Здравейте,
От няма месец съм собственик на Passat B3 92' нов внос.
Колата си върви добре единственият проблем който срещнах дотук е антената.
Взех я с една антена с усилвател която беше монтирана на предния прозорец, заради която не знам поради каква причина изпуши таблото.По точно захранващият кабел на антената изпуши, и я разкарах като при тази операция си развалих километража, сега брояча си стои нулиран и не помръдва.
Вчера си взех нова антена, която смятам да монтирам върху левият калник където има отвор.Отвих всички винтове на подкалника и остана само нещо, което се намира в средата на подкалника с една голяма пластмасова гайка захванато за него и с гумаена тапа в средата.Поради незнание измъкнах тапата и изсъска нещо.
След като махнах подкалника видях че има някакво пластнмасово устроиство под него, от което е и тапата.
Някой има ли представа какво е това и дали съм прецакал нещо важно?
Благодаря



Антена на Passat B3 92' и още нещо
Антена на Passat B3 92' и още нещо
Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 12:32, променено общо 1 път.
Причина: По-ясно заглавие!
Причина: По-ясно заглавие!
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Антена
Да не е едно като резервоарче, като направено от три залепени заедно топки, голяма е към 25см
Карал ли си колата след като си махнал тази тапа?

Карал ли си колата след като си махнал тази тапа?
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Антена
Това е вакум компенсатор, ако изглежда както колегата отгоре го е описал. По принцип излиза с подкалника и не е нужно да се разглобява заради антената - просто оставяш целия подкалник заедно с него върху гумата и можеш да бръкнеш и да развиваш/завиваш и т.н.. Ако сглобиш обратно всичко правилно, не би трябвало да имаш проблеми - като запалиш мотора ще си направи пак вакум, така че споко. Мисля че това го играе нещо с климатика и по специално с клапата за външна/вътрешна циркулация. Може да има някаква роля и с централното, но не съм сигурен, знам че по принцип го има при коли с климатик.
Re: Антена
Същото е това с трите сфери.Монтирах си го обратно макар,че покарах и без него, никаква разлика.
Антената не стана явно за този калник не е всяка антена.
Антената не стана явно за този калник не е всяка антена.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Антена
Има антена 1:1 с оригиналната в Техномаркет в Сити център (до х-л Хемус, на последния етаж), срещу цд-тата и говорителите мостри (дето са монтирани на стената) ~ 12лв. Аз съм с такава, пасва и стои перфектно, даже кабела стига точно до цд-то без да се нади. Някаква италианска беше, отзад на опаковката е изброено за кои коли става и има пасат Б3/4 и голф 3 във списъка. Дава перфектен сигнал, даже в тунела към Люлин не прекъсва радиото, а до тв. кулата не пращи
.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Антена
dj_tuhla написа:Това е вакум компенсатор, ако изглежда както колегата отгоре го е описал. По принцип излиза с подкалника и не е нужно да се разглобява заради антената - просто оставяш целия подкалник заедно с него върху гумата и можеш да бръкнеш и да развиваш/завиваш и т.н.. Ако сглобиш обратно всичко правилно, не би трябвало да имаш проблеми - като запалиш мотора ще си направи пак вакум, така че споко. Мисля че това го играе нещо с климатика и по специално с клапата за външна/вътрешна циркулация. Може да има някаква роля и с централното, но не съм сигурен, знам че по принцип го има при коли с климатик.
Има го и при коли с климатроник - идеята е винаги да има вакуум , с който да може да се управляват клапите (те при климатроника са вакуумни част от тях)...затова примерно дори като изгасиш двигателя след няколко секунди все още можеш да цъкаш клапите и те се движат...понеже остава вакуум в този компенсатор...аз досега не съм го виждал наживо обаче за да кажа как точно изглежда

- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Антена
Изглежда като три сляти стомаха на някаква животинка 

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Антена
Е, казах климатик като общо понятие, и при чистия климатик клапата за вътрешна циркулация се управлява с вакуум, една джиджавка свързана именно за тоя компенсатор по някаква схема, получава сигнал от копчето вътре и закача клапата на вакума да затвори или я пуска на чист въздух да отвори (може и обратното да беше). За климатроника сметнах че въпроса не стои - ясно е че там е същото + още, макар и управлението да е от блока, не от копче.
Та извода е - колега, пробвай дали ти работи превключването външен въздух/вътрешна циркулация след намесата ти
.
Та извода е - колега, пробвай дали ти работи превключването външен въздух/вътрешна циркулация след намесата ти

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта