабянето се убеди, че "гърбицата" е влезла в дупката на плунжерчето.
ПП3:Кабелите се запояват с тинол.
Успех !
Колега много ти благодаря направих всичко по снимките и найстина имаше струшки по механизма измих всички части с газ после със спирт и накрая обдухване с въздух сглобих настроих и вече го няма досадното притрисане при ускорение стабилна работа на мотора
Ето една снимка
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта