
Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
- 
				djigo_doom
 - Мнения: 13
 - Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Колеги въпроса ми е за операцията по смяната на главините и преминаване от 4х100 към 5х100 интересува ме дали ще станат от голф-3 ГТИ(или други) на корадо Г-60(предполагам ще ми кажете,че няма неща които да не стават но дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият 
) 
Питам ви защото ако се изисква подмяна на много детайли покрай главините ми се варти и вариант да си купя преходни фланци от В.Търново.Предварително благодаря 
			
									
									
- divaka
 - Мнения: 610
 - Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
 - Автомобил: VW Corrado
 - Двигател: 16vG60
 - Местоположение: София (Красна поляна)
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
до колкото знам само за отзад става номера с подмяната на дисковете от Голф3 Гти,отпред обаче е по кофти ,Наско(G60) най добре може да ти каже,той я прави тази процедура  
			
									
										
						- Bubo
 - Мнения: 584
 - Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
 - Автомобил: Audi S4 Biturbo
 - Двигател:
 - Местоположение: Перник
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
.........
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от Bubo на Чет 21 апр 2011 17:06, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				G60
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
djigo_doom написа:за преминаване от 4х100 към 5х100 дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият![]()
Няма как да стане това което искаш,от зад Радо ти отговори вече...махаш и слагаш 5х100 без проблем,но за от пред НЕ СТАВА
- leonardo_vd
 - Мнения: 3022
 - Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
 - Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
 - Двигател: AAA
 - Местоположение: Видин
 - Контакти:
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
G60 написа:djigo_doom написа: Най лесния начин да преминеш от 4х100 на 5х100 е друг,обади ми се на 0889917640 и ще ти кажа или пиши Л.С.сега нямам време да пиша
Еми обясни го тук, нали за това е този форум.
- Stef4o
 - Мнения: 1532
 - Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
 - Автомобил: Golf V
 - Двигател: BKD
 - Местоположение: София
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Едно време Наско(Г60) и мен ме наплаши на ЛС 
  и стигнахме до варианта с разпробиване, но доколкото разбрах пречел датчика за АБС-а и се взимат дискове от голф без АБС и се разбробиват на 5х100.
Ще споделя малко личен опит.Има вече реализиран проект от 4х100 към 5х100
 
Какъв е филма....
Отзад е елементарно - на голф 3 ГТИ задните дискове са лагер-диск и се махат лагерите на корадо и дисковете и направо се ниже диска от голф-а.Супорта пасва точно, даже вече е проверено, че стават задни апарати от ауди А3 1.8Т на супорти на корадо
  има малко заигравка с маркучите за спирачната течност.Това е за задницата.
Отпред - как става в моя случей:
цели полуоски с главини,лагери, шенкели от голф 3 ГТИ!
Накрайника не е проблемен.Захващането на окачването за шенкела е същото - също не е проблем.Кофти е шарнира, който при голф 3 е малко по странен и 3те дупки не пасват на тези на носача....по точно средната пасва, а другите две се разминават с малко, решението - разширяват се отворите на винтовете, но не се прекалява! - само колкото да може да се натъпка винчето през дупката.След това се стяга яко, може и за собствено успокоение да се сложат шайбички, въпреки, че според мен не е наложително.
еми честито - вече си имаме 5 дупки!
 
Не е кой знае каква философия
			
									
										
						
  и стигнахме до варианта с разпробиване, но доколкото разбрах пречел датчика за АБС-а и се взимат дискове от голф без АБС и се разбробиват на 5х100.Ще споделя малко личен опит.Има вече реализиран проект от 4х100 към 5х100
Какъв е филма....
Отзад е елементарно - на голф 3 ГТИ задните дискове са лагер-диск и се махат лагерите на корадо и дисковете и направо се ниже диска от голф-а.Супорта пасва точно, даже вече е проверено, че стават задни апарати от ауди А3 1.8Т на супорти на корадо
  има малко заигравка с маркучите за спирачната течност.Това е за задницата.Отпред - как става в моя случей:
цели полуоски с главини,лагери, шенкели от голф 3 ГТИ!
Накрайника не е проблемен.Захващането на окачването за шенкела е същото - също не е проблем.Кофти е шарнира, който при голф 3 е малко по странен и 3те дупки не пасват на тези на носача....по точно средната пасва, а другите две се разминават с малко, решението - разширяват се отворите на винтовете, но не се прекалява! - само колкото да може да се натъпка винчето през дупката.След това се стяга яко, може и за собствено успокоение да се сложат шайбички, въпреки, че според мен не е наложително.
еми честито - вече си имаме 5 дупки!
 Не е кой знае каква философия
- 
				G60
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Най лесно става като се разпробият главините и дисковете които са 4х100 на 5х100,едната дупка от 4-те става обща и се разпробиват нови 4-ри за 5х100 така от пред главината става универсална с 8 дупки 4х100 и 5х100 има лек проблем ако главината има АБС,защото тя(главината) има монтиран четец за АБС датчика, който педставлява кръгла ламаринка с дупки от която датчика на колелото взима информация. Именно в тази ламаринка е проблема защото тя е хваната към главината с 3 болтчета и точно едно от тях съвпада с един от новите отвори който трябва да се разпробият за 5х100,ето защо се взима само главина 4х100 без АБС разпробива се от 4х100 на 5х100 както съм обяснил по горе и ако толкова държите на АБС-а си монтирате отново ламаринката на новата главина   
			
									
										
						- napster
 - Мнения: 1158
 - Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
 - Автомобил: BMW E30
 - Двигател: 1.6 LPG
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
А ако се махне тази ламаринка за датчика на АБС-а (понеже аз нямам ABS, а шенкелите които имам са такива от Корадо с АBS) нали пак става да се разпробие на 5х100 ?
http://img219.imageshack.us/i/19042011399.jpg
			
									
										
						http://img219.imageshack.us/i/19042011399.jpg
- 
				doktor_boltz
 - Мнения: 19
 - Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: sofia
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
какъв е тоя зор че влизаш в такава схема
			
									
										
						- napster
 - Мнения: 1158
 - Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
 - Автомобил: BMW E30
 - Двигател: 1.6 LPG
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
зор няма просто стават универсални главините и за двата вида джанти, а и съм си харесал едни джанти които са 5х100
			
									
										
						- FreeSoul
 - Мнения: 2751
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Мини през гаража да видиш на живо как е 
Аз разпробих както предните главини, така и задните дискове, няма само дискове да сменям...
Минуса на цялата работа е кинтите, почнеш ли да пробиваш сменяш предните лагери задълже, хубаво е и дисковете да са нови, за да не дупчещ след време отново
			
									
										
						Аз разпробих както предните главини, така и задните дискове, няма само дискове да сменям...
Минуса на цялата работа е кинтите, почнеш ли да пробиваш сменяш предните лагери задълже, хубаво е и дисковете да са нови, за да не дупчещ след време отново
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
а какъв е проблема да се смени само и единствено главината  
 
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
			
									
										
						нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
- 
				G60
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
pe6kata написа:а какъв е проблема да се смени само и единствено главината![]()
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
Шлиците са различни,ако смениш главината трябва да смениш и външното каре
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
карето на пасат и корадо ли е различно, или карето на пасат вр6 Б3 и друг гт Б3 но 4 цилиндъра е различно?
Разликата в корадо не е ли в ширината на колата- носачи, полуоски, корм. щанги, но каретата да са еднакви?
главините са ми под ръка, не е проблем да ги измеря ако е необходимо...
п.п. с каретата и полуоските от Б3 съм, на "юбилйната" ходова част от Б4- именно шенкел с носача и шарнира, значи и б4 спокойно влиза в сметките по отношение на каретата
			
									
										
						Разликата в корадо не е ли в ширината на колата- носачи, полуоски, корм. щанги, но каретата да са еднакви?
главините са ми под ръка, не е проблем да ги измеря ако е необходимо...
п.п. с каретата и полуоските от Б3 съм, на "юбилйната" ходова част от Б4- именно шенкел с носача и шарнира, значи и б4 спокойно влиза в сметките по отношение на каретата
- 
				G60
 
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Разликата е в самия шлиц,каретата на Г3 ГТИ,Г3 ВР6,Пасат ВР6,Корадо ВР6 са с едри шлици докато каретата на Г2 ГТИ,Пасат 2.0 16В,Корадо Г60 са със ситни шлици,ето защо ако смениш главините трябва да смениш и каретата  
			
									
										
						Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта