Значи...
забелязвам, че на повечето коли им монтират изпарителите по калниците, надлъжно на движението.. .това води със себе си някои проблеми:
1. По-дълги маркучи от огл. система т.е. повече охл. течност
2. ПО-голям път на газта до всмукателните колектори..
3. Цялата кола става в маркучи.
Дали е възможно изпаритела да се сложи зад двигателя, така че хем малко да са маркучите от охл. система, хем по-къси маркучи за газ..?
Пречи ли му на работата ако е разположен напреки на движението?
Става въпрос за електрически изпарител.. на моно инжекция?
Положение на изпарител надлъжно или напречно на движението?
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Принципно казват, че не е добре да се монтира изпарител напречно на движението, защото се влияе от рязко спиране и тръгване, т.е. като спираш рязко, мембраната се увлича от инерцията и дава повече/по-малко газ и колата гасне. Тва на теория.
От друга страна погледнато, ако е надлъжно, би трябвало да се влияе от резки завои... може би се приема че резките завои са значително по-рядко явление...
На ладата беше напречно , и гаснеше когато я пусна по инерция с голяма скорост.
На пасата е, както казваш, надлъжно , не ми се е случвало да гасне, пък и не е добре ... да гасне щото хидравликата спира...
От друга страна погледнато, ако е надлъжно, би трябвало да се влияе от резки завои... може би се приема че резките завои са значително по-рядко явление...
На ладата беше напречно , и гаснеше когато я пусна по инерция с голяма скорост.
На пасата е, както казваш, надлъжно , не ми се е случвало да гасне, пък и не е добре ... да гасне щото хидравликата спира...
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
momcho написа:Принципно казват, че не е добре да се монтира изпарител напречно на движението, защото се влияе от рязко спиране и тръгване, т.е. като спираш рязко, мембраната се увлича от инерцията и дава повече/по-малко газ и колата гасне. Тва на теория.
Не е само на теория моя е така и гасне като рязко спря и много ме дразни, ще видя къде и дали мога да го преместя, той и без това е на едно такова хубаво място баш зад мотора и много трудно се бурка там...абе ако го набарам тоя дет го е слагал
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:За гасненето съм склонен да го повярвам на вакуумните..
ама на електрическите.. няма логика
Ми то няма значение дали изпарителя е електрически или вакуумен - електрически или вакуумен ти е клапана за on/off на газта - това е разликата... Просто мембраните се влияят от инерционните сили в колата и затова гасне (ако не гасне, поне намалява обороти), когато е монтиран напречно...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта