Мнение за силиконови маншони на каретата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот swissmad » Чет 26 мар 2009 18:21


Здравейте колеги

Налага ми се да сменям маншони на каретата и в сервиза ми прелагат някакви силиконови.Какви са ви отзивите за тях.Ползвах търсачката но за силиконови машони не открих почити нищо.Или каква марка маншони да си купя.Трябва ми един за външно каре и един за вътрешно каре .Благодаря предварително.




Потребителски аватар
i.ivanov-bg
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: targovi6te

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот i.ivanov-bg » Чет 26 мар 2009 18:25


мн са добри аз сам с такива нямат касане колега слагаи такива несе занимаваи с глупосте :applause:


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот zmei » Чет 26 мар 2009 18:33


А каква им е цената?


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот swissmad » Чет 26 мар 2009 19:19


цената не съм питал каква е,защото не бях сигурен дали ще си купувам такива.Иначе едното каре със спукания маншон го сменях преди 2 год.-карето е SPIDAN комплект с маншон купувано от Ауто+ на Раковска


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот Danny boy » Чет 26 мар 2009 20:30


http://www.duraflex-bg.com/
:deal тука ги правят


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот zfa159 » Чет 26 мар 2009 22:12


Имах проблем с едното каре на Типо-то,което карах преди.Отидох в сервиз и те ми поразказаха за силиконовите маншони :
-не се налага да се сваля нищо от колата освен стария маншон.
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано.
-дават му много по-голяма трайност и по-голяма устойчивост и гъвкавост.

цената,която ми искаха на мен заендо с работа беше нещо от сорта на 30-тина лв ама преди 3 години...сега може да са я доразвили тази технология и да има повече екстри :)
Направиха всичко за няма 30 минути :shock


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот Stenly » Чет 26 мар 2009 22:15


Пише че работят с полиуретан и темподобни . Интересува ме тая фирма дали може да се навие да пробва да направи тампони на мотор,скорости и макферсони може и за окачване. Някой има ли представа дали в София имат офис ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот radotom » Пет 27 мар 2009 9:35


Стенли, забрави ги тея мераци! :(
За да направят каквото и да е им е необходима матрица.. и оригиналните железа по тампона, но това е лесно ;)
За да направиш матрица, кадърно, ще ти трябват толкова пари, че ще можеш да си позволиш да сменяш Пассата, като се скъса тампон :(
Питано и пробвано!


иначе и аз ги имах! :lol:


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот swissmad » Нед 29 мар 2009 15:58


В крайна сметка смених външният маншон с това
Изображение.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано

И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот zfa159 » Нед 29 мар 2009 18:13


swissmad написа:В крайна сметка смених външният маншон с това
Изображение.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано

И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат. :lol: :lol: :lol:

Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон на място и единственото,което правиха като манипулации беше да махнат стария със скобите му и да измият добре карето,после го гресираха,направиха новия маншон обратно и ми върнаха колата.


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот swissmad » Пон 30 мар 2009 18:12


Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон

Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо. :screwy


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот zfa159 » Пон 30 мар 2009 21:22


swissmad написа:
Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон

Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо. :screwy

Като видях как го правят и аз много се зачудих понеже никога не бях виждал или чувал за такава технология и затова гледах много внимателно...като ги попитах после казаха,че товаи било специална силиконова отливка и това било бъдещата технология за каретата :screwy .Самия материал го изцеждат от на външен вид нормална силиконова туба за пистолет ама беше тъмно сива на цвят без никакви надписи....идея нямам как придобива формата на фунията и как става на равномерен слой....после готовия ефект приличаше на голяма топка силикон ама беше много меко и както казах карах няколко години с него - не се разпдна нито пък се прецака карето :bowdown


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот hristov_GL » Вто 31 мар 2009 22:15


нормално е да са почти вечни защото силикона поема огромна част от вибрациите и ги разпръсква по цялата си повърхност и така няма само в ляво или само в дясно .... ;) има много по голяма еластичност и издържа на по големи температури (силиконови маркучи и колена за водната система и интъкулърната система) а полиуретановия е напрао ..... :да:


Потребителски аватар
Tedo-
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот Tedo- » Нед 11 апр 2010 15:19


да попитам колко изкарват нормално маншните на полусите на В5.5 - преди около 55000км (3 години) смених за по-малко от месец първо ляв, после десен и сега като слагах летните гуми видях, че предна лява джанта е цялата в грес... карал съм 3 други коли с предно, 2 от тях по 100-ина хиляди и никога не съм имал проблем с маншони, а на пасатора си е направо хронична болест???


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнение за силиконови маншони на каретата

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 11 апр 2010 19:47


При мен единия го смених на 190 000 другия е на 310 000км и се е здрав.Този който го смених беше за Транспортер не за Пасат по препоръка на човека който ми прави колите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта