Здравейте на всички,
Днес прочетох едно мнение в един френски форум за синтетичните масла. Там беше написано, че трябва да се внимава със синтетичните масла, защото е възможно да повлияят на гарнитурите и да се появят течове. Това било така при по-старите мотори, които преди това са карани със минерално масло. Кажете вашето мнение за това изказване. Също пишеше че ако искаме да минем на синтетика, е добре първо да се сложи полу-синтетика, и ако няма проблеми, тогава да се мине на синтетика.
Аз лично го намирам малко странно това, но исках да споделя с вас.
Другото нещо е, ако искам да сипя пълна синтетика, а не знам какво е имало преди, щото съм купил колата наскоро, трябва ли да промивам с нещо или какво? Ясно е че при източването на старото масло част от него остава в двигателя, ако е било минерално , и после заредя със синтетично, и се смеси малко, дали това ще пресече маслото, или да направи някоя друга беля?
Ето го и самото мнение:
Il faut faire attention avec les huiles Synthetique,les joints d'etancheité de votre voiture dependament du kilometrage ont été conditionné avec de l'huile ordinaire pendant un certain temps et auront une tendance a fuir quand ont y met de la synthetique et ca c'est pas moi qui l'invente.
L'huile synthetique a se pouvoir detergent que les autre huile n'ont pas et sur une voiture neuve sa peut aller mais sur une veille voiture c'est plus risquer,donc dans l'ordre des choses faite un nettoyage moteur puis aller y avec de la semisyntetique pour commencer,si vous ne remarquer pas de fuite passer a la synthetique.
Sur une voiture de moins de 100 000km ont peut faire ce changement sans trop de probleme mais apres cela il faut porter une petite attention au fuite si le changement est fait trop drastiquement.
Certaine personne ont du changer leur joint un peu partout suite a un passage a la synthetique et dite vous bien que ce n'est pas fait pour toute les voitures.
La synthetique est une huile performante pour les voiture performante et n'aportera rien sur une voiture conventionnel mis a part un demarage plus facile a basse temperature.
Nous avons depuis quelque temps des melange d'huile traditionnel dite d'hiver qui font tout aussi bien le travail et quand arrive le temsp de choisir une marque ou un grade tout est question de publicité et de prix lors de notre choix.
За синтетичните масла.
Е точно за прецакването на гарнитурите едва ли е дискутирано много много, но си прав все пак, намерих на Ваското темата "маслата-енциклопедия", там е споменато че старите мотори могат да шурнат като лейка след слагане на синтетично масло
И интересното е че там срещнах че ако след минерал сложим синтетика, няма да има проблеми
Което е добре
Абе хубава е темата, евала на Ваското.

И интересното е че там срещнах че ако след минерал сложим синтетика, няма да има проблеми


Абе хубава е темата, евала на Ваското.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз карам дизела ми с полусинтетика 10W40 и съм му навъртял 30000км е това са 3 смени всяка по 10000км.а и в германия саго карали с такова.мислех преди няколко дни да сипя 15W40 но маслара каза че е по добре да си сложа полусинтетиката а не минералнато.но всеки си има предпочетания .бих препоръзал даси сипете добавката РЕСУРС 10 лв. струва но наистина има ефект и се усеща почти веднага.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Във всяка масларница правят промивка на мотора преди смяната на маслото - източват строто масло, сипва се течността за промивката/при мен беше некава английска консерва с розова течност която мирише на газ/, колата работи 5 или 10 мин. - колкото пише, след което се източва и се сипва новото масло. Тая процедура струва към 10 кинта.
evgenyh написа:Във всяка масларница правят промивка на мотора преди смяната на маслото - източват строто масло, сипва се течността за промивката/при мен беше некава английска консерва с розова течност която мирише на газ/, колата работи 5 или 10 мин. - колкото пише, след което се източва и се сипва новото масло. Тая процедура струва към 10 кинта.
Колега извинявай ама, как така източват маслото, слагат промивка и колата работи 5-10 мин? Аз от коли много не разбирам, щот само карам, ама тва?


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта