На колко хиляди си сменяте филтъра?
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си сменям филтъра на около 4000км, по принцип знам че на 5000 се сменя като караш на газ ама като купувам някакви боклуци "made in Italy" от по 9лв, и като знам нашите прахоляци по пътищата, предпочитам по честичко да си го сменям. Затова го сменям на някъде около 4000, но не на повече. Все пак 9 лв са нищо.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Когато сменям маслото, тогава и филтъра, т.е.на 10 000 км. До сега съм сменил 2-3 филтъра, но разлика в мощността/разхода преди и след смяна не съм забелязал. Филтрите винаги ги купувам от Ауто +. Сега се сещам, че последния филтър като го сменях си беше почти беличък, даже се чудех дали да не го оставя още малко, но го махнах и стои като резервен.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
абе има значение и от въздушния филтър
Карам предимно по междуселки пътища ,които са силно запрашени и трябва да го сменям по често ,но все пак Когато бях на бензин го сменях на 10 000 км и не намирах ралика. Сега съм на газ и го сменям на 8 000 км. Като си купя уж "италиянски" за 10 лв ,който има около 130 ребра и отвътре е с нещо като рабицова мрежа след 8 000 км се усеща разлика и то не-малка във вървенето и разхода. Когато си взема уж "немски" за 13 лв които е с около 80 ребра повече и отвътре е с ламарина с дупки от около 8мм ,при смяна пак на 8 000 км разлика никаква.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта