перката на радиатора се включва чак на 100 - Решено
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
перката на радиатора се включва чак на 100 - Решено
колеги пак проблемация, перката на радиатора се включва чак на 100 градуса, на радиатора датчика е с три крачета тоест би трябвало да е на два режима, а тя по някакви причини първия го пропуска. та питането ми е от тоя скапан датчик ли е проблема или да търся другаде. пръсках клемите и на датчика и на перката с контактен спрей туко виж имало ефект, гледах за некви прекъснати кабели, гледах бушоните, термостата ми се струва че си бачака, съдейки от температурата на мъркучите и незнам вече кво да гледам друго. освен тва тоя датчик който е на радиатора, на практика само долепен ли е до него или пак трябва да източвам антифриза, че до вчера сменях радиаторче на парното и вече ми писна от простотия!!! колата е поло 1,4 AFH.
Последна промяна от Anbuch на Вто 07 апр 2009 10:20, променено общо 2 пъти.
Причина: оправих името на темата
Причина: оправих името на темата
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
хайде колеги помагайте, ей сега ходих да симулирам включил датчик и двете степени си работят, да разбирам ли че е датчика????
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
абе добре имаш проблем проблема ясен обаче какво праим сега.
да с кабелче директно н буксата да вклучи перката ако така заработят двете степени значи датчика проблема ако не заработи перкта значи перката е проблема.
ако не ме разбираш иди на еликтричар да провери тои и да се реши проблема.
да с кабелче директно н буксата да вклучи перката ако така заработят двете степени значи датчика проблема ако не заработи перкта значи перката е проблема.
ако не ме разбираш иди на еликтричар да провери тои и да се реши проблема.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
при мене в тва студено време не ми се включва перката, и въпреки това, зависи как караш, дали си в задръстване.... и т.н. Твърде вероятно е да си за термостат... Но пък температурния датчик какво ти пречи да го смениш незнам... Ясно радиаторчето на парното си е гадна работа... ама кво да се прави ....
Както сам казваш перката си бачка, остава датчика... няма друго , каде да го търсиш, едва ли има чак и управление от компира...
Както сам казваш перката си бачка, остава датчика... няма друго , каде да го търсиш, едва ли има чак и управление от компира...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
hipokrat написа:колеги пак проблемация, перката на радиатора се включва чак на 100 градуса, на радиатора датчика е с три крачета тоест би трябвало да е на два режима,
Ако изглежда така :

е само с една степен
С 2 степени - така:

На резба е самият датчик ,не е като другите (до термостта) само сдърпане да става
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
правиш мост,ако се включва перката и има бавна и бърза скорост значи датчика се е прецакал,наскоро имах подобен проблем но при мене се оказа друго,провери си и уреда на таблото дали мери правилно че при мене това се беше скапало,не изключваи вариянта и със термостата 
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
мерси колеги, пробвах снощи с мосче и двете степени работят, ще отида сега до ауто+ и ше зема един датчик да го сменя, после ше пиша кво що.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
когато перката се включва на бърза или бавна степен се върти
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
ами зависи къде правя моста, те са три жила, едното си е 12-те волта и другите две са съоветно за двата режима, пробвах и двата режима работеха. тъй като досега се нямах време днес ше ходя да сменя датчика, така или иначе съм го купил, ше напиша кво е станало.
Иначе на бърза скорост се включва, не върти докато не загрее до 100 и дирекно се развърта на бързия режим.
Иначе на бърза скорост се включва, не върти докато не загрее до 100 и дирекно се развърта на бързия режим.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
датчика е за смяна,ако се включваше на бавна скорост можеше да е термостата или уреда на таблото
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредния проблем, перката на радиатора се включва чак на 100
благодарско колега, датчика беше, смених го и вече няма проблеми, перката си върти и на двете степени, стрелката на уреда не помръдва от 90 нагоре 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта