 
 Баса е Pioneer TSW 307D4. Не съм много в час но може би трябва кондензатoр
 
 
 
  
 
 
  
 
rollin написа:При мене при удара на баса направо колата както си се движеше с 60км/ч все едно опъвах ръчната
 
  Мерси много за инфото! Може да се заключва стана ми ясно.
 Мерси много за инфото! Може да се заключва стана ми ясно.oSViRePql написа:rollin написа:При мене при удара на баса направо колата както си се движеше с 60км/ч все едно опъвах ръчната

Ами ще го мисля за кондензатор(не китайски)Мерси много за инфото! Може да се заключва стана ми ясно.
 
  
L&R написа:Кондензатора подобрява само звученето ще чакаш да ти оправи оборотите
 ) и така му пада КПД-то
  ) и така му пада КПД-тоrollin написа:Кондензатора няма нищо общо със звученето той просто "убира" пиковите спадове на ток, и по този начин намлят изкривяванията от усилватела от недостиг на ток.
 дали именно това не подобрява звученето
 дали именно това не подобрява звученетоL&R написа:rollin написа:Кондензатора няма нищо общо със звученето той просто "убира" пиковите спадове на ток, и по този начин намлят изкривяванията от усилватела от недостиг на ток.
помисли още 10 миндали именно това не подобрява звученето

 
 
rollin написа:L&R написа:rollin написа:Кондензатора няма нищо общо със звученето той просто "убира" пиковите спадове на ток, и по този начин намлят изкривяванията от усилватела от недостиг на ток.
помисли още 10 миндали именно това не подобрява звученето
Тея кривежи за които споменах мислиш ли че ще ги усетиш на ухо или само уреда ще ги покаже...?
 
 rollin написа:Кондензатора няма нищо общо със звученето той просто "обира" пиковите спадове на ток, и по този начин намлят изкривяванията от усилватела от недостиг на ток.
L&R написа:Кондензатора подобрява само звученето ....
 .
 . ) , която да компенсира пикове 100-200 А с продължителност десетки милисекунди или повече  .
 ) , която да компенсира пикове 100-200 А с продължителност десетки милисекунди или повече  . на milmar :
  на milmar : .
 .Калоян Кирилов написа:И в крайна сметка какво е решението?
И при мен работата е сходна, без каса оборотите стоят на 900, а с каса на 750-800, а пусна ли фаровете и завъртя ли волана от хидравликата става ужас...
 , в смисъл ще произвежда повече енергия и ще товари повече ДВГ-то . Все пак един сериозен акумулатор решава в голяма степен проблема . Другото решение е да си вземеш слушалки 100-200 mW  с "хубав бас"
  , в смисъл ще произвежда повече енергия и ще товари повече ДВГ-то . Все пак един сериозен акумулатор решава в голяма степен проблема . Другото решение е да си вземеш слушалки 100-200 mW  с "хубав бас"   .
  .mupk0 написа:....
1 въпрос да задам...нали заряда на земята е 1Ф?Как така тогава кондензатора ще е реално 1Ф,защото доколкото помня от това което ми казваха по електроника е ,че капацитета на земята ,не може да се изравни с този на кондензатора.Тоест 1Ф няма как да е кондензатора?
 :
  : . Ако свържеш 100 броя паралелно какво се получава
  . Ако свържеш 100 броя паралелно какво се получава   ? Ами ако свържеш 1000 паралелно ?
  ? Ами ако свържеш 1000 паралелно ?Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта