Ползвах търсачката ама такъв проблем не намерих
сега по същество,термостата работи,пипах тръбите кам радиатора на около 50 градуса са студени...освен да е почнал да отваря по рано?
П.П.Термостата доколкото знам трябва да почне да отваря на 85-87 а на колко трябва да е отворил напълно?Намерих термостат за 92 градуса,какво ще кажете?
Не загрява повече от 80 градуса
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Не загрява повече от 80 градуса
Maks написа:Намерих термостат за 92 градуса,какво ще кажете?
Сложи си на 87, често се среща дефекта да отваря по рано.
В уреда на таблото сигурен ли си все пак 7-10 грд. е малка разлика

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ми зависи от степените пък си мисла аз...
мойто охлаждане е двустепенно, както и термостата ми е един странен дълъг с две тапи... чини към 24-5 кинта по спомен...
Доколкото разбрах най-първо подгрява главата и инжектора, после отваря и към парното и накрая чак пуска и големия кръг през радиатора.....
термостата отваря на 87°С напълно или поне такава му е щамповката
Датчика температурния с които беше колата като я взех включваше охлаждането на 102°С и то включваше високата скорост......
седиш си на светофара и изведнъж от твоита кола се чува бахти воя на скоростно фучащ въздух.....
смених си го с нормален двустепенен датчик - първа степен на 92° и втора на 102°С и от тогава я се е включвала 2-рата степен 2-3 пъти я не.....
Другото странно което забелязах в охладителната ми система поне в сравнение с предишната кола е че тук термостата прекъсва достъпа на студената вода откъм радиатора а не топлата да се меси доколкото е възможно с студената към радиатора.... иначе колата си загрява нормално 80-90°С
мойто охлаждане е двустепенно, както и термостата ми е един странен дълъг с две тапи... чини към 24-5 кинта по спомен...
Доколкото разбрах най-първо подгрява главата и инжектора, после отваря и към парното и накрая чак пуска и големия кръг през радиатора.....
термостата отваря на 87°С напълно или поне такава му е щамповката
Датчика температурния с които беше колата като я взех включваше охлаждането на 102°С и то включваше високата скорост......
седиш си на светофара и изведнъж от твоита кола се чува бахти воя на скоростно фучащ въздух.....
смених си го с нормален двустепенен датчик - първа степен на 92° и втора на 102°С и от тогава я се е включвала 2-рата степен 2-3 пъти я не.....
Другото странно което забелязах в охладителната ми система поне в сравнение с предишната кола е че тук термостата прекъсва достъпа на студената вода откъм радиатора а не топлата да се меси доколкото е възможно с студената към радиатора.... иначе колата си загрява нормално 80-90°С
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
При мен нещата стояха така: Термостата работеше : отваря и затваря. ОБАЧЕ отваряше на 84 градуса, както си и пишеше на него, но пък затваряше на около 60 -70 градуса. Като работи на място колата гледам датчика за температурата бавно ми се вдига стрелката до 85 градуса и после хоп за 1 минута падна на 75 (като си в движение може и да не го усетиш). Изкарах две много студени зими дакато се усетих .
Сега съм с нов термостат 87 градуса - 14 лв . Поддържа точно 90 ИДЕАЛНО
Сега съм с нов термостат 87 градуса - 14 лв . Поддържа точно 90 ИДЕАЛНО
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е тогава какъв е тоя термостат дето ми го предлагат ако перката се включва на 92...много странноminimiro написа:термостата отваря на 87°С напълно или поне такава му е щамповката...
смених си го с нормален двустепенен датчик - първа степен на 92° и втора на 102°С и от тогава я се е включвала 2-рата степен 2-3 пъти я не.....
и при мен така работи но повече от 80 градуа отказва да вдига...на някой случвало ли сее така да работи термостата?minimiro написа:Другото странно което забелязах в охладителната ми система поне в сравнение с предишната кола е че тук термостата прекъсва достъпа на студената вода откъм радиатора а не топлата да се меси доколкото е възможно с студената към радиатора.... иначе колата си загрява нормално 80-90°С
П.П.това се получи след голямите студове,сигурно не може да се стопли още

- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
съгласен съм но перката ми се включва при около 95 а колата работи постоянно на 80,каде да търся проблема?а и ми е интересно какво ще се окаже..wili98 написа:Maks..
НЕ си търси проблема в термостата....
Стрелката на 86 градуса изглежда все е дно е на 80.. а на 95 все едно е на 100...
поне при мен е така..
данните ги взех от книжката за POLO-тоwili98 написа:И ако не ме лъже паметта, напълно отворен беше някъде на около 95
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Maks написа:...е тогава какъв е тоя термостат дето ми го предлагат ако перката се включва на 92...много странно...
според мене бъркаш двата щата
отваряне на термостат и включване на принудителното охлаждане са две напълно независими операции
термостата ако е наред си отваря и затваря според щамповката
а включването на охлаждането зависи само и единствено от една ампула която се намира на самия радиатор и зависи от това на какви градуси тази ампула дава контакт, подчертавам отпред на радиатора, т.е. температурата на охладителя в радиатора реално е една различна от тази в главата примерно
това че при 87°C термостата ти отваря не означава че двигателя ти прегрява и требе да се включи принудителното охлаждане, все пак охладителя отпред в радиатора е подложен на насрещната струя въздух и температурата му е значително по-ниска от тази след термостата.
В момента в които термостата освободи прохода, охладителя се завърта - горещия напред към радиатора а охладения в радиатора към двигателя... охлаждането се включва когато насрещната струя въздух не е достатъчна за да охлади този в радиатора до някакви приемливи градуси, това е целата философия
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта