Благодаря, благодаря на всички ..
Колата си е на жена ми. Нямам амбиции към Tiguan-а, аз си се возя на комбито. Нека и се радва тя и да си я кара със здраве.
Иначе е Tiguan Sport&Style 2.0TDI 4Motion (140hp). Ръчна кутия е по настояване на жена ми, аз исках да вземем DSG, но тя заяви, че не иска да забравя да кара, а и върти много малко километри на година. Предишната и кола е 1999 (първи собственик) и в момента е на под 40 000 км, като започна да кара "по-интензивно" последните 3 години, до тогава беше на 21 000км. Не кара почти зимата, не пътува почти никъде извън града и не кара дори вечер, заради което не поръчах ксенон. Цветът е Wild Cherry Red металик с текстилен салон Visible черно.
За Sport&Style идват стандартно:
- Двузонов климатроник с вентилация и отзад
- Хром пакет
- Затъмнени задни стъкла
- Резервно малко колело с вариращ под на багажника
- Кожен волан с три спици и алуминиева апликация
- Преден подлакътник и поставки за чащи отзад
Като допълнителни опции има:
- RCD 510 мултимедиата с 16:9 touch screen TFT с 6 дисков чейнджър, mp3, 8 говорителя, SD карта вход и вход за MP3/iPod/iPhone
- Парктроник отпред и отзад + ParkAssist системата за самопаркиране (решил съм да снимам кибиците, които винаги се събират да гледат дама с нова кола като паркира, каква реакция ще имат като си вдигне ръцете във въздуха и ги гледа в очите "ужасено", а колата си паркира успоредно сама

)
- оригиналната Аларма Плюс
- Пакет Амбиенте - сенници с осветление, страничните огледала с осветление под тях и забавяне на вътрешното осветление
- Фарове за мъгла
- Пакет "Светлина и видимост" - осветление в краката на пътниците, Coming/Leaving Home, автоматично затъмняване на огледалата, прибиране на страничните огледала и сензор за дъжд
- "Летни" стелки за всички места
- цвят металик
- Los Angeles джанти 7х17 с 235/55/17 GoodYear летни гуми със секретни болтове и система за контрол на налягането
Днес поръчах и зимни/гумени на Votex за отпред и отзад, но това не влиза в официалната поръчка
Колата я поръчахме в началото на Декември 2008. Планирана бе за първата седмица на Февруари производство. Миналата седмица дойде в България и днес сутринта я докараха в Русе.
Колата излезе 59 250лв. Направиха ми и отстъпка, защото имаме близки отношения с ХобиКар Русе (дилъра на VW в Русе), но ще си премълча размера и.
Има две неща, които смятам, че трябваше да поръчаме, но по-скоро са чисто визуални предимства, от колкото с пряко приложение - 18 цоловите джанти New York, които много ми харесват и би-ксенона със завиващи фарове, миене и ниво-регулация. На практика обаче щяха да са хвърлени пари на вятъра, защото жена ми посмъртно не кара през нощта, а моята кола с която пътувам имам фабричен ксенон. 18-ските също са безмислени освен заради визията и щяха да хващат прах в гаража. Двете опции са 5000 лв и ако аз щях да карам колата щях да ги поръчам, но иначе е неоправдано. Исках да събера кола, която ще е полезна и ще има нужните опции, които ще бъдат ползвани. Първоначално щяхме да и вземаме Scirocco, но след като взех една да я покарам се оказа, че няма да и е удобна и практична. От време на време се налага да пътува до София по работа и да взема разни неща за бизнеса си, които са обемисти. Багажника на Scirocco е с доста висок праг на товарене и доста малък, докато Tiguan е доста практична семейна кола и според мен ще и е доста удобна. До края на седмицата вероятно ще си я приберем и ще я наснимам с нормален апарат освен тъпата камера на HTC-то ми.