Питане за съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Питане за съединител

Мнениеот DEKSTAR » Съб 04 мар 2006 0:15


Значи въпросът ми е такъв,че от както си взех колата съединителя отделя много ниско.Аз изчетох всичко писано по този въпрос за това,че има обикновено жило и саморегулиращо(мойто май е саморегулиращо ама не знам със сигурност).Та как мога сам да си го направя по-горе да отделя ако мога сам и да не ходя по сервизите.
Благодаря предварително :bowdown




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 04 мар 2006 0:28


радвай се че ти отделя долу.за промяна си земми жило дет се наглася ръчно(несаморег.)


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 04 мар 2006 1:19


ако е саморегулиращо няма как. По прицип тия жила отделят високо :?: Аз сложих нов съединител и ново жило и си отделя бая високо. След като отделя ниско обикновенно значи че съединителя свършва :?:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 04 мар 2006 13:32


evgenyh написа:ако е саморегулиращо няма как. По прицип тия жила отделят високо :?: Аз сложих нов съединител и ново жило и си отделя бая високо. След като отделя ниско обикновенно значи че съединителя свършва :?:

Ти кат си сменял съединител можеш ли да ми кажеш колко пари ти излезе всичко :bowdown


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Съб 04 мар 2006 13:50


аз защо си мисля че като отделя високо горе означава че свършва не като отделя ниско...... че мойто отделя мн. високо и ми е важно да го знам дали ме чака ремонт скоро


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Съб 04 мар 2006 15:11


То като тръгне да си отива съединителя се усеща как буксува-ти и подаваш газ на колата и отпускаш съединителя ,а тя са чуди дали да тръгне, като накрая потегля ама със зор. То и аз си мислих за моя голф като го взех ,че му е отишъл съединителя ,защото ми се струваше,че отделя много високо, но се оказа ,че само съм си въобразявал. По принцип свършилия съединител или отделя мноого долу или както описах малко по-горе. Поне аз такива случаи съм виждал.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 04 мар 2006 15:12


когато отделя високо е показател за износен диск на съединителя. МНОГО ниското отделяне отделяне може да се дължи на "мека" диафрагма. Съединител не се ремонтира - сменя се.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 04 мар 2006 19:23


съединител може да се рециклира.зависи колко пара излиза.да се провери дали съед е за смяна се прави следното-палиш вкл на 3-та дърпаш ръчната подаваш газ и бавно отпускаш съед.колата трябва да изгасне,ако не,съед. е за смяна :D


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 04 мар 2006 19:40


SnowMaster написа:палиш вкл на 3-та дърпаш ръчната подаваш газ и бавно отпускаш съед.колата трябва да изгасне,ако не,съед. е за смяна :D

Това и аз си го мислех да го направя,но сега наистина ще го направя и ше разбера в какво състояние е съединителя.Все пак мерси за идеята :bowdown


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Вто 07 мар 2006 14:39


SnowMaster написа:да се провери дали съед е за смяна се прави следното-палиш вкл на 3-та дърпаш ръчната подаваш газ и бавно отпускаш съед.колата трябва да изгасне,ако не,съед. е за смяна :D


Защо на 3та? какъв е проблемът, ако се пробва на 1ва?


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Вто 07 мар 2006 14:44


ARMAGEDON написа:
SnowMaster написа:да се провери дали съед е за смяна се прави следното-палиш вкл на 3-та дърпаш ръчната подаваш газ и бавно отпускаш съед.колата трябва да изгасне,ако не,съед. е за смяна :D


Защо на 3та? какъв е проблемът, ако се пробва на 1ва?


И аз тъкмо това се канех да попитам...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 07 мар 2006 14:50


Защото на 1 ва предавка по принцип към съединителя, дори на празен ход се предава по-голям въртящ момент и даже да е здрав ако подадеш газ и държиш спирачките пак ще превърти. Затова това упражнение се прави на по-висока предавка, където и оборотите на вала са по-високи, с идеята ако всичко е наред двигателя да изгасне, а не да товариш съединителя излишно.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Вто 07 мар 2006 18:33


M4ar1an e прав :)...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 79 госта