силов тунинг на дизел?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

силов тунинг на дизел?

Мнениеот hamann » Чет 09 мар 2006 16:45


та интересува ме някой правил ли е нещо от сорта и съответно какви са резултатите :D
идеи и предложения също се приемат :lol:

надявам се предложението да не се приеме несериозно - имам нещо в предвид :wink:

идеята е да споделите различни методи за взимане на повече Nm от любимата печка :D

аз примерно съм се занимавал със слагането на intercooler на 1V двигател :lol:

а сега разучавам въпроса с мод-ване на помпата и малко играчка c wastegate-a :don't worry

ваш ред е :D




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 16:53


По културните държави много набира скорост чип тунинга, защото дава голям потенциал...от порядъка на 20че и повече процента...
За съжаление сам по себе си интеркулера не се отразява осезаемо на мощността на мотора


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 09 мар 2006 16:54


какво мислиш да и модваш на помпата....
а ина4е на4ини дал господ...по-голям наддув от турбината, да се пипа по LDA-то на помпата ,по-големи инжектори(разпръсквачи), по-дълги скорости....


Гост

Мнениеот Гост » Чет 09 мар 2006 17:01


hamann написа:айде ся - кулер+още гориво = още повер+мн доволно+разход :lol:
ами намери си схема на помпата - има едно нещо дето го пишат governor - то се води ограничител(на оборотите примерно) та то ти скопява мотора към 4500 рпм - модваш го(то има 2 пружини - едната се замества с нещо твърдо:lol: а на другата слагаш малко шайби) и имаш по-дълго време въртящ момент(а не тамън да почне и да спре) - някаде до 5,5к оборота.
естествено не много здравословно :lol:
а лда някои мотори нямат :wink: (интересно ми е дали сваля разхода лда-то? )

ии така

още идеи? :D


w98 edited


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 09 мар 2006 17:29


4ип тунинг да ама ако мотора е от нови4ките.При старите си требе механи4но да се пипа :D но и се постигат добри резултати, разбира се и за сметка на разхода, ама пове4е повер пове4е лапане....повера пари струва!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 17:31


Ами според "специалистите" разхода дори падал...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 09 мар 2006 17:38


то ще ти падне разхода ако не я настъпваш - а то чипа не се взима за това :wink:
няма как да стават тия магии :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 17:40


Ами твърдят че измъкват мощността от оптимизиране на горивният процес.. което предполага към настъпване, ама няма пък постоянно да я настъпваш..
+ това на дизела градско хич не му пука колко ще го газиш...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 09 мар 2006 17:52


съмнява ме да е от оптимизиране на процеса -първо че VW едва ли са по назад с матеряла в тази област а и на новите дизели дори wastegate-a се управлява от компютъра ,предполагам се работи в неособено здравословни и екологични режими благодарение на чиповете...
въпреки всичко на старите печки друг им е майстора :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 18:01




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 09 мар 2006 18:07


wili98 написа:http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php

тея работи всички сме ги чели....

успокой се малко с мненията без никаква стойност ако обичаш,защото не е първата тема в която се вписваш като голям разбирач!!!!
нищо лично!


wili98 написа:За съжаление сам по себе си интеркулера не се отразява осезаемо на мощността на мотора


:screwy :screwy :dontknow: :dontknow: :drinking: mhihi :ginny black

според мен говернър-а е добро решение и е крайно време да се пробва.целия USA форум е с тая джаджа...

за LDA-то да каже някой ...може ли да се присъди на помпа без LDA?/с цел да си ползвам мойта помпа която знам че си е ОК/


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 мар 2006 18:10


И аз съм с 1V, сложих интеркулер, отвих помпата (май може още, но не съм алчен :lol: :lol: :lol: ), ефект има доста голям.
Разхода почти не ми се е качил - градско падна дори (защото не ръчкам, а интеркулера оптимизира горивния процес), а извънградско се качи малко.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 18:13


За да не го приемам лично:
-Сравни малко еднакви мотори със и без интеркулер. виж каква е разликата в мощността, и тогава можем да си говорим за осезаема разлика.. защото 15 процента за мен не са чак осезаема разлика
да не говорим ако сложиш само кулер, без да пипнеш горивообразуването какво ще изкараш...мисля че е добре да прочетеш внимателно след като ме цитираш/.... "сам по себе си"

-Просто дадох линк.. щом всички сме го чели .. защо ти не го даде?
Ако всички ги четяхме и не беше истина, то нямаше да има такъв бум на чип тунинг точно за новите поколения дизелови агегати....


Пък чак като разбирач да се вписвам.. извинявам се ако така съм прозвучал.. Съжалявам, но не знам как работи дизела в цифри и формули..
надявам се ти да знаеш и да ни просветлиш...

Пък ако нещо съм те издразнил.. заповядай на лични да уточним какво що и където е необходимо да си коригирам държанието.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 мар 2006 18:17


LDA един ми каза, че нямало проблеми, за 20 кинта щял да ми сложи, а друг - че не можело, защото някакво лостче при помпите без LDA било по-късо и не ставало.
Всъщност LDA-то няма да ти вдигне мощността, а просто колата ще ти пуши по-малко. В момента просто не натискам педала на газта докрай, преди да е вдигнала 2500 оборота, дотолкова съм свикнал, че не ми пречи.
Какво е governor?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 мар 2006 18:21


Иначе 15% са си доста осезаема разлика, и се усеща МНОГО. Прав си, че сам по себе си интеркулера не прави нищо, без да подадеш повече гориво.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта